AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Katten i huset har nylig begynt å ta med insekter hun har fanget ute innendørs, lekt med de litt før hun spiser de, er sånt normalt? Vet de har jaktinstinkt men aldri hørt at de tok med fangsten inn.. Anonymkode: a3011...12d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Japp, helt vanlig. Bare gled deg til den tar med halvdøde mus inn. Anonymkode: 9c253...f7c 4
silkestrå Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Japp, helt vanlig. Bare gled deg til den tar med halvdøde mus inn. Anonymkode: 9c253...f7c Ja, og sprell levende 😉 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 silkestrå skrev (2 timer siden): Ja, og sprell levende 😉 Ja vi fikk faktisk inn en VELDIG levende mus i dag 🤦🏼♀️ Gjemte seg under kjøleskapet i en time før den listet seg ut. Fikk jaget den ut utgangsdøra etter mye om og men 🙌🏼 Anonymkode: 9c253...f7c 1
silkestrå Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja vi fikk faktisk inn en VELDIG levende mus i dag 🤦🏼♀️ Gjemte seg under kjøleskapet i en time før den listet seg ut. Fikk jaget den ut utgangsdøra etter mye om og men 🙌🏼 Anonymkode: 9c253...f7c Skrekk og gru! Vi får også slike gaver med jevne mellomrom, men nå er det heldigvis en stund siden sist 😂 1
Tuppeluri Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 Helt normalt. Her fanger hu sommerfugler, fluer, stankelbein og edderkopper. Hu kom inn med en gresshoppe en gang, da fikk jeg litt panikk. Ikke fordet jeg er redd for de, men den beit meg når jeg prøvde å redde den 😂
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 Katten tar med seg fangsten hjem eller inn, fordi der er det trygt. Ikke fordi de vil gi det bort som gaver til eierne.. Helt normalt. Kattene her har fanget fugl gjennom åpent vindu, og dratt med seg levende flaggermus inn. Døde mus ligger på trappa støtt og stadig. Anonymkode: 78c7f...526
Kenelz Skrevet 5. mai 2021 #8 Skrevet 5. mai 2021 Katter tror mennesker er tilbakestående kattepuser som ikke kan å jakte selv.. Derfor de kommer med fangst hjem! 😸 Katten vil deg bare godt! 😉
Emmelise Skrevet 5. mai 2021 #9 Skrevet 5. mai 2021 (endret) En katt vi hadde før for mange år siden. Kom løpende inn verandadøren en sommerdag med en levende flue og slapp den løs. Den fløy selvsagt rett ut igjen. Forsvant ut igjen, kom tilbake med en ny flue og tok den med inn på kjøkkenet og slapp den løs. Vi hadde åpen løsning, så den fløy selvsagt bare ut igjen. Forsvant ut igjen, kom tilbake med atter en ny flue, og løp inn på badet, lengst inne, for å slippe den løs. Baderomsvinduet var oppe, så flua fløy bare ut. Da gikk hun opp til meg på kjøkkenet og kikka STYGT på meg. Må jo skjønne at jeg må tilrettelegge for at hun skal kunne leke med fluer. Katten vi har nå pleide å ta med ting inn og lempe det i fanget mitt. Megastolt og fornøyd. Helt til det var en levende edderkopp og jeg skreik som faen. Da oppgraderte hun tydeligvis til spissmus og stålorm som skulle inn på badet... Stadig i live... Det er så gøy å være katteeier atte! Endret 5. mai 2021 av Emmelise 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå