Gå til innhold

Kjole-igjen....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg er nå helt utslitt av å vri hodet mitt. Var ute og så på kjole på lørdag (var jo salg). Fant en som vi holdt av til torsdag - helt sånn jeg hadde tenkt meg. Det var ikke salg på den, helt vanlig pris. Jeg gifter meg i august neste år, og er vel tidlig ute? Så kommer spørsmålet;

Hva skal jeg gjøre???? :oops:

Når er det vanlig å kjøpe kjolen? Hvor mye tar jeg av, evt legger på meg, før jeg gifter meg(håper ikke det siste, da)?

Tips mottas med stoooor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det drømmekjolen din, så ville jeg ha kjøpt den. Men er du ikke 100 % sikker ville jeg ha ventet. Og det med at du går litt opp eller ned i vekt er vel ikke noe problem. Vent til det nærmer seg ved å sy den til.

Lykke til med valget :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

TAKK! :D

Er nemlig halv-sikker på at det er drømmekjolen, så sånn sett kan det være smart å kjøpe den.

Er jo ikke sikkert jeg finner en jeg liker så godt senere....

Veldig vanskelig dette her..... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Min erfaring er: Når du finner drømmekjolen vet du det! Jeg var sånn halvsikker på at jeg hadde funnet MIN kjole, faktisk så sikker at jeg betalte depositum for å leie den.. Var sliten, lei og var glad jeg var ferdig med det! Men etterhvert kom tvilen snikende - og etter å ha fremkalt bilder av meg i kjolen ble jeg enda mer usikker. Begynte å titte litt til og plutselig: Der var den! Endte med at jeg kjøpte en helt annen kjole, og jeg har ikke angret et sekund!

Du kan jo alltids bestille kjolen senere (hvis den ikke var på salg spiller det jo ingen rolle). Du trenger bare å bestille den ca. 3 mnd. før så er du usikker ville jeg bare notert navn/modell/str og evt. bestilt den seinere!

Husk at det er alfa omega at du føler deg flott på dagen! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en kjole jeg var halvsikker på at var drømmekjolen, men så kikket jeg litt til og fant KJOLEN!!! Da var jeg bare helt sikker på at denne kjolen måtte jeg ha. Hadde til og med mareritt om at jeg ikke fant kjolen igjen...

Jeg kjøpte kjolen min for to måneder siden og jeg skal gifte med i mai neste år. Det var helt tilfeldig at jeg kjøpte den da, men jeg kunne bare ikke gå glipp av den :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant drømmekjolen for nesten to mnd siden! Og da måtte jeg bare kjøpe den, selv om vi ikke gifter oss før 02.08.03!!!

Men, jeg angrer ikke, og det er veeelidg deilig at det er i boks!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant drømmekjolen sist uke, og kjøpte lørdag. Det var kjolen med stor K, så det var ingen vits i å vente. Hadde også mareritt om at den var utsolgt da jeg kom tilbake.

Kjøp den du hvis du føler at dette er Kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

var ute igjen i går og fant DEN!

Utrolig!

Den var bare til leie, men jeg har nok bestemt meg, ja. Så da blir det leie i stedet for kjøp....

Takk for alle tilbakemeldinger.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJØP DEN!

JEg kjøpte min kjole i august 2001 og skulle ikke bruke den før juni 2002. Men jeg falt totalt for den!!

Var ganske rund da jeg kjøpte den så den måtte syes litt ut. :cry: Da vi endelig kom så langt at vi hadde sydd ut kjolen( mars-2002) så gikk det lang tid til neste prøving. Da viste det seg at jeg hadde mistet mange kilo. Hadde ikke slanket meg men uforutsette ting skjedde.. Så da måtte jeg sy den inn igjen. 2 uker før bryllupet måtte den syes enda litt inn. Så jeg var jo glad at jeg ikke tok av meg så mye mer de siste to ukene. Selv om jeg kanskje mistet et par kilo da og.

IAllefall- kjolene kan syes inn og ut så kjøp din drømmekjole.

Det gikk jo greit med meg :lol:

Sånn ble jeg seende ut: http://www.elitefoto-madlatorget.no/album/...orobert-2/11331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp den!!! Det er bedre å sitte på den lenge før enn å ikke få den,

Selv skal jeg ut og kikke på fredag, er det noen av dere som vet om det enda er salg?

jeg gleder meg og jeg ønsker deg lykke til med kjolevalg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...