Gå til innhold

Hengepupper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det turn off? Eller spiller det ingen rolle?

Anonymkode: f3547...65c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg er mann og synes det er veldig turn-off og ikke ser fint ut. Men veldig individuelt fra mann til mann. Har man vært gjennom svangerskap osv er hengepupper noe man må regne med uansett. Det er en del av å bli eldre. 

Anonymkode: be985...592

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste menn vil nok synes at hengepupper er turn-off. Jeg har selv tunge, store hengepupper, og i en periode delte jeg nakenbilder med menn og jeg fikk ofte god respons fra de mennene som likte store pupper. De fleste menn som liker store pupper, vet at de henger, fordi tyngdekraften eksisterer jo. Tunge pupper vil få heng, de blir ikke perky av åpenbare grunner. Med andre ord må du nesten finne en mann som elsker store pupper om det er viktig for deg at mannen tenner på puppene dine. 

Jeg har veldig store komplekser for puppene mine, mye på grunn av det jeg har lest menn mener på nettet, og på grunn av noen uheldige kommentarer fra ex-kjæresten min. Det er egentlig synd for jeg kan se meg selv i speilet og tenke at de er fine, og jeg syns de er kjempe deilige å ta på. Det er litt vondt at de fleste menn ikke vil synes det, og heller henge seg opp i at de ikke er deilige å se på og at de henger. Nå er jeg også overvektig og holder på å gå ned i vekt, og de kommer nok ikke til å være så fyldige når jeg har gått nok ned i vekt, så da kommer jeg til å utføre brystløft. Det triste er at jeg gjør det ikke for min egen del, men fordi jeg vil at menn skal synes jeg er attraktiv. Jeg klarer ikke ha sex når jeg har de puppene jeg har nå. 

Anonymkode: 5e9f2...b8a

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De aller fleste menn vil nok synes at hengepupper er turn-off. Jeg har selv tunge, store hengepupper, og i en periode delte jeg nakenbilder med menn og jeg fikk ofte god respons fra de mennene som likte store pupper. De fleste menn som liker store pupper, vet at de henger, fordi tyngdekraften eksisterer jo. Tunge pupper vil få heng, de blir ikke perky av åpenbare grunner. Med andre ord må du nesten finne en mann som elsker store pupper om det er viktig for deg at mannen tenner på puppene dine. 

Jeg har veldig store komplekser for puppene mine, mye på grunn av det jeg har lest menn mener på nettet, og på grunn av noen uheldige kommentarer fra ex-kjæresten min. Det er egentlig synd for jeg kan se meg selv i speilet og tenke at de er fine, og jeg syns de er kjempe deilige å ta på. Det er litt vondt at de fleste menn ikke vil synes det, og heller henge seg opp i at de ikke er deilige å se på og at de henger. Nå er jeg også overvektig og holder på å gå ned i vekt, og de kommer nok ikke til å være så fyldige når jeg har gått nok ned i vekt, så da kommer jeg til å utføre brystløft. Det triste er at jeg gjør det ikke for min egen del, men fordi jeg vil at menn skal synes jeg er attraktiv. Jeg klarer ikke ha sex når jeg har de puppene jeg har nå. 

Jeg elsker store myke hengepupper, men må du skjære de istykker må du vel det da?.....,🙁

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (2 minutter siden):

Jeg elsker store myke hengepupper, men må du skjære de istykker må du vel det da?.....,🙁

Ja. Jeg er ung og de fleste menn på min alder (25-35 års alderen) liker ikke sånt. Mulig dere menn på 40+ liker det men hjelper ikke meg. Jeg har ikke født barn heller så kan ikke skylde på det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Jeg er ung og de fleste menn på min alder (25-35 års alderen) liker ikke sånt. Mulig dere menn på 40+ liker det men hjelper ikke meg. Jeg har ikke født barn heller så kan ikke skylde på det. 

Da burde du iallefall tenkt deg om 2 ggr. før du skjærer i puppene...vil de virke ift. amming etter en operasjon?

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Da burde du iallefall tenkt deg om 2 ggr. før du skjærer i puppene...vil de virke ift. amming etter en operasjon?

Jeg er sterilisert og skal ikke ha barn. Jeg er mer bekymret for nedsatt følsomhet i brystvortene ettersom jeg syns det er veldig deilig å bli kløpet og sugd på brystvortene. Men ingen menn kan tenne på meg slik puppene ser ut nå dessverre, så jeg må bare. 

AnonymBruker
Skrevet

Hengepupper har fått en negativ ordlyd. Hva er hengepupper? Noen vil si at kate upton har det.

For meg er hengepupper noe damer 60+ kan få.

Store bryster får naturlig "heng". Finnes ikke noe flottere etter min mening. Men mindre og små bryster er flotte de også på sin egen måte igjen.

Hengepupper er ikke turn off.

Anonymkode: 378be...f15

• Liker 19
Skrevet

Jeg elsker naturlige pupper, uansett fasong! 
Om de er faste og spretten, eller «henger» - ingen pupper er turn-off for meg, jeg nyter å kose med dem uansett!

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26 år gammel mann og synes "unge hengepupper" er sinnsykt fint. Om det gir mening 😅 Altså at puppene er en håndfull eller mer på en dame på rundt min alder. Det, sammen med glatt lys hud, bh-skille og stive brystvorter...Ja takk! 😍

Anonymkode: e9b5a...16b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hengepupper er en stor fordel når du skal knulles i doggystyle. Et flott syn å se de henge. Faste pupper ser man ikke så godt. 

Anonymkode: ad00c...945

• Liker 4
Skrevet

De fleste pupper er fine å se på. Hengepupper er ofte mykere og mer digg å ta på.

Som nevnt ovenfor, doggy er mye mere visuelt spennende med hengepupper.

Damer med selvtillit og hengepupper er supersexy.

• Liker 10
Gjest Kaiminator
Skrevet

Om de er hengepupper pga at de er så store så er det en gigantisk turn on.

Skrevet
Bubo skrev (1 minutt siden):

De fleste pupper er fine å se på. Hengepupper er ofte mykere og mer digg å ta på.

Som nevnt ovenfor, doggy er mye mere visuelt spennende med hengepupper.

Damer med selvtillit og hengepupper er supersexy.

Enig! Supersexy. Og visuelt veldig deilig både i doggy når de henger under henne, og når hun ligger på rygg og blir knullet. Alle stillinger egentlig når jeg tenker meg om 😅

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Håper du tar til deg det faktum at menn liker forskjellige pupper 😉 Og store pupper er jo sexye!! 

Anonymkode: 7426d...199

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hengepupper. Turn ON, helt klart!!

Endret av helt_vanlig_mann
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hengepupper er råsexy! Både små og store!

Anonymkode: eae2a...74e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på menn og gutter. Menn liker hengepupper ;)

Anonymkode: 81f98...bcd

• Liker 6
Skrevet

Naturlige pupper er turn-on for meg.

Det gjelder i høyeste grad hengepupper.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 15.13):

Jeg kjenner flere menn i den alderen som liker hengepupper...

Anonymkode: d5827...de2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...