Gå til innhold

Dater en mann med eiesyk hund

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har truffet en veldig fin mann som jeg har lyst å bli mer kjent med. Han har en stor hund som er eiesyk ovenfor sin eier når jeg er i nærheten. De er vant med å sove sammen om natten og er ganske nære, og slik har de hatt det i snart ti år. Dette er en mann jeg virkelig liker godt, men synes det er leit at hunden blir så stresset av meg når jeg plutselig får så mye oppmerksomhet av hans eier. Hunden ble til slutt så stresset at den begynte å bite i ermene til eieren og dra og styre. Det var visst ikke normal oppførsel. 

Synes det er leit at hunden blir så stresset av meg. Det er åpenbart at han vil ha sin eier for seg selv. Men jeg vet jo ikke, vet ikke hva hunder tenker. :P Hva kan man gjøre?

Anonymkode: e38e9...d19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om fyren begynner på s og slutter på n, anbefaler jeg å la hund og mann være, da det minste problemet er hunden.

Anonymkode: 2c8d3...637

• Liker 2
Skrevet

Her må mannen inn og sette grenser for hunden. Hunden er ikke, og skal ikke, være ditt problem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Om fyren begynner på s og slutter på n, anbefaler jeg å la hund og mann være, da det minste problemet er hunden.

Det er ikke han. Men takk for råd. 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahaha, tenkte det samme selv, men den hunden var jo lett å kjøpe med litt bein og kos

Anonymkode: 00bba...722

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en sånn kar, hunden hans beit sønnen min i ansiktet så han måtte sy over øyet og i tinningen. Bare flaks at det ikke gikk værre. Så kan man tenke at det er barnet sin feil som kom for brått på og bla bla bla, men nei, vi alle satt bare stille i sofaen å så på tv da hunden kom å satte seg foran oss og plutselig tok sats å rett og slett fløy på sønnen min som gikk i 1 klasse, egentlig bare fordi han satt i armkroken til eieren. Ingen snakket til hunden. 

Er seriøst livredd hunder etter det. 

Anonymkode: c890e...506

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du en bokstav til på den navnet? 🤓

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Var sammen med en sånn kar, hunden hans beit sønnen min i ansiktet så han måtte sy over øyet og i tinningen. Bare flaks at det ikke gikk værre. Så kan man tenke at det er barnet sin feil som kom for brått på og bla bla bla, men nei, vi alle satt bare stille i sofaen å så på tv da hunden kom å satte seg foran oss og plutselig tok sats å rett og slett fløy på sønnen min som gikk i 1 klasse, egentlig bare fordi han satt i armkroken til eieren. Ingen snakket til hunden. 

Er seriøst livredd hunder etter det. 

Dette er en av mine frykter rundt denne hunden, definitivt.

Gjest Trynefaktor
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Satan?

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har du en bokstav til på den navnet? 🤓

Haha, ikke satan, men nest siste bokstav er a. Kjenner vi alle samme fyren 👀

AnonymBruker
Skrevet

Heter han stian?

AnonymBruker
Skrevet

Stian norway? 

Anonymkode: 61da3...414

AnonymBruker
Skrevet

Ja

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å gi hunden masse positiv oppmerksomhet? Be hunden opp til deg i sofaen, sette deg på gulvet og kose med den, leke med den, og gi den noe ekstra godbiter om den kan få det.

Om hunden er stor, og 10 år alt. Så er det nok for dens skyld, desverre ikke alt for mange år den har igjen. Så ville prøvd å finne en løsning på det. 

Anonymkode: c4c5b...6f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...