AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 En kompis prøver å spleise meg med en venn av han som han mener kan være en god match for meg. Men han har småbarn med to kvinner, og det gjør meg skeptisk. Prøver å være open minded. Har selv lyst på barn i fremtiden og kan gjerne date en mann som har barn fra før med èn kvinne. At begge barna er små viser at det raknet med begge mødrene kort tid etter fødsel. Nå tenker jeg langt frem her med barn før første date, men er alltid føre var. Noen erfaring med dette? Anonymkode: c39ba...4b8 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Like greit å holde seg unna. Trenger ikke enda flere barn inni den samværsmiksen. Tenk på de eksisterende og potensielle barna oppi her siden du ønsker barn. Anonymkode: d8162...cf7 9
Blått Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker said: En kompis prøver å spleise meg med en venn av han som han mener kan være en god match for meg. Men han har småbarn med to kvinner, og det gjør meg skeptisk. Prøver å være open minded. Har selv lyst på barn i fremtiden og kan gjerne date en mann som har barn fra før med èn kvinne. At begge barna er små viser at det raknet med begge mødrene kort tid etter fødsel. Nå tenker jeg langt frem her med barn før første date, men er alltid føre var. Noen erfaring med dette? Anonymkode: c39ba...4b8 Jeg har truffet menn som har type to barn med to damer og begge i barnehage. Det har ikke vært vellykket. Ofte sure miner om eks-damene, ikke noe særlig interessert i ungene, ekstremt grinete over barnebidraget. Kan fint flytte milevis unna ungene og la dem sove på en madrass på gulvet når de kommer for samvær. Men folk er jo forskjellige da.. Det er noe med koordineringen av ferien også. For meg så er det viktig at man har ferie sammen, er sammen og har det hyggelig sammen, men fra disse type menn har kommentaren vært at: Det er ikke så farlig... Nå er folk forskjellig da selvfølgelig. Men jeg har såpass dårlig erfaring med dette at jeg rømmer... Endret 5. mai 2021 av Blått 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 10 minutter siden, Blått said: Jeg har truffet menn som har type to barn med to damer og begge i barnehage. Det har ikke vært vellykket. Ofte sure miner om eks-damene, ikke noe særlig interessert i ungene, ekstremt grinete over barnebidraget. Kan fint flytte milevis unna ungene og la dem sove på en madrass på gulvet når de kommer for samvær. Men folk er jo forskjellige da.. Det er noe med koordineringen av ferien også. For meg så er det viktig at man har ferie sammen, er sammen og har det hyggelig sammen, men fra disse type menn har kommentaren vært at: Det er ikke så farlig... Nå er folk forskjellig da selvfølgelig. Men jeg har såpass dårlig erfaring med dette at jeg rømmer... Hmm, ja. Kompisen min sa han er en god pappa som stiller opp, men at det er giftig stemning med begge eksene. Er kanskje best å takke nei. Jeg prøver å være åpen for det meste, men kan bli trøblete. Anonymkode: c39ba...4b8 5
Blått Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hmm, ja. Kompisen min sa han er en god pappa som stiller opp, men at det er giftig stemning med begge eksene. Er kanskje best å takke nei. Jeg prøver å være åpen for det meste, men kan bli trøblete. Anonymkode: c39ba...4b8 Spørs jo hva man legger i stiller opp da. Kompiser er jo gjerne flinke til å snakke pent om hverandre. Jeg hørte det også om en av de jeg gikk ut med.. fantastisk pappa... stiller opp.. Ehm NEI! Endret 5. mai 2021 av Blått 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 2 minutter siden, Blått said: Spørs jo hva man legger i stiller opp da. Kompiser er jo gjerne flinke til å snakke pent om hverandre. Jeg hørte det også om en av de jeg gikk ut med.. fantastisk pappa... stiller opp.. Ehm NEI! Sant nok. Kompisen min er en god pappa selv, så vil tro han mener det oppriktig. Men å havne i splid med to barnemødre ganske kort tid etter fødsel er det som skremmer meg, hadde de hatt et godt forhold eller i det minste normalt forhold og greit samarbeid hadde det vært noe annet. Anonymkode: c39ba...4b8
Blått Skrevet 5. mai 2021 #8 Skrevet 5. mai 2021 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: Sant nok. Kompisen min er en god pappa selv, så vil tro han mener det oppriktig. Men å havne i splid med to barnemødre ganske kort tid etter fødsel er det som skremmer meg, hadde de hatt et godt forhold eller i det minste normalt forhold og greit samarbeid hadde det vært noe annet. Anonymkode: c39ba...4b8 Ja, også fordi at dette er to damer som du må forholde deg til i mange, mange år. Det er bursdager, foreldremøter, utviklingssamtaler, fotballtreninger og -kamper (eller hva enn slags fritidsaktiviteter som velges), konfirmasjoner, tenårene og muligens sprell der.. også er det jo snakk om det som skjer i voksen alder. Det er potensielle bryllup, barn (bursdager osv.). De vil jo bli besteforeldre sammen. Hvis du går inn i en relasjon med han så er det noe som vil påvirke deg i stor grad på alle mulige måter. Dersom han gidder å følge opp ungen da og stiller opp. Endret 5. mai 2021 av Blått 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #9 Skrevet 5. mai 2021 1 minutt siden, Blått said: Ja, også fordi at dette er to damer som du må forholde deg til i mange, mange år. Det er bursdager, foreldremøter, utviklingssamtaler, fotballtreninger og -kamper (eller hva enn slags fritidsaktiviteter som velges), konfirmasjoner, tenårene og muligens sprell der.. også er det jo snakk om det som skjer i voksen alder. Det er potensielle bryllup, barn (bursdager osv.). De vil jo bli besteforeldre sammen. Hvis du går inn i en relasjon med han så er det noe som vil påvirke deg i stor grad på alle mulige måter. Uff, det blir å svare nei kjenner jeg 😅Har en bestevenninne som har baby med en mann som har et litt større barn fra før og alt går veldig bra der for alle involvert så var litt positivt farget av det, men med en til mor i miksen og dårlig samarbeid med begge i tillegg så er det nok mindre håp. Hadde nok blitt veldig krevende. Anonymkode: c39ba...4b8
Blått Skrevet 5. mai 2021 #10 Skrevet 5. mai 2021 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker said: Uff, det blir å svare nei kjenner jeg 😅Har en bestevenninne som har baby med en mann som har et litt større barn fra før og alt går veldig bra der for alle involvert så var litt positivt farget av det, men med en til mor i miksen og dårlig samarbeid med begge i tillegg så er det nok mindre håp. Hadde nok blitt veldig krevende. Anonymkode: c39ba...4b8 Det jeg fant ut, og nå rømmer jeg med en gang. Bare tenk på kabalen på sommeren: Det er TO mødre som har ønsker om når det passer best (tenk deg den diskusjonen med det dårlige samarbeidet), i tillegg til to barn som burde være sammen.. Også ja, så skal det jo gå opp med deres jobber og.. Endret 5. mai 2021 av Blått 1
Nuith Skrevet 5. mai 2021 #12 Skrevet 5. mai 2021 Nja, jeg er ikke så negativ som de andre her - hvis du har tiden foran deg. Hvis han har barnehagebarn nå, og du er i starten av 20-årene, kan dere være særboere til ungene er tenåringer og så kan han starte på kull #3 med deg når du er litt over 30. Da har dere også vært sammen i mange nok år til å vite at dere fungerer sammen, og siden dere har vært særboere har du et godt forhold til barna hans uten å ha trengt å være den som tar vare på dem eller oppdrar dem. Men om du helst skulle hatt barn de neste 5 årene og/eller han ikke synes at noen år som særboere er aktuelt fordi han trenger en hushjelp/barnepasser, så hadde det vært fullstendig uaktuelt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #13 Skrevet 5. mai 2021 2 minutter siden, Nuith said: Nja, jeg er ikke så negativ som de andre her - hvis du har tiden foran deg. Hvis han har barnehagebarn nå, og du er i starten av 20-årene, kan dere være særboere til ungene er tenåringer og så kan han starte på kull #3 med deg når du er litt over 30. Da har dere også vært sammen i mange nok år til å vite at dere fungerer sammen, og siden dere har vært særboere har du et godt forhold til barna hans uten å ha trengt å være den som tar vare på dem eller oppdrar dem. Men om du helst skulle hatt barn de neste 5 årene og/eller han ikke synes at noen år som særboere er aktuelt fordi han trenger en hushjelp/barnepasser, så hadde det vært fullstendig uaktuelt. Jeg er nettopp blitt 30 og føler meg veldig moden og klar for både samboer og barn, uten at det er noe hast. Ellers godt poeng, hadde nok vært bedre tid til å teste ut om jeg var 22 Anonymkode: c39ba...4b8 2
Kontorotta Skrevet 5. mai 2021 #14 Skrevet 5. mai 2021 Om jeg hadde vært 30, uten barn, men med ønske om barn, hadde jeg ikke tatt i den fyren der med pølseklype en gang. Alle kan endre seg, han kan ha vært uheldig med de to forrige damene, men alt med måte. Det burde finne mye bedre og velegna menn der ute. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #15 Skrevet 5. mai 2021 Blått skrev (3 timer siden): Spørs jo hva man legger i stiller opp da. Kompiser er jo gjerne flinke til å snakke pent om hverandre. Jeg hørte det også om en av de jeg gikk ut med.. fantastisk pappa... stiller opp.. Ehm NEI! Å ta de med på maccern en gang i måneden er ikke å stille opp, feks. Selv om menn kanskje tror det. Anonymkode: 15872...bd8 1
Blått Skrevet 5. mai 2021 #16 Skrevet 5. mai 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Å ta de med på maccern en gang i måneden er ikke å stille opp, feks. Selv om menn kanskje tror det. Anonymkode: 15872...bd8 Enig med deg i det.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #17 Skrevet 6. mai 2021 20 hours ago, Kontorotta said: Om jeg hadde vært 30, uten barn, men med ønske om barn, hadde jeg ikke tatt i den fyren der med pølseklype en gang. Alle kan endre seg, han kan ha vært uheldig med de to forrige damene, men alt med måte. Det burde finne mye bedre og velegna menn der ute. Har sagt det ikke blir noe av Anonymkode: c39ba...4b8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå