Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i et halvt års tid, og her en dag fant jeg en "jes extender" (en slags penisforlenger-greie, måtte google)  under sokkene i skuffen hans på soverommet. Vi bor ikke sammen, men jeg skulle hente et par sokker for han. 

Hadde dere sagt noe? Eller bare tenkt at "jaha, da har han brukt over 2000 på å prøve å få lengre penis, han om det", og latt det være? 

Burde nok sikkert bare la det være, men jeg synes det er så rart å bruke mye penger på noe sånt når man ser helt normal ut, eller hva jeg skal si. Er dette noe som er normalt å forsøke? Har aldri verken sett eller hørt om greia før jeg googlet. 

Anonymkode: 90add...01f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville trodd han gjorde dette med hensikt, altså ba deg hente sokker i håp om at du skulle finne den. 

Tror jeg ville sagt "kul" penisforlenger, og sett an reaksjonen... 

Anonymkode: e8dc1...6e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde latet som ingenting. Trenger ikke å snakke om alt 

Anonymkode: 53820...f3c

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Ganske tidlig i forholdet vårt var partner hjemme hos meg alene noen timer.

Da jeg kom hjem spurte jeg om hun hadde brukt anledningen til å gå gjennom nattbord og skap på soverommet mitt.

’Ja’, sa hun.

’Flink pike’, sa jeg.

Etterpå gikk vi sammen gjennom funnene hun hadde gjort.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke rart en stakkar tror han trenger kukforlenger, så mye tyting det er om kuklengde her inne. Selv velutstyrte menn skjelver jo i buksa. 

Anonymkode: 38ed6...e6c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe. Han hadde fått bragt den på banen selv hvis det var noe han ønsket å benytte i sexlivet vårt. Men det skal understrekes at jeg er mer enn fornøyd med kjærestens penis som den er, så jeg trenger ikke noe "atått". 

Det skal sies at jeg har mye rart i nattbordskuffen selv (vibratorer, etc), som jeg egentlig regner med at kjæresten har kommet over - hvis ikke er han ekstremt respektfull og tilsvarende lite nysgjerrig. Dette har han aldri nevnt noe om til meg. Jeg vil nok aldri få vite om han hadde snoket, fordi jeg vet at han ikke ville kommentert det uansett. Hans karakter er slik at han ville ikke diskutert mine private leketøy med mindre jeg var den som bragte det på bane. Synes det fungerer fint. 

Anonymkode: 7042c...01f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke rart en stakkar tror han trenger kukforlenger, så mye tyting det er om kuklengde her inne. Selv velutstyrte menn skjelver jo i buksa. 

Velutstyrte menn henger ikke her, og det er bare menn som tyter. 

Anonymkode: b7276...6f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ville trodd han gjorde dette med hensikt, altså ba deg hente sokker i håp om at du skulle finne den. 

Tror jeg ville sagt "kul" penisforlenger, og sett an reaksjonen... 

Anonymkode: e8dc1...6e7

Samme her. Hadde nok spurt hvor liten den var til å begynne med. :fnise:

Anonymkode: 3a562...264

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Velutstyrte menn henger ikke her, og det er bare menn som tyter. 

Anonymkode: b7276...6f5

Tror du ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...