AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Neida jada. Jeg skal opereres jeg. Slitt med forstoppelse og dårlig blæretømming. Lenge lenge og lett etter årsak. Så før jul skjedde det noe rart livmorhalsen stakk ut av skjeden. Så de sjekket det og henvist til gynekolog. Time i februar starter med beskjed om at jeg er for ung til å opereres. Andre løsninger skal prøves. Deretter foretas undersøkelsen og andre tiltak prøves og forkastet på denne lille konsultasjon. Jeg skal opereres. Notar brev om at operasjonen blir ca i uke 20. Tiden går får innkalling til forberedende time. Der dato og metode og bedøvelse skal settes. Timen var i dag. Det spørres og graves om hvilke plager jeg har. Alt av blære og tarm avfeies. Fordi det har ikke noe med denne type prolaps og gjøre. Så sitter igjen med kun det at det er ekkelt når ting stikker ut og gniser mot trusen. Men det er nesten helt sikkert at blære tarm problemene mine ikke blir bedre av dette. Følte nesten at målet med timen i dag var og snakke meg bort fra operasjon fordi jeg er for ung, men siden ting tross alt stikker ut skal jeg få den. Ikke fikk jeg dato kanskje før sommeren kanskje etter. Ikke fikk jeg vite hvordan jeg skal bedøves. Fikk med meg noen skriv på et av skrivene står det at symptomene på fremfall er dårlig blære og tarm tømming. Som altså ikke er tilfelle med mitt fremfall. Akkurat det inngrepet jeg skal ha. Er beskrevet med settingen "Sjeldent festes skjedetoppen mot senefestet i bekkenet." Så føler egentlig hensikten med timen i dag var å overbevise meg om å vente med operasjon. Er litt usikker på om jeg bør kontakte fastlegen for å fortsette å lette etter grunn til tarm og blæreplagene. Siden gynekolog i dag sa at det ikke var dette. Eller om jeg bør vente til etter operasjonen. Anonymkode: 4c32d...71c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå