Gå til innhold

Hadde du datet en mann med dette utseende?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Høres bra ut! Du får også mange plusspoeng for høyden din! 😊 men det viktigste er at du er snill og hyggelig! 

lykke til! 

Anonymkode: da9ab...eed

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for mange fine tilbakemeldinger. Det ga mersmak og motivasjon! Er 1.89 høy, bmi på ca 28. 
Nordisk men mørkt hår, derav mørkt langt skjegg. Trimmer og oljer og holder det velstelt. Får litt pes om at det er skjegget som gjør at jeg ikke får meg dame. Så måtte bare spørre.

ts

Anonymkode: e26ee...f30

BMI på 28 er du ikke veldig overvektig akkurat, og godt innafor etter min smak (dog BMI er et dårlig mål da). 

Om du ikke vil kvitte deg helt med skjegget, så kanskje du kan trimme det litt kortere? Det kan hende at mange synes det er litt for langt.

Anonymkode: da8e8...b83

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg legge til et spørsmål?

Hvor dater dere? Føles som tinder er oppbrukt.

ts

Skrevet

En skallet bamse med veltrimmet skjegg er godt innafor! Men ja, hvor overvektig er kanskje vesentrlig, for det sier noe om livsstil og aktivitetsnivå og hva personer kan/vil/orker(antagelig).  At du tar vare på deg selv og skjegget er vesentlig.

Men en helt normal stor bamse med litt mage går bra. Det viktigste er hvordan kjemien er, og hvordan han er mot meg og andre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk for mange fine tilbakemeldinger. Det ga mersmak og motivasjon! Er 1.89 høy, bmi på ca 28. 
Nordisk men mørkt hår, derav mørkt langt skjegg. Trimmer og oljer og holder det velstelt. Får litt pes om at det er skjegget som gjør at jeg ikke får meg dame. Så måtte bare spørre.

ts

Jeg elsker skjegg, har overbevist alle mine ekser om å ha skjegg 😄 

Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

ts

Vekten din høres fin ut.

Men angående skjegg: det spørs jo.

Noen ser ikke bra ut med skjegg, andre gjør det.

Skal gi deg honest tilbakemelding om du legger ut bilde av det 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

ts

Skjegg er en smaksak. Noen kvinner elsker det, andre hater det. Selv liker jeg skjegg, men ikke lange skjegg. Høyden er fin, skallet er helt ok, overvekt litt avhengig av hvordan form du er i. Er du i god fysisk form og glad i å være i aktivitet så er det helt ok. Men uansett så er det personligheten og utstråling som er avgjørende.

Anonymkode: db801...fca

AnonymBruker
Skrevet

ts

Om jeg måtte velge hadde jeg foretrukket litt kortere skjegg på mannen. Du høres helt fin ut, null stress. BMI'en din er absolutt innafor selv om den er på overvektig. 

Anonymkode: 58abf...dd3

AnonymBruker
Skrevet

ts

Skjegg er ikke et problem så lenge det er velstelt. Resten høres heller ikke problematisk ut. 

Anonymkode: f85e0...04e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært kult å delt bilde av meg, men med min selvtillit, så går nok ikke det. Kan inrømme jeg ikke tørr.

Skjegget er såpass langt at det går ned dit det slutter nede på halsen når du ser meg forfra, om det gir mening? Altså såpass langt ned fra haken og ned. Det dekker dobbelthake og det som er både forfra og på sidene. 

Jeg personlig liker skjegget godt. Men får høre fra familie at ettersom fargen er mørk brun/nesten svart, så ser jeg «IS aktig» ut. Forstår at det ikke er et kompliment, men kan ikke endre fargen på skjegget liksom! Har brune øyner som matcher. De tenker nok at når det da i tillegg er «langt», så vil ikke det tiltrekke damer, men heller «skremme» de bort. 

Hva tenker dere?

AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at jeg mener det heller mot «viking utseende» på skjegget. Ikke ulikt Kristoffer Hivju på det lengste, bare i fargen «svart». 

TS

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Helt likegyldig. Personligheten som er viktig.

Om du er overvektig, skallet eller har skjegg spiller ingen rolle. Det viktige er kjemien og om man har det bra sammen :) 

Anonymkode: e117a...b11

Men da kan man vel like gjerne være venner? Fysisk tiltrekning er det som skiller mellom vennskap og kjæresteforhold.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Må legge til at jeg mener det heller mot «viking utseende» på skjegget. Ikke ulikt Kristoffer Hivju på det lengste, bare i fargen «svart». 

TS

Jeg liker godt sånt skjegg. 

Anonymkode: 1912c...98c

Gjest Fnuggolina
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hadde vært kult å delt bilde av meg, men med min selvtillit, så går nok ikke det. Kan inrømme jeg ikke tørr.

Skjegget er såpass langt at det går ned dit det slutter nede på halsen når du ser meg forfra, om det gir mening? Altså såpass langt ned fra haken og ned. Det dekker dobbelthake og det som er både forfra og på sidene. 

Jeg personlig liker skjegget godt. Men får høre fra familie at ettersom fargen er mørk brun/nesten svart, så ser jeg «IS aktig» ut. Forstår at det ikke er et kompliment, men kan ikke endre fargen på skjegget liksom! Har brune øyner som matcher. De tenker nok at når det da i tillegg er «langt», så vil ikke det tiltrekke damer, men heller «skremme» de bort. 

Hva tenker dere?

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

TS

Jeg tenker at Hivju hadde for langt skjegg for min smak personlig på det lengste. Og at det med mørk farge blir nettopp det folk sier: IS. 

Han her på bildet under hadde etter min mening superdødsfint skjegg, og kler det veldig godt fordi det er tykkere og velstelt på en naturlig måte.

For å være ærlig så er det endel menn som får stri vekst som ser mest ut som kjønnshår, eller Mulla Krekar. Det blir bare kjipt - men ofte fint når det er helt kort.

Hvorfor vil du ikke forsøke kortere - og bare vokse det ut igjen om du virkelig elsker lengde? 🤷‍♀️

570C0762-FAA0-480A-B87B-2CEEE13C527B.jpeg

Endret av Fnuggolina
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Skalla og skjegg er helt fint. Overvekt kommer an på hvor mye. Noen kilo ekstra er null problem, alvorlig fedme er jeg ikke interessert i.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva tenker dere?

Det høres helt tullete ut, spør du meg. Tror det er mange damer som liker skjegg, uavhengig av farge på det. Men hvis målet er at alle damer skal like deg, da kjemper du en forgjeves kamp, altså ;) Noen vil jo synes det er stygt. Men det er jo ikke disse damene du skal bli sammen med.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tenker dere?

Du kan sende bilde av deg på PM til den som tilbyr seg. Jeg tar gjerne en titt på hvordan du ser ut og sier min mening, bare send meg en melding om du vil (kan svare med bruker om du har lyst). 

Anonymkode: 58abf...dd3

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg foretrekker menn med mere hår i ansiktet enn på hodet 😊

Anonymkode: e53eb...434

Gjest Era Vulgaris
Skrevet

Den beskrivelsen sier jo ingenting om hvordan du faktisk ser ut, eller enda viktigere, hva slags menneske du er. 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

men med min selvtillit, så 

Det var det, problemet ditt. Handler ikke om skjegget ditt, vet du. Liker du skjegget ditt?

Anonymkode: d8776...b63

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...