GudSelv Skrevet 10. mai 2021 #61 Skrevet 10. mai 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: I mine øyne er det bare de siste som er hengepupper, og de er ikke spesielt ille hengepupper engang. Så jeg forstår at folk her ikke vet hva hengepupper egentlig er. Mora mi hadde hengepupper. Jeg var flau hele barndommen når hun solte seg toppløs. De gikk til hofta og var som tynne lefser. Kjæresten min påstår selv at hun har tynne lefser etter graviditet og amming, men hun veit ikke hva hengepupper er hun heller. Og du Kinksten eller hva det er, bare slutt Anonymkode: e470e...4dc Du kan mene hva du vil, men dette er ptosis-skalaen. En enkel regel, dersom er brystvorten står lengre ned en undersiden av brystet (inframammary fold) så er det klassifisert som hengepupper. https://en.wikipedia.org/wiki/Ptosis_(breasts) 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #62 Skrevet 10. mai 2021 Jeg er 24 og har hengepupper (Størrelse 65G hos change og stort sett 75C/70D andre steder). De henger fordi vekten min og størrelsen på de har variert mye. Jeg har imidlertid ALDRI fått noen negative kommentarer. De fleste gutter kommenterer uoppfordret at jeg har fine pupper etc. Så selv om mange i teorien synes det kan være turn off, tror jeg egentlig ikke det betyr så mye når man først er i gang, i tillegg til at resten av personen vil ha mye mer å si. Anonymkode: e438b...131 2
Arktis Skrevet 10. mai 2021 #63 Skrevet 10. mai 2021 Kinksten skrev (12 timer siden): Jeg sier ikke at det er noe folk flest skal gjøre, jeg sier at dersom jeg var dame, og det gikk ut over selvbilde og livskvalitet å ha hengepupper, så ville jeg valgt å operere. Men det er jo også fordi jeg syntes hengepupper er veldig usexy. Men også verdt å nevne, jeg tror folk definerer hengepupper veldig forskjellig. Det er stor forskjell på store pupper som nesten aldri kan stå rett ut, og det som Lotepus kaller beverhaler. Ja, ikke sant, om du var dame ville du betalt rundt 42 000 for å skjære i friskt vev fordi det blir for usexy for menn om det er heng i puppene. For det er tross alt bedre med synlige operasjonsarr, mindre sensitivitet i niplene, mulighet for påvirkning av fremtidig amming om du velger å få barn, risiko for infeksjon og bivirkninger, enn om puppene henger. Det viktigste er tross alt at puppene peker frem, helst opp. Personlig ville jeg ikke gått inn i en tråd der en mann åpenbart har dårlig selvbilde pga. en genetisk bestemt attributt, for så å legge ut i det vide og det brede hvor utrolig turn off det er for meg, og at jeg rett og slett hadde skjært det vekk om jeg var han. Ser du ikke hvor idiotisk det er? Flaks for deg så kan operasjonsdrømmen din bli oppfylt, da til og med mannepupper innhentes av tyngdekraften etter hvert. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #64 Skrevet 10. mai 2021 Arktis skrev (4 timer siden): Ja, ikke sant, om du var dame ville du betalt rundt 42 000 for å skjære i friskt vev fordi det blir for usexy for menn om det er heng i puppene. For det er tross alt bedre med synlige operasjonsarr, mindre sensitivitet i niplene, mulighet for påvirkning av fremtidig amming om du velger å få barn, risiko for infeksjon og bivirkninger, enn om puppene henger. Det viktigste er tross alt at puppene peker frem, helst opp. Personlig ville jeg ikke gått inn i en tråd der en mann åpenbart har dårlig selvbilde pga. en genetisk bestemt attributt, for så å legge ut i det vide og det brede hvor utrolig turn off det er for meg, og at jeg rett og slett hadde skjært det vekk om jeg var han. Ser du ikke hvor idiotisk det er? Flaks for deg så kan operasjonsdrømmen din bli oppfylt, da til og med mannepupper innhentes av tyngdekraften etter hvert. Åpenbart en mann med fryktelig vondt selvbilde som har blitt tråkket på av kvinner, kanskje av noen som har hengepupper? Takk for at du kom med et så godt svar. Jeg er veldig enig med deg. Kjenner på presset om å operere, men jeg vet at jeg kanskje kan miste følelsen i brystvortene, og jeg elsker jo å bli kysset på og kløpet i brystvortene. Den følelsen vil da forsvinne. Og som du sier får man tydelige arr som også er synlige flere år etterpå, det er greit de blir bleke, men de er der. Anonymkode: 5e9f2...b8a
Bamseklemmer Skrevet 10. mai 2021 #65 Skrevet 10. mai 2021 Det kommer aldri til å skje at jeg dumper en kvinne for sine pupper. Det som forbauser meg mest er at menn liker flotte faste pupper, fordi dem er deilig å klemme på. Men går glipp av de erogene sonene i areola rundt brystvortene. Jeg får ofte skryt for at jeg tar meg så god tid med å beføle og slikke dem riktig, og ikke bare gyver løs klemmer puppene og twister på brystvortene. Med riktig teknikk kan man oppleve at hun får ogasme av det, og det samme kan gjøres med navlen. Da spiller det ingen rolle om du har hengpupper eller ikke, det samme følelsen er der. Så hvorfor ikke ta til takke med det kvinnen har, for min del synes jeg i noen tilfeller det er en fordel med hengpupper. Det er når hun rir meg, så får jeg kysset og suttet på dem samtidig🙄❤️
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #66 Skrevet 10. mai 2021 Min samboer er den eneste jeg har møtt som gir meg orgasme ved å kose med brystene mine, men vi har himmelsk sex da, gleder meg til han kommer hjem fra jobb i uka😍😍😍😍😍 Anonymkode: 369f2...0ee 1
Kinksten Skrevet 11. mai 2021 #67 Skrevet 11. mai 2021 Arktis skrev (13 timer siden): Ja, ikke sant, om du var dame ville du betalt rundt 42 000 for å skjære i friskt vev fordi det blir for usexy for menn om det er heng i puppene. For det er tross alt bedre med synlige operasjonsarr, mindre sensitivitet i niplene, mulighet for påvirkning av fremtidig amming om du velger å få barn, risiko for infeksjon og bivirkninger, enn om puppene henger. Det viktigste er tross alt at puppene peker frem, helst opp. Personlig ville jeg ikke gått inn i en tråd der en mann åpenbart har dårlig selvbilde pga. en genetisk bestemt attributt, for så å legge ut i det vide og det brede hvor utrolig turn off det er for meg, og at jeg rett og slett hadde skjært det vekk om jeg var han. Ser du ikke hvor idiotisk det er? Flaks for deg så kan operasjonsdrømmen din bli oppfylt, da til og med mannepupper innhentes av tyngdekraften etter hvert. Jeg syntes det er rart at du blir opprørt over at noen mener dette, i 2005 ble det estimert at 100.000 norske kvinner hadde silikonimplantat, og NHI mener dette tallet sannsynligvis har økt kraftig siden da. Som så mye annet her i livet, så har det potensielle bivirkninger, men hadde jeg stått foran speilet med noe jeg ikke var fornøyd med, og at det kun kunne ordnes igjennom kirurgi, ja da ville jeg gjort det, om det betød at jeg ville få det bedre med meg selv. Det finns jo også de som feilaktig tror at silikon skal ordne et dårlig selvbilde alene, og det kan jo ende som en stor feiltagelse. Men har man gått rundene med seg selv, og det plager deg, så syntes jeg det er helt greit. Og når jeg prøver å sette meg selv i den situasjonen, så ville jeg gjort det, ja. Vi er nå også skrudd sammen biologisk slik at vi tiltrekkes ganske like attributter, og et raskt blikk på samfunnet rundt oss forteller oss at har du visse kvaliteter, så har du en enklere vei både privat og på jobb. I det samfunnet vi lever i nå, så er det mer tydelig enn noen gang. Så da kan man jo prøve å kjempe en, vil jeg tro, umulig kamp, eller svømme med strømmen. Nå sier jeg forresten ikke at alle med hengepupper bør operere seg, de fleste menn er i et forhold basert på helheten, og ikke på hverken pupper eller rompe - men det fysiske gir deg jo gjerne større valgmulighet når du skal inn i et forhold da. Jeg sier at om jeg var dame, og det plaget meg, så ville jeg gjort det. At du personlig ikke ville gått inn i en tråd og svart dette, det er greit for meg. Men det kan også bli litt keiserens nye klær om man bygger opp selvtilliten til andre basert på feile premisser. Jeg tror jo ikke det er så mange som har en dame med struttepupper, som tenker fy søren, jeg skulle ønske hun hadde hengepupper - for å si det sånn. Jeg har gode gener og trener mye. Jeg skal nok unngå operasjon av mannepupper skal du se. Men takk for bekymringen.
Kinksten Skrevet 11. mai 2021 #68 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Åpenbart en mann med fryktelig vondt selvbilde som har blitt tråkket på av kvinner, kanskje av noen som har hengepupper? Her gjetter jeg på at det ikke er Nils m/ Skills som sitter bak tastaturet.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #69 Skrevet 11. mai 2021 4 hours ago, Kinksten said: Her gjetter jeg på at det ikke er Nils m/ Skills som sitter bak tastaturet. Nills med skills? Haha hæ? Anonymkode: 378be...f15
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #70 Skrevet 11. mai 2021 21 hours ago, GudSelv said: Du kan mene hva du vil, men dette er ptosis-skalaen. En enkel regel, dersom er brystvorten står lengre ned en undersiden av brystet (inframammary fold) så er det klassifisert som hengepupper. https://en.wikipedia.org/wiki/Ptosis_(breasts) For en jævla teit tulle skala. Hilsen mann. Anonymkode: 378be...f15 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #71 Skrevet 11. mai 2021 GudSelv skrev (På 10.5.2021 den 10.14): Du kan mene hva du vil, men dette er ptosis-skalaen. En enkel regel, dersom er brystvorten står lengre ned en undersiden av brystet (inframammary fold) så er det klassifisert som hengepupper. https://en.wikipedia.org/wiki/Ptosis_(breasts) Jeg kan ikke ta en skala som dette seriøst. Det er tegnede bryster som ikke har noen variasjon. Legg også merke til at ingen av disse brystene er slappe og tynne, de bare henger litt. "Unusual shape"? Nei ass. Ikke rart mange kvinner får komplekser når en "nøytral" artikkel skal fortelle deg at du er feil Anonymkode: e470e...4dc 2
Arktis Skrevet 11. mai 2021 #72 Skrevet 11. mai 2021 Kinksten skrev (7 timer siden): Jeg syntes det er rart at du blir opprørt over at noen mener dette, i 2005 ble det estimert at 100.000 norske kvinner hadde silikonimplantat, og NHI mener dette tallet sannsynligvis har økt kraftig siden da. Som så mye annet her i livet, så har det potensielle bivirkninger, men hadde jeg stått foran speilet med noe jeg ikke var fornøyd med, og at det kun kunne ordnes igjennom kirurgi, ja da ville jeg gjort det, om det betød at jeg ville få det bedre med meg selv. Det finns jo også de som feilaktig tror at silikon skal ordne et dårlig selvbilde alene, og det kan jo ende som en stor feiltagelse. Men har man gått rundene med seg selv, og det plager deg, så syntes jeg det er helt greit. Og når jeg prøver å sette meg selv i den situasjonen, så ville jeg gjort det, ja. Vi er nå også skrudd sammen biologisk slik at vi tiltrekkes ganske like attributter, og et raskt blikk på samfunnet rundt oss forteller oss at har du visse kvaliteter, så har du en enklere vei både privat og på jobb. I det samfunnet vi lever i nå, så er det mer tydelig enn noen gang. Så da kan man jo prøve å kjempe en, vil jeg tro, umulig kamp, eller svømme med strømmen. Nå sier jeg forresten ikke at alle med hengepupper bør operere seg, de fleste menn er i et forhold basert på helheten, og ikke på hverken pupper eller rompe - men det fysiske gir deg jo gjerne større valgmulighet når du skal inn i et forhold da. Jeg sier at om jeg var dame, og det plaget meg, så ville jeg gjort det. At du personlig ikke ville gått inn i en tråd og svart dette, det er greit for meg. Men det kan også bli litt keiserens nye klær om man bygger opp selvtilliten til andre basert på feile premisser. Jeg tror jo ikke det er så mange som har en dame med struttepupper, som tenker fy søren, jeg skulle ønske hun hadde hengepupper - for å si det sånn. Jeg har gode gener og trener mye. Jeg skal nok unngå operasjon av mannepupper skal du se. Men takk for bekymringen. Fordi jeg mener det er en byll i samfunnet, at kirurgi selges inn som løsning slik at vi alle kan bli litt likere og litt mer plastikk. Synes heller det burde jobbes med å skape mer robuste mennesker, som heier på mangfold og omfavner den de er inkludert utseende. Kirurgien burde ta seg av sykdommer og rekonstruksjon etter sykdommer, slik at køene blir kortere for de som faktisk trenger det. Men penger er jo viktigere enn moral. Og, ja, kanskje jeg blir litt hissig, fordi jeg synes unge mennesker (og eldre forsåvidt) har NOK press på seg. Ja, det er et kroppslig "ideal", men hvor mange av oss får plass i den lille boksen? Man kan jo operere seg fra topp til tå, og akkurat i det man får innpass, så har huden rundt øynene blitt rynkete. Jeg bare tror ikke man kan vinne den kampen, og ender opp som misfornøyd. Vet ikke med deg, men jeg har aldri måttet flashet puppene for å få meg jobb. Så lenge man ikke søker stilling som Go-go-dancer, interesserer vel de fleste arbeidsgivere seg i fagkunnskaper, erfaring og personlig egnethet. Livet skjer, selv om du er pen nå, er det ikke sikkert du er det om 10 år, og da er det jo kjekt om man har en partner som ikke mener utseende er det vakreste med deg. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #73 Skrevet 11. mai 2021 Hengepupper er jo ufattelig sexy, det finnes ingenting mer sexy enn store og hengende pupper. Min erfaring er at de fleste menn digger det. Bare se på Samantha Fox, svære hengepupper. De aller fleste menn bryr seg derimot mest om damen, så hvis de liker damen, liker de puppene hennes også, selv om de er flate, tynne eller rynkete. Det er vel mest folk som er overfokusert på utseende som synes det er turn off om damen har hengepupper, synlig labia minora, strekkmerker og cellulitter. Voksne og modne menn (og kvinner) liker damen og dermed alt ved henne. Selv fungerer jeg ihvertfall sånn og alle mine venner fungerer sånn. Anonymkode: 92f98...efb 1
Rotemor Skrevet 11. mai 2021 #74 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hengepupper er jo ufattelig sexy, det finnes ingenting mer sexy enn store og hengende pupper. Min erfaring er at de fleste menn digger det. Bare se på Samantha Fox, svære hengepupper. De aller fleste menn bryr seg derimot mest om damen, så hvis de liker damen, liker de puppene hennes også, selv om de er flate, tynne eller rynkete. Det er vel mest folk som er overfokusert på utseende som synes det er turn off om damen har hengepupper, synlig labia minora, strekkmerker og cellulitter. Voksne og modne menn (og kvinner) liker damen og dermed alt ved henne. Selv fungerer jeg ihvertfall sånn og alle mine venner fungerer sånn. Anonymkode: 92f98...efb Dette! Et levd liv setter spor❤️
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #75 Skrevet 11. mai 2021 De aller fleste får pupper som henger til en viss grad, noen mye og noe mindre. Dessuten vil alt sige etterhvert som man blir eldre, som faktisk er veldig normalt. Kroppshår er og veldig normalt. Folk har jammen meg rare bilder hva som er normalt i dag. Det viktigste jenter er at dere er komfortable i din kropp og ikke gi etter hva typen synes, spesielt de som får beskjed om at de bør fikse puppene. Aldri fiks noe for andre sin del. Hengepupper er normalt. Vil du ende opp med arrete pupper, vondter og muligens en operasjon som ødelegger deg, kun for typen sin skyld. Anonymkode: f3b17...3e1 1
GudSelv Skrevet 11. mai 2021 #76 Skrevet 11. mai 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: For en jævla teit tulle skala. Hilsen mann. Anonymkode: 378be...f15 Du mener vel "tulleskala"? 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg kan ikke ta en skala som dette seriøst. Det er tegnede bryster som ikke har noen variasjon. Legg også merke til at ingen av disse brystene er slappe og tynne, de bare henger litt. "Unusual shape"? Nei ass. Ikke rart mange kvinner får komplekser når en "nøytral" artikkel skal fortelle deg at du er feil Anonymkode: e470e...4dc Nei, ingen bør ta skalaen seriøst. Dette er en skala som brukes innen plastikkirurgi, det er en industri som tjener penger på at du føler deg miserabel🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå