Gå til innhold

Har Frank Løke brutt Mount Everestturen?


Mousj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han var vel på camp 2 sist han la ut noe. Tror ikke dekningen er helt topp, mulig det tar seg opp igjen når han er på tur ned igjen til BC. Men nå er det vel corona i omløp der oppe også, så sånn sett er det ikke så rart dersom det har skjedd noe som gjør at han ikke får fullført. 

Er ambivalent til hele opplegget. Det er liksom ikke tida for slike turer av ulike årsaker, både reise under covid og kommersielle turer på Mount E er jo kritikkverdig. Samtidig synes jeg det har vært spennende å følge han på turen, og jeg må innrømme at jeg heier litt på han og håper han gjennomfører. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt kokkolokko å legge ut på en sånn tur i utgangspunktet..😳 Den stigen de må spasere over ser jo ut som den skal knekke anytime😵 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ActionFrank kommer til å bli historisk når han når toppen. Den første i verden som bestiger Mount Everest med covid-19. Ingenting biter på den mannen!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke helt actionfrank ligge flat, nei- men jeg må jo si jeg har litt sansen for ham, viljen og humøret- og håper de kommer til topps.
og neppe verdens beste dekning til tross for både dusj og treretters på camp 2. Blir sikkert en teiseskildring i etterkant, håper det- det er fascinerende å få øyeskildring fra turen.  Litt cred og for at han mediefokuserer KUN på seg selv, og så får døtrene velge hva de vil dele. Men nå savner jeg ham litt...

Endret av Mousj
Reiseskildring...
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haribo skrev (1 time siden):

Frank Løke får ikke Covid -19

Covid-19 får Frank Løke!

Og der døde viruset :laugh:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (36 minutter siden):

Og der døde viruset :laugh:

Helt sant😂 Trenger ikke vaksiner nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haribo skrev (7 timer siden):

Frank Løke får ikke Covid -19

Covid-19 får Frank Løke!

😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så han hadde svart på en kommentar om at planlagt toppstøt er 16. mai. Så han er nok bare langt oppi fjellet uten mobil/dekning - håper i alle fall at det ikke har skjedd noe 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok rimelig folksomt oppe i fjellet nå. Siden Everest-bestigninger ble avlyst pga covid i fjor så skal ekstra mange opp på fjellet i år. Så kan nok bli litt køgåing. 
Ellers så er det ekstra utfordrende å skille symptomer på covid-19 med den berømt khumbu-hosten. De fleste som klatrer høyt i Himalaya får hoste og rennende nese. 
Noen som vet navnet på selskapet Løke klatrer med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altius skrev (18 minutter siden):

Er nok rimelig folksomt oppe i fjellet nå. Siden Everest-bestigninger ble avlyst pga covid i fjor så skal ekstra mange opp på fjellet i år. Så kan nok bli litt køgåing. 
Ellers så er det ekstra utfordrende å skille symptomer på covid-19 med den berømt khumbu-hosten. De fleste som klatrer høyt i Himalaya får hoste og rennende nese. 
Noen som vet navnet på selskapet Løke klatrer med?

Jepp. Det pleier jo alltid å være ganske mye kø, særlig i området nedenfor toppen, sikkert ekstra ille nå!

Han klatrer med han her, i alle fall:

Screenshot_20210509_084156.thumb.jpg.6fa792118eae1e2dbd1317858312fb3d.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan også følgemed litt på Ascenthimalayas (instagram) - de har oppdatert et par ganger nå mens det har vært stille fra ActionFrank. Det er vel siden til det teamet/firmaet han går med.

Men kan jo si mye om fyren og ikke minst om det er smart å dra til Mount Everest nå - men det er hvertfall spennende og interessant  å følge denne reisen nå , håper han kommer seg på toppen.   

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror toppstøtet er planlagt i morgen, 11/5, om natta lokal tid. 

97F0840B-65A3-4F15-9641-60F65D183A05.png

Endret av Kati
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...