AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Den ene katten min har fast leggetid kl 23, hver dag 😄 Jeg blir så imponert fordi han kan ta seg en lang tur ut før det, men det er garantert at han banker på vinduet kl 22:55 og vil inn. Den andre katten min vekker meg kl 08 hver dag. Hun skjønner fortsatt ikke konseptet med helg eller fridager. Anonymkode: 7c4f7...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 Den vil helst drikke rennende vann fra krana på badet. Men det er sikkert ikke så uvanlig. 🙂 Anonymkode: 8f5dc...f03 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Slikker meg i ansiktet hver morgen. Vet ikke akkurat om det er en vane, men han klatrer oppover beina mine når jeg finner mat til han. Kommer og mjauer til meg når han har vært på do. Anonymkode: 78bf6...2d5 1
Hanneli Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Hver eneste morgen når jeg er på badet så skraper katten på døren fordi hun vil inn. Deretter hopper hun opp på krakken og stirrer på meg helt til jeg grer henne med hårbørsten. Mjauer litt også hvis det tar for lang tid 😅 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 Den ene MÅ bare løpe en runde rundt sofaen før den går ut. Står ved døra, vil ut. Jeg går til døra for å åpne, så snur katten, løper en runde rundt sofaen, så ut. Anonymkode: 716a6...53b
Taluno Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 Han vil absolutt ut når jeg har begynt med middagen! Han begynner mjaue med døren, og kommer mjauende inn på kjøkkenet og krever bli sluppet ut. Han skal også bare være ute til middagen er halvspist, da kommer han på døra og krever bli sluppet inn igjen! Har ikke spist eller laget middag i fred på mange måneder
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 Har en katt som slikker på fingrene og småbiter på de og. Anonymkode: 09694...087
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå