AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Han hadde egentlig planlagt øl og fotball med venner i kveld, men dropper å drikke for å kunne kjøre til meg i kveld. Jeg liker å tolke det dithen at han faktisk er interessert. Eller er lysten på sex bare sterkere enn lysten på øl?🤔 (Vi er i 30/40 årene, og har nettopp begynt å date) Anonymkode: b6b3c...db3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 Interessert. Hadde det vært omvendt at han valgte kompiser og øl hadde han vært det motsatte av interessert Anonymkode: 1d2cc...b76
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #4 Skrevet 6. mai 2021 Kommer an på. Hvis han ikke er alt for godt vant, så trumfer utsikten til sex øl og fotball. Anonymkode: eca7c...a01 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #5 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer an på. Hvis han ikke er alt for godt vant, så trumfer utsikten til sex øl og fotball. Anonymkode: eca7c...a01 Vet at han ikke har hatt mye sex siden han ble singel for et år siden. Men det er selvvalgt. Han er en veldig flott mann... Anonymkode: b6b3c...db3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #6 Skrevet 6. mai 2021 Har dere rota før? Er dere kollegaer, eller hva er relasjonen? Anonymkode: c10b6...f89
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har dere rota før? Er dere kollegaer, eller hva er relasjonen? Anonymkode: c10b6...f89 Vi har møttes fire ganger, sovet sammen en natt, og vi har hatt sex. Møttes på Tinder, og har begge vært tydelige på at vi ikke kun er ute etter sex. Kontakten hittil har ikke gitt noe inntrykk av annet. Jeg vet bare at jeg ikke hadde droppet planer med venninner uten at jeg var oppriktig interessert. Men det er jo selvfølgelig forskjell på folk... Anonymkode: b6b3c...db3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå