Gjest Gjest Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Er det noen som vet hvor man kan finne et turnusprogram her på nettet? Jeg skal lage en turnus fra jan-desember 2005 og har kjempebehov for hjelp her. Dette er til en hotellresepsjon der vi har dagvakt, kveldsvakt og nattevakt. HJELP
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #3 Skrevet 4. september 2005 Ingen som kan hjelpe meg med dette ?
Milo Minderbinder Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 Vel. Jeg har et lite råd. Når du lager turnus, intreffer en god del regler, og det blir en del knoting, matematikk og balering av det - og til slutt har du fått deg gråe hår. Ta kontakt med kommunen du bor i. Etter alt å dømme har de en konsulent som tar seg av det (Det har vi i Stavanger), og en slik konsulent kan spytte ut en turnus på strak arm. Det kreves lang erfaring for å ta de hensyn som må tas. Sett konsulenten på det, og få vedkommede til å lage et utkast. Dette utkastet vil du neppe bruke, fordi du vil måtte gjøre endringer etterhvert som folk kommer med ønsker osv. Men det vil være meget godt å ha Du kan imøtekomme en del av disse ønskene, men alt har sin smertegrense. Ta ansatte med på råd, så langt råd er. Du står muligens noe friere enn det offentlige med henhold til turnusregler - jeg vet ikke hvor tariffavtale-fanget du er - men du står dog ikke fritt henhold til arbeidsmiljøloven.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå