Gå til innhold

Er Bubble tea godt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at Bubble tea trender veldig i byen jeg bor i. Smaker det godt med disse geleklumpene (?), og er det verdt å prøve? Liker det litt søtt, men begrenset før det blir kvalmende. 

Anonymkode: 4b51f...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke godt i det hele tatt.  Merkelig konsistens.. Litt som veldig store sagogryn hvis du noen gang har smakt det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som er veldig glad i det. Hun fikk meg til å smake, og jeg synes det var en helt ok drikke. Egentlig en veldig rar ting, og visste ikke hva jeg kunne vente av disse kulene. Vet ikke helt hva jeg kan sammenlige med, litt gummiaktigekanskje? Syntes det var godt etter den første rare smaken, men tror ikke jeg bruker penger på det igjen. Mest fordi det er andre drikker jeg liker bedre.

Du får nesten bare prøve  selv, og gjøre deg opp en mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer i ulike smaker. Syns ikke selve kulene er noe spesielt gode. Helt ok. Men over rated.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en god og morsom drikk.

Anonymkode: 954c2...e84

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei 😕 

Anonymkode: 32d73...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker det! Hvis man går på stedene i Oslo sentrum, kan man ofte be de gjøre den mindre søt.

Anonymkode: 1c270...329

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type blir mindre søt da? Har noen prøvd å lage selv?

Anonymkode: 4b51f...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes det bare var enkelt. Som digre slimete froskeegg.

Anonymkode: b2d3b...a98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er godt, sterk te med melk og søtning. Selve boblene smaker jo nesten ingenting (annet enn litt søtt), så da kommer det mer an på om du liker konsistensen. Eventuelt grønn-te versjonene med gelebiter og slikt. Men ser på det som en litt morsom (dessert)drikk, det er ikke noe revolusjonerende liksom.

Anonymkode: 51b67...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det smaker godt, og jeg liker konsistensen😅 Men jeg elsker alt som er søtt. Jo søtere, jo bedre.

Anonymkode: 6da4d...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri jeg har vært så skuffet over noe som jeg var første (og eneste) gang jeg drakk bubble tea 😛

Det var ikke noe spesielt i grunn. Jeg liker te. Boblene smaker ikke noe spesielt. Helt ok. Men langt fra så bra som folk skulle ha det til. Men det begynner å bli noen år siden, så kanskje det har blitt bedre 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 6.5.2021 den 22.10):

Nei, ikke godt i det hele tatt.  Merkelig konsistens.. Litt som veldig store sagogryn hvis du noen gang har smakt det.  

Det er det vi i Norge kaller sagogryn, altså tapioka perler. 

Anonymkode: 16e9a...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg skal holde meg til vanlig drikke

Anonymkode: 4b51f...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...