Gå til innhold

Overspiser og overforbruker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sluttet å røyke, gått opp en del kilo. Sliter med å begrense matinntak og mengder. Jeg vet jeg spiser for mye, men driter liksom i det. Synes liksom jeg kan unne meg det...

Samme med penger. De FLYR! 2500 på frisør, 7500 på tatovering, service på bilen, 10.000 i restskatt, det ryker 25.000 på kompetanseheving (men jeg må evt bytte jobb for å få uttelling for det med høyere lønn) , og i morgen skal jeg på ansiktsbehandling. Skjønner egentlig ikke hvorfor, det er jo billigere å bare teipe over frontkamera på telefonen, men da ser jeg jo ikke vippeextensionsene til 700 kr pr gang....

Jeg drar på jobb, også går jeg hjem. Sitter her alene og glaner på TV og trøkker ting i trynet som jeg er så misfornøyd sammen med valken som eser over bukselinningen...

Nå må jeg bruke av sparekonto for restskatt, service og kompetanseheving....men det blir jo ingen ferie i år heller, og tenkte å ta meg sommerjobb mens jeg avvikler ferie...

Slanket meg 17 kilo på et par mnd for en del år siden pga samlivsbrudd og utviklet en spiseforstyrrelse i forbindelse med en kraftig depresjon. Tenker jeg kan jo bare slutte å spise igjen en periode, men husker jo hvor forstyrret jeg var i hodet, og hvor lite jeg orket. Nå har jeg en jobb, det hadde jeg ikke da...

Sutre sutre. 

Anonymkode: 1d16a...802

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt tips er å bestille time hos psykolog eller henvisning til psykiater.

Virker ut som du ikke har gode mekanismer for å takle ting.

Anonymkode: f8eec...dea

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...