Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: d86c1...0dc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo bli kåt av å gå å lekke hele dagen. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var kvinne

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2021 den 22.30):

Så lenge jeg kan huske har jeg alltid hatt mye sæd i trusa etter en dags bruk.

Skrittet er fullt av et hvit størknet belegg som lukter veldig sæd.

Er det vanlig å lekke ut sæd i løpet av dagen.

Jeg onanerer hver morgen før jeg dusjer.

Ps har ingen kjønnssykdommer, har sjekket meg mange ganger.

Anonymkode: 12cd5...62a

Tror ikke dette er normalt, jeg er og har ikke vært mindre kåt enn noen i tråden her og har aldri hatt en flekk i boxershorten...Gå til legen du og få sjekket det opp

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (22 timer siden):

Tror ikke dette er normalt, jeg er og har ikke vært mindre kåt enn noen i tråden her og har aldri hatt en flekk i boxershorten...Gå til legen du og få sjekket det opp

Det er precum jeg har mye av, har vært til lege, alt er normalt, bruker truseinnlegg nå, og det fungerer veldig fint, føler jeg har fått et nytt liv, var slitsomt å alltid ha med ekstra truse eller gå å være våt i skrittet hele tiden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
M Mads skrev (På 8.5.2021 den 2.19):

Kåt jævel du! Samme faen. Damer liker pikk med precum

Nei, alle gjør ikke det, jeg gjør det ikke. Eksen min hadde enormt mye precum, følte jeg svelget bøttevis av det hver gang jeg sugde, var utrolig turn off pga smak og lukt. Neitakk!

Bare pga det måtte jeg alltid suge i dusjen under vann for å maskere smaken. Grøsser den dag idag over å minnes det.

Anonymkode: eaf44...744

Gjest Tranma
Skrevet

Jeg synes det kan være litt digg å runke han og få spruten i trusa eller på rumpa og dra buksa over om jeg vet det bare er en joggetur/butikktur/kort tid til jeg skal dusje og skifte, men ikke at det renner ut av meg en hel dag.. 

AnonymBruker
Skrevet
Tranma skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det kan være litt digg å runke han og få spruten i trusa eller på rumpa og dra buksa over om jeg vet det bare er en joggetur/butikktur/kort tid til jeg skal dusje og skifte, men ikke at det renner ut av meg en hel dag.. 

Blir du kåt av det?  Sånn at det blir sex når du kommer hjem?

Anonymkode: 26d16...0b1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, alle gjør ikke det, jeg gjør det ikke. Eksen min hadde enormt mye precum, følte jeg svelget bøttevis av det hver gang jeg sugde, var utrolig turn off pga smak og lukt. Neitakk!

Bare pga det måtte jeg alltid suge i dusjen under vann for å maskere smaken. Grøsser den dag idag over å minnes det.

Høres ut som han hadde samme problem som meg, var trusene fulle av precum etter kort tids bruk

Gjest Tranma
Skrevet

Det kan hende.... Også er det litt dirty 😎 Litt som å gå på butikken med buttplug. Ingen vet det utenom deg og typen og deg kan jo være "spennende" 

AnonymBruker
Skrevet
Tranma skrev (1 minutt siden):

Det kan hende.... Også er det litt dirty 😎 Litt som å gå på butikken med buttplug. Ingen vet det utenom deg og typen og deg kan jo være "spennende" 

Går med kukbur mye jeg, grunnet at jeg var utro en gang, kona låser opp når hun vil ha sex.

Gjest Tranma
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Går med kukbur mye jeg, grunnet at jeg var utro en gang, kona låser opp når hun vil ha sex.

Da skjønner jeg godt hun vil ha det på deg. Fy skamme seg 😘😜

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Høres ut som han hadde samme problem som meg, var trusene fulle av precum etter kort tids bruk

Når han dro ned boxeren kunne jeg se at han hadde en våt flekk der penisen antagelig lå, ja. Men la aldri merke til at boxerene hadde noe hvitt størknet i dem, men så vasket han klærne sine selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...