AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Del Skrevet 5. mai 2021 Jeg er seriøst rød i kinnene nesten hele tiden, spesielt om jeg er i aktivitet. Syns det er så irriterende, og føler meg stygg da flere har påpekt om hvorfor jeg er så rød i kinnene. Jeg er jente og har ikke VELDIG lys hud, midt i mellom tror jeg, så det vises. Syns dere det er stygt? Eller gjør rødming i ansiktet en person mindre attraktiv? Anonymkode: 1b038...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Del Skrevet 6. mai 2021 Jeg har det også sånn.. har så dårlig selvtillit pga det. Resten av kroppen er perfekt og solbrun etter solarium, men ansiktet forblir rødt. Kanskje vi har rosacea ... Bruker mineral pudder til å dekke over om jeg skal noe spesielt. Anonymkode: e1839...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #3 Del Skrevet 6. mai 2021 Det kan være rosacea. Gå til legen og få det sjekket ut. Det finnes kremer man kan bruke. Hvis det bare er rødming i huden, må jeg si at det bare ser nydelig ut!!! Jeg har alltid misunt folk som blir friske og røde i ansiktet. Selv ser jeg gusten ut. Anonymkode: 04000...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #4 Del Skrevet 6. mai 2021 Jeg har samme "problem" som deg. Problem i hermetegn, fordi jeg har slutta å bry meg om det siden det er fint lite å få gjort med det, med mindre man har rosacea og kan behandle det. Det har jeg ikke sjekka. Blir rød for den minste lille ting. Etter én øl, hvis jeg ler, hvis jeg blir engasjert, hvis det blåser bittelitt, hvis pulsen øker litt, etc. Det er sjeldent folk kommenterer det, det skjedde oftere da jeg var barn. Hvis noen kommenterer det nå sier jeg bare at jeg er glad jeg ikke er så bleik hele tida. Du kan lære deg å leve med det hvis du innstiller deg på det Anonymkode: cb7c2...a99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå