_Maddie_ Skrevet 23. mai 2021 #821 Del Skrevet 23. mai 2021 Volvespå skrev (12 minutter siden): For meg virker det som du har et hat mot LA som er på det personlige plan. Da blir det jo vanskelig å føre en konstruktiv og opplysende diskusjon om dette temaet. Du slenger ut ord som at folk har hat mot LA eller er sint i dine innlegg. Jeg synes de aller fleste er ganske saklige i sine innlegg, rent bortsett fra deg som kommer med beskyldninger som kommer fra ingenting. Du er dermed langt fra konstruktiv og opplysende i dine innlegg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvespå Skrevet 23. mai 2021 #822 Del Skrevet 23. mai 2021 _Maddie_ skrev (5 minutter siden): Du slenger ut ord som at folk har hat mot LA eller er sint i dine innlegg. Jeg synes de aller fleste er ganske saklige i sine innlegg, rent bortsett fra deg som kommer med beskyldninger som kommer fra ingenting. Du er dermed langt fra konstruktiv og opplysende i dine innlegg. Det virker som flere av dere er NRK-folk som har en agenda mot LA. Dette er jo et trakasseringsforum som er verre enn det LA er beskyldt for. Dette gidder jeg ikke være med på. Adios 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeusNe Skrevet 24. mai 2021 #823 Del Skrevet 24. mai 2021 Volvespå skrev (4 timer siden): Det virker som flere av dere er NRK-folk som har en agenda mot LA. Dette er jo et trakasseringsforum som er verre enn det LA er beskyldt for. Dette gidder jeg ikke være med på. Adios Men ærlig talt, du drar krenketkortet! Det er overhodet ingen trakassering i denne tråden. Det er ei ingen her som har agenda mot verken LA eller deg, det er bare veldig få som lander på dine konklusjoner gitt kildemateriale fra alle medier. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 24. mai 2021 #824 Del Skrevet 24. mai 2021 Det er trist at det er sjakk som får gjennomgå. Vi som tv seere har jo aldri fått vite dette forut, alt kom jo frem i lyset fordi frøken andersen opplevde seg skviset og satt til andre arbeidsoppgaver enn det hun var vant med, og stevnet sin egen arbeidsgiver for å sette henne ned i karrierestigen. Men hun har da som regel vært i tv når det er vinteridrett og friidrett. Var ikke det godt nok? Jeg trodde dette var det siste som kunne skje ved så glade mennesker på bakrommet. Jeg håper for gudskyld ikke det var sjakksendingenen hun ville ha tilbake, men de andre tv sendingenen hun ledet, som vinteridrett og friidrett. Sjakken var jo nytt, og det var nytt for Line også, så hvorfor i alle dager krangle om en så fin sport som sjakk om interne saker på bakrommet? har temaet for hva krangelen inneholdt? Og hvilken person på bakrommet utfordret programlederen Line på bakrommet? Jeg synes ikke denne saken er ferdig. Har det kommet ut slik som den kom, så får det bli rett ovenfor offentligheten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 24. mai 2021 #825 Del Skrevet 24. mai 2021 (endret) Volvespå skrev (14 timer siden): Det virker som flere av dere er NRK-folk som har en agenda mot LA. Dette er jo et trakasseringsforum som er verre enn det LA er beskyldt for. Dette gidder jeg ikke være med på. Adios Og hvis du mener og påstar det. Så må jeg si at det virker som om du er tett på LA.... Det er ikke bare du som har rett på egne meninger. Vi andre her inne forholder oss til saken etter det som kom frem i rettssaken. Burde NRK tatt tak i det før? Ja Virker LA som en krevende medarbeider som føler seg bedre enn alle andre? Ja Er det ok å oppføre seg som hun har gjort? Nei Endret 24. mai 2021 av Stargaze 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ordsmed Skrevet 24. mai 2021 #826 Del Skrevet 24. mai 2021 Egenskap skrev (14 timer siden): Og hvilken person på bakrommet utfordret programlederen Line på bakrommet? Det har ikke kommet fram at noen av de andre NRK-ansatte utfordret Line. Det var Line som skjelte ut flere ulike NRK-ansatte fordi hun mente de ikke hadde gjort en god nok jobb mens hun var sykmeldt. De ansatte fortalte at hun hadde sendt dem så mange trakasserende sms-er at de måtte blokkere henne, at hun oppførte seg svært lite konstruktivt i planleggingsmøter, og at hun rakket ned på alt de hadde gjort mens hun var sykmeldt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 25. mai 2021 #827 Del Skrevet 25. mai 2021 Forlik for Line og Anne Brith har blitt privat. Hva pokker skal vi bruke tida til nå? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 25. mai 2021 #828 Del Skrevet 25. mai 2021 spinner skrev (4 timer siden): Forlik for Line og Anne Brith har blitt privat. Hva pokker skal vi bruke tida til nå? har du link til den uttalelsen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeusNe Skrevet 28. mai 2021 #829 Del Skrevet 28. mai 2021 Noen som er overrasket over at hun denne uken prater ut i Se og Hør ? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 28. mai 2021 #830 Del Skrevet 28. mai 2021 NeusNe skrev (4 timer siden): Noen som er overrasket over at hun denne uken prater ut i Se og Hør ? Overhodet ikke. Men jeg lurer veldig på hvem som vil ansette henne etter denne offentlige skittentøyvasken, hvor det kommer frem at hun er veldig krevende å jobbe med og ikke tar fem øre for å gå inn i konflikter. For ikke å snakke om de lange sykemeldingsperiodene.... Det å gå til rettssak mot nrk må være det dummeste LA noensinne har gjort i sin karriere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 28. mai 2021 #831 Del Skrevet 28. mai 2021 NeusNe skrev (4 timer siden): Noen som er overrasket over at hun denne uken prater ut i Se og Hør ? Slike ting er obligatorisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 28. mai 2021 #832 Del Skrevet 28. mai 2021 Hun kan leve ganske problemfritt som konferansier i næringslivet. De ønsker gjerne kjente personer. Der får hun nok også ganske frie tøyler til å utføre jobben etter de kvaliteter hun synes er riktig. Det er jo ingen som noen sinne har betvilt hennes programleder-kompetanse. Hennes offentlige skittentøyvask vil neppe være noe hinder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøddel Skrevet 28. mai 2021 #833 Del Skrevet 28. mai 2021 Egenskap skrev (På 24.5.2021 den 4.55): Det er trist at det er sjakk som får gjennomgå. Vi som tv seere har jo aldri fått vite dette forut, alt kom jo frem i lyset fordi frøken andersen opplevde seg skviset og satt til andre arbeidsoppgaver enn det hun var vant med, og stevnet sin egen arbeidsgiver for å sette henne ned i karrierestigen. Men hun har da som regel vært i tv når det er vinteridrett og friidrett. Var ikke det godt nok? Jeg trodde dette var det siste som kunne skje ved så glade mennesker på bakrommet. Jeg håper for gudskyld ikke det var sjakksendingenen hun ville ha tilbake, men de andre tv sendingenen hun ledet, som vinteridrett og friidrett. Sjakken var jo nytt, og det var nytt for Line også, så hvorfor i alle dager krangle om en så fin sport som sjakk om interne saker på bakrommet? har temaet for hva krangelen inneholdt? Og hvilken person på bakrommet utfordret programlederen Line på bakrommet? Jeg synes ikke denne saken er ferdig. Har det kommet ut slik som den kom, så får det bli rett ovenfor offentligheten også. Så glad? Hun er jo en slags kvinnelig utgave av en klassisk bruktbilselger som gnir hender og vil selge en bil, koste hva det koste vil. Tror det hadde blitt for innlysende for mange om hun var en mann, så egentlig slipper hun jo unna med at hun er en kvinne, da det ikke har blitt opparbeidet såpass sterke klisjeer rundt lignende oppførsel fra kvinne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 4. august 2021 #834 Del Skrevet 4. august 2021 Jeg ser at Line Andersen er programleder i studio under OL-sendingene på TVNORGE nå. Trodde dama var ferdig på TV jeg? Er det ikke litt risikabelt å ansette denne dama? Når jeg ser hva som har kommet opp under rettsaken ble jeg litt overrasket nå må jeg innrømme. Men kanskje hun bare er leid inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 4. august 2021 #835 Del Skrevet 4. august 2021 loveli skrev (4 minutter siden): Jeg ser at Line Andersen er programleder i studio under OL-sendingene på TVNORGE nå. Trodde dama var ferdig på TV jeg? Er det ikke litt risikabelt å ansette denne dama? Når jeg ser hva som har kommet opp under rettsaken ble jeg litt overrasket nå må jeg innrømme. Men kanskje hun bare er leid inn... Ser ut som om hun er gjest. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 4. august 2021 #836 Del Skrevet 4. august 2021 loveli skrev (30 minutter siden): Jeg ser at Line Andersen er programleder i studio under OL-sendingene på TVNORGE nå. Trodde dama var ferdig på TV jeg? Er det ikke litt risikabelt å ansette denne dama? Når jeg ser hva som har kommet opp under rettsaken ble jeg litt overrasket nå må jeg innrømme. Men kanskje hun bare er leid inn... Hun er nok bare gjest. Har ikke sett henne før i dag (men kan ha gått glipp av det, har ikke sett så mye), og nå er jo OL snart ferdig, så da er det vel litt sent å komme som innleid ekspert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. august 2021 #837 Del Skrevet 4. august 2021 Volvespå skrev (På 23.5.2021 den 23.19): For meg virker det som du har et hat mot LA som er på det personlige plan. Da blir det jo vanskelig å føre en konstruktiv og opplysende diskusjon om dette temaet. Vel nei, jeg visste nesten ikke hvem dama var før denne saken begynte å komme opp i media og jeg så diskusjonen her. Så i motsetning til deg var jeg totalt frakoblet alt som har med denne dama å gjøre. Måten du oppfører deg på gjør imidlertid at man kan lure på hva din agenda er og din kjennskap til denne personen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalini Skrevet 4. august 2021 #838 Del Skrevet 4. august 2021 (endret) Så henne også. Fint at hun kommer tilbake. Ser ingen grunn til at hun ikke skal få nye muligheter. Verden går videre. Endret 4. august 2021 av frysja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 4. august 2021 #839 Del Skrevet 4. august 2021 loveli skrev (2 timer siden): Jeg ser at Line Andersen er programleder i studio under OL-sendingene på TVNORGE nå. Trodde dama var ferdig på TV jeg? Er det ikke litt risikabelt å ansette denne dama? Når jeg ser hva som har kommet opp under rettsaken ble jeg litt overrasket nå må jeg innrømme. Men kanskje hun bare er leid inn... Hun var gjest som kommenterte dagens friidrettssendinger. Friidrett har hun jo peiling på og hun hadde gode kommentarer. Synes bare på den korte stunden hun var der så ga hun mye bedre inntrykk en I. B. Måkestad som er eksperten de bruker - hun synes jeg ikke gjør en bra jobb. Blir ikke overasket om hun blir ekspert for de i kommende mesterskap. Hun er jo veldig dyktig til å kommentere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeusNe Skrevet 4. august 2021 #840 Del Skrevet 4. august 2021 Synes LA var mye mer dempet på TVN idag enn hun pleide, men synes fortsatt fokuset ble for mye på henne når hun prater, enn andre gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå