Gjest Bremnes.Kari Skrevet 5. august 2021 #841 Del Skrevet 5. august 2021 14 hours ago, loveli said: Jeg ser at Line Andersen er programleder i studio under OL-sendingene på TVNORGE nå. Trodde dama var ferdig på TV jeg? Er det ikke litt risikabelt å ansette denne dama? Når jeg ser hva som har kommet opp under rettsaken ble jeg litt overrasket nå må jeg innrømme. Men kanskje hun bare er leid inn... Jeg tror der er slik at når du er hatobjekt #1, så blir du samtidig underdog, og mange får sympati med en. Det er kanskje et sjakktrekk for andre kanaler å ansette Line nå 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 5. august 2021 #842 Del Skrevet 5. august 2021 loveli skrev (På 4.8.2021 den 17.44): Jeg ser at Line Andersen er programleder i studio under OL-sendingene på TVNORGE nå. Trodde dama var ferdig på TV jeg? Er det ikke litt risikabelt å ansette denne dama? Når jeg ser hva som har kommet opp under rettsaken ble jeg litt overrasket nå må jeg innrømme. Men kanskje hun bare er leid inn... Det er vanlig med freelance kontrakter i mediebransjen. Da er det være lettere for oppdragsgiver å kippe ut noen som ikke fungerer enn for en vanlig arbeidsgiver. Synes det car bra av TV Norge, hun er jo flink (men rettssaken burde hun aldri kjørt, dog unner henne å komme seg videre etter tøffe år med barnløshet og samlivsbrudd i tillegg). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 15. august 2021 #843 Del Skrevet 15. august 2021 Hun er en god programleder, men jeg syns det ble litt mye fokus på henne da hun intervjuet stjerner etter øvelsene. Hun flørtet ganske hardt mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 1. november 2021 #844 Del Skrevet 1. november 2021 Line Andersen har fått jobb og kommer på skjermen igjen. Det hadde jeg aldri trodd etter det som kom fram i den rettssaken. Trodde ingen arbeidsgiver ville ta i henne igjen.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 1. november 2021 #845 Del Skrevet 1. november 2021 Det er godt mulig hun er leid inn som konsulent under OL for at vi vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 1. november 2021 #846 Del Skrevet 1. november 2021 O Rakel skrev (På 22.5.2021 den 21.15): Jeg tror det vil ta tid, men hun får sikkert noe etterhvert. Det er jo ikke «spisse albuer» som er problemet, men utagerende og ukontrollert atferd. Nye arbeidsgivere risikerer både å få ødelagt et arbeidsmiljø, at folk slutter og at de havner i retten. Og det som har vært hennes trumfkort og som tv-kanalene er interessert i - at hun har vært likt av seerne - har hun jo rasert med rettssaken. I alle fall for en veldig god stund. Vel, det tok ikke så lang tid før hun fikk ny jobb. 5 mnd. Men det praktiske har sikkert vært ordnet for lenge siden før det nå kom ut i media. _________________ Er ikke sjokkert i det hele tatt. Det finnes alltid noen som ansetter folk uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 1. november 2021 #847 Del Skrevet 1. november 2021 Amber skrev (1 time siden): Line Andersen har fått jobb og kommer på skjermen igjen. Det hadde jeg aldri trodd etter det som kom fram i den rettssaken. Trodde ingen arbeidsgiver ville ta i henne igjen.. Det er kun snakk om 14 dager eller noe... Det står ikke noe om fast stilling. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 1. november 2021 #848 Del Skrevet 1. november 2021 Salmonella skrev (1 time siden): Vel, det tok ikke så lang tid før hun fikk ny jobb. 5 mnd. Men det praktiske har sikkert vært ordnet for lenge siden før det nå kom ut i media. _________________ Er ikke sjokkert i det hele tatt. Det finnes alltid noen som ansetter folk uansett. Nå har hun tydeligvis vært på jobbintervju, siden hun fikk beskjeden i dag u-viten, så var hun da ikke sikker å få jobben. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 1. november 2021 #849 Del Skrevet 1. november 2021 Da hun deltok som gjest på en av Discoverys OL sendinger i sommer må jeg innrømme at jeg tenkte at det er nok ikke siste gang vi ser henne i den kanalen ! For henne var det kanskje et «jobbintervju» / prøve , selv om hun «bare» var gjest? Hadde forresten likt å være flue på veggen og sett hvordan dette har kommet i stand. Er det feks Line som har krevd å få være reporter for alpint eller var det det hun ble tilbudt. Evt hvilke andre grener eller stillinger (programleder?) som ble diskutert! OT men håper bare vi slipper en del av de samme programlederne som hadde sommer OL🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 1. november 2021 #850 Del Skrevet 1. november 2021 Egenskap skrev (2 timer siden): Det er kun snakk om 14 dager eller noe... Det står ikke noe om fast stilling. Det står at det er en midlertidig stilling. Hvis de bare ansetter henne på midlertidige kontrakter så sikrer de seg jo mulighet til å la henne gå dersom de ikke er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 1. november 2021 #851 Del Skrevet 1. november 2021 Er bare under OL som noen nevner. Discovery er jo bare ute etter å få en god programleder - og det vil de jo få. De driter i om hun evnt. gjør livet surt for medarbeiderne andre steder i produksjonen så lenge sendingene blir bra Får jo håpe de prøver å gjøre det slik at dte er minst mulig sanns. for konflikter da - med å legge føringer på henne evnt. gjøre det slik at hun ikke har for mye direkte kontakt med andre eller noe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 1. november 2021 #852 Del Skrevet 1. november 2021 Salmonella skrev (7 timer siden): Vel, det tok ikke så lang tid før hun fikk ny jobb. 5 mnd. Men det praktiske har sikkert vært ordnet for lenge siden før det nå kom ut i media. _________________ Er ikke sjokkert i det hele tatt. Det finnes alltid noen som ansetter folk uansett. Som de andre skriver, er dette et kortvarig arrangement. Hun har ikke fått noen annen fast stilling på fem mnd. Nå er jo livet hennes annerledes, verken påkjenning med hormoner i fm prøverør, fartstiden og miljøet i NRK er til stede og hun vil garantert være mer ydmyk og mindre primadonna hos en ny arbeidsgiver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 1. november 2021 #853 Del Skrevet 1. november 2021 i seg selv trist at det ikke ble holdt i bakrommet. Det er særdeles uheldig at slike ting kommer frem i det offentlige rom, iallfall burde ledelsen selv visst større bevisst at man feiet slik vekk direkte. Offentlige rom har på ingen måter behov for det slaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 1. november 2021 #854 Del Skrevet 1. november 2021 Veldig lite overraskende at en så god programleder er tilbake på skjermen snart, var bare et tidsspørsmål før noen hanket henne inn til tv-jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 2. november 2021 #855 Del Skrevet 2. november 2021 Egenskap skrev (6 timer siden): i seg selv trist at det ikke ble holdt i bakrommet. Det er særdeles uheldig at slike ting kommer frem i det offentlige rom, iallfall burde ledelsen selv visst større bevisst at man feiet slik vekk direkte. Offentlige rom har på ingen måter behov for det slaget. Det var LA som tok arbeidsgiveren til retten, så det at dette tilfløt offentligheten kan ikke NRK lastes for. Når det ble rettsak så er det heller ikke urimelig at man legger frem bevisene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå