Gå til innhold

Kysse baby med snus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser noen her sier at det er greit og at det ikke er skadelig. Jeg er for det første uenig i at det ikke er skadelig fordi det kan det faktisk være og for det andre så har det ingen verdens ting om hva alle på kg syns om dette. Mor og far bestemmer dette og det har ikke noe å si om hva andre syns man skal aldri drive å kysse en baby hvis mor sier at det ikke er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Kysseren er en kvinne. Selv om det ikke har noen betydning:)

Ja så det nå men nei det har ikke noe betydning både menn og kvinner kan jo ha bassilusker som er farlig for baby. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humle Brumle skrev (Akkurat nå):

Jeg ser noen her sier at det er greit og at det ikke er skadelig. Jeg er for det første uenig i at det ikke er skadelig fordi det kan det faktisk være og for det andre så har det ingen verdens ting om hva alle på kg syns om dette. Mor og far bestemmer dette og det har ikke noe å si om hva andre syns man skal aldri drive å kysse en baby hvis mor sier at det ikke er greit.

Ville ikke ts ha tilbakemeldinger, så hadde hun vel ikke opprettet tråden i det hele tatt. Selvsagt bestemmer foreldrene over egen baby. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Ville ikke ts ha tilbakemeldinger, så hadde hun vel ikke opprettet tråden i det hele tatt. Selvsagt bestemmer foreldrene over egen baby. 

Joda men min tilbakemelding til ts er at hun ikke trenger å høre fra andre om det er greit eller ikke fordi det er hun som bestemmer uansett. Syns hun det er ubehagelig skal denne dama slutte med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humle Brumle skrev (1 minutt siden):

Joda men min tilbakemelding til ts er at hun ikke trenger å høre fra andre om det er greit eller ikke fordi det er hun som bestemmer uansett. Syns hun det er ubehagelig skal denne dama slutte med en gang.

Ts syns det er ubehagelig:) Men hun tør ikke ta kampen, skriver hun:) Hun har allerede sagt ifra. Men snusdamen hører ikke etter tydeligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er konfliktsky bare argumenter med at du er ukomfortabel med så mye kontakt under korona hvis det er mulig 🤷‍♀️

Anonymkode: de72b...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si det som det er da at snuskussing øker faren for krybbedød. Går ikke det inn hos bestemor/ tante så får det bli en alvorsprat med mannen din.

Anonymkode: 0c43d...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Si det som det er da at snuskussing øker faren for krybbedød. Går ikke det inn hos bestemor/ tante så får det bli en alvorsprat med mannen din.

Anonymkode: 0c43d...231

Det argumentet her er helt bak mål. 

Det kan øke faren for krybbedød, om barnet sover i samme seng, inntil noen som røyker eller snuser. Det er ikke ikke en gang bevist, det kan bare. 

Årsaken til krybbedød var jo mage leie, og etter det forsvant er det så og si ingen krybbedød. 

Tenker man skal slutte å være så forbanna hysterisk hele tiden, og heller bruke hodet. 

 

Anonymkode: 6de2b...b65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snuser ikke selv, men her synes jeg faktisk du er litt hysterisk🙈 Regner med dette er et familiemedlem dere treffer med jevne mellomrom. Hun slikker vel ikke baby i fjeset? 

Anonymkode: 1a229...b48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg snuser ikke selv, men her synes jeg faktisk du er litt hysterisk🙈 Regner med dette er et familiemedlem dere treffer med jevne mellomrom. Hun slikker vel ikke baby i fjeset? 

Anonymkode: 1a229...b48

Det er ikke hysterisk å kreve at den som håndterer babyen din ikke snuser mens han/hun gjør det. Jeg nekter samboeren min å kysse meg og barna med snus i leppa, det er ekkelt. Jeg synes ikke det er hysterisk i det hele tatt. 

Anonymkode: aa954...303

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det bestemor eller en tante til barnet?

Gjør din familie tilsvarende med da er det ok?

Anonymkode: 0c43d...231

Ja. Mannen min er også far til barnet.

Min mor kysser babyen, men det synes jeg er greit fordi hun snuser ikke. Er snusen jeg spesielt synes er ekkelt. Er også redd for herpes, så jeg skulle helst ønske ingen andre enn meg og barnefar kysset ham.

Hun det er snakk om her er i risikogruppen og har dermed tatt koronavaksina, så jeg kan ikke skylde på korona heller.. Har prøvd det før

ts

Anonymkode: 933b5...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også legge til at denne damen har svært mye kontakt med baby, vi snakker omtrent daglig. Jeg jobber fulltid, far er i permisjon, og hun passer baby mye mens jeg er på jobb og far hviler/sover. Det er altså snakk om mye snuskontakt, ikke bare nå og da.

ts

Anonymkode: 933b5...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier faren til denne personen (svigermor?😅) at baby ikke skal kysses med snus, trenger ikke forklares mer enn det.

Jeg synes ikke engang det var greit at folk generelt kyssa på ungen min. Jeg hadde ikke likt å bli klissa i trynet av alt og alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...