AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Fikk litt sjokk. Synes det var rart elskeren min har vært litt stille i det siste. Han sa nå han er i ramadan og ikke har lov å treffe damer. Seriøst? Er han muslim da? Trodde ikke spanske menn var muslimer? Hva skjer hvis han har sex da? Er alle like strenge på det? Anonymkode: 86488...c8d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 Høres rart ut men er jo kulturelle forskjeller. Kjæresten min er muslim(tyrker) og han kan ikke ha sex før på kvelden når fasten brytes. Men er jo ikke sånn at han ignorerer meg fordet, vi ser nå film, går tur, ja, vanlige greier. Anonymkode: b4bd4...487 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #3 Skrevet 6. mai 2021 Hadde selv en muslimsk elsker og vi hadde sex etter fasten ble brutt om kvelden. Men det er sikkert forskjellige tolkninger og noen er sikkert mer strenge enn andre. Min elsker kunne dog ikke treffe meg på dagtid og henge da han skulle holde seg unna fristelser. Anonymkode: aa502...417
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #4 Skrevet 6. mai 2021 TS. Forstår så klart og respekterer. Eneste jeg synes er litt rart er at han/de har lov å ha sex utenfor ekteskap? Hvis de skal unngå fristelser, kanskje ikke lov å kontakte damer heller da? Kanskje Derfor han ikke har tatt kontakt? Når begynte dette og hvor lenge? Men trodde ikke spanske menn var muslimer? Anonymkode: 86488...c8d
Boblerone Skrevet 6. mai 2021 #5 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS. Forstår så klart og respekterer. Eneste jeg synes er litt rart er at han/de har lov å ha sex utenfor ekteskap? Hvis de skal unngå fristelser, kanskje ikke lov å kontakte damer heller da? Kanskje Derfor han ikke har tatt kontakt? Når begynte dette og hvor lenge? Men trodde ikke spanske menn var muslimer? Anonymkode: 86488...c8d Hva mener du? Norske menn kan jo også være muslimer? Finnes muslimer i de fleste land. 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #6 Skrevet 6. mai 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: TS. Forstår så klart og respekterer. Eneste jeg synes er litt rart er at han/de har lov å ha sex utenfor ekteskap? Nå er vel ikke reglene så strenge for menn, det er vanlig å ligge med norske damer før de blir gift. Hvis han faster hele dagen så har han nok ikke energi til å ha sex, så kanskje like greit! Anonymkode: ce0ce...e13
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 Det egentlige spørsmålet her er: Kan egentlig en ekte muslim ha en elsker uten å være gift? Synes hele greia her er ekstremt teit. Anonymkode: 59939...055
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #8 Skrevet 6. mai 2021 Boblerone skrev (59 minutter siden): Hva mener du? Norske menn kan jo også være muslimer? Finnes muslimer i de fleste land. Trodde det var noen land som spesielt var muslimer. Så ikke for meg at spanske var det🤷🏻♀️ Anonymkode: 86488...c8d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #9 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nå er vel ikke reglene så strenge for menn, det er vanlig å ligge med norske damer før de blir gift. Hvis han faster hele dagen så har han nok ikke energi til å ha sex, så kanskje like greit! Anonymkode: ce0ce...e13 Seriøst, spesielt norske? Er det liksom greit? Hvorfor? Anonymkode: 86488...c8d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #10 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det egentlige spørsmålet her er: Kan egentlig en ekte muslim ha en elsker uten å være gift? Synes hele greia her er ekstremt teit. Anonymkode: 59939...055 Jeg lurer fordi jeg ikke vet. Kall meg gjerne dum da. Anonymkode: 86488...c8d
Boblerone Skrevet 7. mai 2021 #11 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Trodde det var noen land som spesielt var muslimer. Så ikke for meg at spanske var det🤷🏻♀️ Anonymkode: 86488...c8d Nei flertallet er ikke muslimer, men muslimer kan jo være over alt. Og hvem som helst kan bli muslim.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #12 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg lurer fordi jeg ikke vet. Kall meg gjerne dum da. Anonymkode: 86488...c8d Hmm, jeg er en muslimsk jente og har hatt mye sex med muslimske karer uten ekteskap... er nok ikke bare norske kvinner som en annen selv lenger oppe i tråden. kan vel også legge til at, kjæresten min og jeg har ikke hatt sex hele ramadan siden vi ikke er gift, heller ikke kysset. Men vi er jo sammen og og alt annet som vanlig. Så folk har forskjellig tolkning av hva som er «rett» og «innenfor» ts. Anonymkode: 59424...737 1
Jentadi Skrevet 7. mai 2021 #13 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): TS. Forstår så klart og respekterer. Eneste jeg synes er litt rart er at han/de har lov å ha sex utenfor ekteskap? Hvis de skal unngå fristelser, kanskje ikke lov å kontakte damer heller da? Kanskje Derfor han ikke har tatt kontakt? Når begynte dette og hvor lenge? Men trodde ikke spanske menn var muslimer? Anonymkode: 86488...c8d Det finnes muslimske spanjoler. Maurerne styrte deler av Spania i flere århundrer. De etterlot seg både kultur og religion. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå