Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ta nærbilder av vagina, og ha bildene for meg selv privat på telefonen min. Men før jeg gjør det, er det noen som kan se/ få tilgang til bildene mine når de blir tatt med kamera? Og den dagen jeg sletter dem fra kamerarull, blir de slettet for alltid? Hvor sikkert er egentlig det? Noen andre her som tar slike bilder av seg selv?

Anonymkode: 62a18...9a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🤔

Anonymkode: 62a18...9a7

Skrevet

Anbefaller å ha sånne bilder på en app med kodelås/pinn sånn at dem ikke kan se de.

Å slette de fra kamerarull sletter bare fra der, men de kan enda være på "Nylig slettet".

Skrevet

Uhhhh, jeg vil gjerne se, håper du har rekelukt også hi hi🔥🔥

AnonymBruker
Skrevet

Why?

Anonymkode: 7eb3f...631

AnonymBruker
Skrevet

Regner med du mener bilder av vulvaen din (ytre kjønnsorgan). Ellers må du nok investere i spekulum og et lite kamera med lys.

Men hva i alle dager skal du med bilder av kjønnsorganet ditt? Skal du lage kunst eller bare bruke det som inspirasjon til onani? Eller hva i alle dager skal du med sånne bilder?

Anonymkode: 20030...f90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Regner med du mener bilder av vulvaen din (ytre kjønnsorgan). Ellers må du nok investere i spekulum og et lite kamera med lys.

Men hva i alle dager skal du med bilder av kjønnsorganet ditt? Skal du lage kunst eller bare bruke det som inspirasjon til onani? Eller hva i alle dager skal du med sånne bilder?

Anonymkode: 20030...f90

Hvorfor er dette interessant for deg?

Anonymkode: df5b2...bbb

• Liker 3
Skrevet

Nå var det vel slik at Nora Mørk fikk mobilen sin hacket og fikk nakenbilder sprett på den måten.. Jævla kjipt. Den anonyme kvinnen i gaten har nok mindre sjanse for akkurat dette. Men det er greit å tenke gjennom. Selv har jeg et par nakenbilder om du vil kalle det det, tatt av profesjonell fotograf som jeg ikke hadde hatt noe problem om ble lekket, men jeg har tenkt gjennom problemstillingen.

Skrevet

Vær litt obs på om du har noen automatisk kopiering til skyen. Både Google og Microsoft tilbyr dette og kan være aktiv. 

Jeg har opplevd å få bilder inn Google foto som jeg ikke har tatt. Akkurat de bildene var uskyldige, men samtidig veldig lett å vise at jeg aldri hadde tatt. 

Har du ikke et annet kamera? 

Skrevet

Er det egentlig så nøye om bildene kommer på avveie om det kun er kjønnsorganet? Så lenge man ikke ser hvem sitt kjønnsorgan det er, er ingen skade skjedd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt trygt å ta bilder av vagina og andre sensitve bilder på mobilen.

Anonymkode: 7a9f7...cdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...