Gå til innhold

Noen her som har Samsung D500?

Fremhevede innlegg

Gjest Petra prøvedokke
Skrevet

Er det noen her som har Samsung D500? Er dere fornøyde/misfornøyde med telefonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har.

Er egentlig veldig fornøyd. Det var jo litt uvant i starten siden jeg kun har hatt Nokia før sånn med meldinger og sånn, men nå går det bra.

Skrevet

Er det noen irritasjonsmomenter med telefonen? Har hørt så mye rart om denne både positvt og negativt, men designet er jo helt :hjerter_rundt:

- er det fremdeles slik at det ikke kommer automatisk stor bokstav etter punktum, eller er det fjernet i senere versjoner?

- har hørt om endel skrivefeil i menyene. Har du sett noe til dette?

- Har du hatt problemer med samtalekvaliteten?

Skrevet

Kjøpte vel min for en mnd tid siden. Det er fortsatt sånn at det ikke kommer opp stor bokstav etter punktum, men egentlig ser jeg ikke på det som noe problem nå for det er bare et trykk på * tasten før du skriver ordet så får du stor bokstav og neste blir liten som vanlig. Veldig vanesak det der.

Samtalekvalitet har jeg ikke hatt noe som helst problemer med, ringt det meste med unntak av utlandet.

Skrivefeil i menyene har jeg ikke sett noe til. Kikket kjapt nå og kunne ikke se noen.

Så vidt jeg vet er det ikke noe nyere versjon som har det med stor bokstav etter punktum automatisk. Spurte sambo i går for han jobber med det og han som anbefalte telefonen. Han hadde ikke hørt om at det var noe oppgraderinger på de tlf.

Skrevet

Jeg har en sånn. Veldig godt fornøyd, rett og slett ;)

Skrevet

Jeg er hvertfall kjempefornøyd. Det blir ikke stor bokstav automatisk etter punktum, men who cares. Jeg har hatt den siden jul, veit ikke om det har komme noe sw-oppgr på den i ettertid, veit jeg har en skrivefeil i menyen, det står innsillinger, men tenker ikke over det.

Tastene er heilt greie. Eneste som var litt uvant er at det er en slags kant opp rundt tastaturet, men det tok kanskje to dager så var man vant med det.

Jeg liker vel bedre å skrive sms/ordbok på SonyEricsson, men kommer nok til å velge samsung neste gang også.

Skrevet

sjekka min nå... De nye står det innstillinger på :ler:

Skrevet
Er tastene behagelige å bruke?

Nei, egentlig er de ikke det. Men det er en vanesak, og nå går det greit. I starten irriterte de meg.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med telefonen. Har den i sølv, og syns definitivt den er stiligere enn den svarte. Har ikke opplevd problemer med telefonen, og den store bokstaven er bare vanesak....

Er litt vanskelig å skrive meldinger med en hånd bare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...