Kosejente Skrevet 30. september 2002 #1 Del Skrevet 30. september 2002 Er d noen som har en god oppskrift på fiskekaker? Kjøpekakene er jo nesten ikke spiselige!! På forhånd takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 3. oktober 2002 #2 Del Skrevet 3. oktober 2002 sjekk andreas viestad sine fiskekaker - rimelig fjernt fra kjøpekakene! http://www.dagbladet.no/magasinet/2002/09/.../28/349841.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2002 #3 Del Skrevet 4. oktober 2002 I Bergen hadde de nylig en event som ble kalt "Sjømat for alle". Der kåret de verdens beste fiskekaker. Hvis du tar kontakt med "Søstrene Hagelin" på tlf 55 30 62 00 får du sikkert oppskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2002 #4 Del Skrevet 4. oktober 2002 Tror nok søstrene Hagelin vil ha vinner oppskriften sin for seg selv. Mitt tips: Finn en grunnoppskrift på fiskekaker (finnes i de fleste "husmor" kokebøker, eller søk på nett). Prøv deg så frem til din favoritt: m/ purre? m/ hvitløk? Grove eller fine? etc..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 11. oktober 2002 Tusen takk for svar!! Har ikke fått prøvd ut noe ennå, mannen min er hjemme fra nordsjøen og han liker ikke fiskemat..! Skal lage til meg og ungene når han er ute av huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå