Gjest June1996 Skrevet 22. mai 2021 #781 Del Skrevet 22. mai 2021 (endret) 4 hours ago, Rosatoast said: Ingen som kommer til å ville ansette hun etter denne saken. Syntes det er trist at hun virker til å ha så lite innsikt, at hun lar det gå så hardt utover karrieren sin. Hun gikk nok rettens vei for å kunne få mest mulig "penger" fra NRK? Ikke at hun sitter igjen med så mye etter denne saken, minus jobb og minus jobbtilbud.. Tenker at L.A tapte mer enn bare ansikt på denne saken. Jeg tror det Line ønsket var å igjen bli programleder på NRK. Men Line virker ikke rasjonell så vanskelig å vite hva som var motivet hennes. Endret 22. mai 2021 av June1996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeusNe Skrevet 22. mai 2021 #782 Del Skrevet 22. mai 2021 Jeg tror LA sin hele identitet har blitt knyttet opp mot å være profilert programleder og ville inn i det lengste holde på det og var nok «in denial» overfor andre alternativ for fremtiden, derfor ble prosessen kjørt så langt. Ibsen og livsløgn osv..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 22. mai 2021 #783 Del Skrevet 22. mai 2021 June1996 skrev (6 minutter siden): Jeg tror de hun ønsket var å igjen bli programleder på NRK. Men Line virker ikke rasjonell så vanskelig å vite hva som var motivet hennes. Enig, både kjæresten min og jeg ble flaue når vi leste på VG. Hun virket til å ha null selvbevissthet rundt oppførsel etc.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 22. mai 2021 #784 Del Skrevet 22. mai 2021 (endret) 6 hours ago, Ctrl said: Det er ingen regel. Det er alt etter hva man blir enige om. For Lines del håper jeg hun får alt samtidig, slik at hun kan få betalt advokatregningen på rundt 1.900.000 - 2.000.000,- når den forfaller For et gedigent tapsprosjekt for LA.. Advokat regningen på 1,9 mil… Jesus! Mye mer enn hennes årslønn.. Hva sitter hun igjen med etter søksmålet?! Hun tapt rett og slett absolutt alt, alt.. Så dum er det nesten ikke lov å være.. LA tror hun hadde en god sjans til å vinne saken med hjelp av de dyreste advokatene. Å kunne fortsatte å stå på skjermen og skinne var vel det eneste hun var opptatt med. Hun drit egentlig i hvordan hennes væremåte har ødelagt arbeidsmiljøet til sine kollega. Hadde hun hatt litt selvinnsikt , hadde hun forstått det; hadde hennes kollegas «well-being» betydd noe som helst for henne, ville hun ha skaffet sluttpakke og gått. Hvor tykk hud må LA ha for å kunne gå tilbake på jobb etter søksmålet? Det er helt ufattelig for meg at hun ville gå tilbake til jobben.. Endret 22. mai 2021 av Vestlandlove 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. mai 2021 #785 Del Skrevet 23. mai 2021 Volvespå skrev (22 timer siden): Du mener altså at ditt syn på saken er det riktige, men vi har verken diktatur eller enevelde i Norge. Jeg farer ikke med løgn slik du hevder, men bare prøver å åpne øynene til folk at slike saker har mange sider. Hvis det er slik at du bare ønsker å høre på argumentene til ene parten er det lett å trå feil. Det er faktisk kommet fram at det er et dårlig miljø i denne avdelingen og at LA ikke har vært en del av det. Dette er interne informanter og hvorfor skulle de mene dette. Selvsagt kan de være venner med LA, men det er vel internt vennskap på andre siden også. Du mener muligens at den parten som er venn med nærmeste leder har rett, men det er vel slik at alle slike saker bunner i dårlig ledelse. Selvsagt mener jeg at mitt syn på saken er det riktige, akkurat som du i utgangspunktet burde ment at ditt er det. Det er ikke det problemet ligger. Problemet ligger i måten du konsekvent lvyer på gjennom tråden, dikter opp fantasihistorier, vrir på fakta, ignorerer fakta... Altså tror jeg nesten ikke du selv tror på det du skriver. Du kommer altså helt ny til et forum og begynner å aktivt sabotere en diskusjon ved å bevisst komme med løgner, forvridde fakta, åpenbart feilaktige tolkninger, og så videre. Selv etter at det er dokumentert at LA drev med baksnakking så driver du å berømme henne for å ikke ha gjort det. Er det mulig? Så nei, problemet er ikke at jeg mener at jeg har rett eller at du mener at du har rett. Problemet er at du er uærlig i ditt fanatiske og usaklige forsvar av LA, og at du hele tiden har sabotert tråden med usakligheten og uredeligheten din. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. mai 2021 #786 Del Skrevet 23. mai 2021 Volvespå skrev (22 timer siden): Kanskje det LA har gjort er det riktige for å få ryddet opp i det dårlige miljøet der borte fordi dette er nå blitt synlig for alle. Om ikke, ville dette pågå men med andre ofre. Egentlig har hun vel hevet saken fra nærmeste ledelsen som egentlig ikke ryddet opp til toppledelsen. Se mitt forrige innlegg. Dette er et godt eksempel på uærligheten din. Selv om det er dokumentert at LA har trakassert og rakket ned på alle mulige, også de som ikke jobber direkte i teamet hennes til vanlig, så dikter du opp en åpenbart feilaktig påstand om at LA liksom skal ha vært oppført seg som en drittsekk og rakket ned på og fornedret andre for å prøve å rydde opp i dårlig arbeidsmiljø?! Det er så latterlig at du selv selvsagt skjønner hvor tullete dette er. Men likevel benytter du enhver anledning til å sabotere tråden med disse usaklige og åpenbart falske "tolkningene" dine. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. mai 2021 #787 Del Skrevet 23. mai 2021 Volvespå skrev (19 timer siden): Hvis det er slik at medarbeidere ikke tåler kritikk fra hverandre, er verden på villspor. Da må jo det stå i ansettelseskontrakten at det ikke tillates, men det gjør det jo ikke. Enda mer løgn fra deg. Selv om du vet at det ikke er "kritikk" når man skriker til andre at de er udugelige og ikke får til noe som helst og andre nedsettende kommentarer, så påstår du at det er det. Hvorfor lyver du konsekvent? Hva er din agenda her? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 23. mai 2021 #788 Del Skrevet 23. mai 2021 FruByråkrat skrev (På 5.5.2021 den 15.23): Jeg har i flere sjakksendinger reagert på at hun har vært direkte frekk og på grensa til ufin ovenfor Torstein Bae. Sikkert ei dyktig dame og god journalist, men er litt mer usikker på hvor ålreit hun er å samarbeide med Ja! Jeg er helt sikker på at, muligens i 2019 (eller 2020?)?, så kom hun men en så sleiv og ufin kommentar jeg fikk helt hakeslep av. Husker ikke hva det var. Det var i en periode de hadde hatt en del kjendiser innom for å kommentere, derfor jeg slo på for å se hvem som var innom. Har hørt rykter om at hun var ei megge mot andre, og at hun lot sinnet sitt gå utover kollegaer. Det stod vel et sted at kollegaer var redd henne. Hun har vært dyktig i jobben sin, så det er null logikk i at NRK skulle fjerne henne uten grunn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. mai 2021 #789 Del Skrevet 23. mai 2021 Volvespå skrev (17 timer siden): Har du intern kjennskap til saken eller baserer du deg på motstandernes påstander. Om det er det første, synes jeg det du sier er interessant. Om ikke, har det ikke mye verdi. Mer løgn. LA innrømmer selv at hun har behandlet andre som dritt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. mai 2021 #790 Del Skrevet 23. mai 2021 Volvespå skrev (17 timer siden): Kanskje oppnådde hun akkurat det hun ville. Hvis vi tar utgangspunkt i at hun neppe har utfordringer med å finne et nytt levebrød og at hun egentlig ikke regnet med å få tilbake den gamle stillingen, så har hun laget et skikkelig problem for de andre som bidro til det dårlige miljøet. Det er nå forfølgelsen av disse starter opp internt i NRK og mange vil nok ha en angstfylt tid framover. Løgnene slutter aldri. Her vil du altså ha folk til å tro at LA hadde alt sammen som mål. Så grunnen til at hun trakasserte og rakket ned på teknikere var at hun ville få arbeidsmiljøet i NRK opp i retten?! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. mai 2021 #791 Del Skrevet 23. mai 2021 Rosatoast skrev (14 timer siden): Ingen som kommer til å ville ansette hun etter denne saken. Syntes det er trist at hun virker til å ha så lite innsikt, at hun lar det gå så hardt utover karrieren sin. Hun gikk nok rettens vei for å kunne få mest mulig "penger" fra NRK? Ikke at hun sitter igjen med så mye etter denne saken, minus jobb og minus jobbtilbud.. Tenker at L.A tapte mer enn bare ansikt på denne saken. Jeg tror hun vil få seg jobb. Kanskje ikke med en gang (men det skulle ikke overraske meg, da pengene styrer), men folk glemmer etter hvert, og så kjører man en liten kampanje for å skjønnmale henne og vips er hun inne i varmen igjen. Får da håpe at hun har lært, og slutter å behandle andre som dritt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 23. mai 2021 #792 Del Skrevet 23. mai 2021 Som en vanlig person som ser på NRK sport inni mellom, hva som er det viktigst for meg: 1. jeg vil se Magnus Karlsen, våre alpin heltene, ski-heltene, friidrett heltene, osv, osv… deres presentasjon blir vist på tv !! Det er disse folk jeg vil se og høre. Ikke noen andre. 2. alle tekniske elementer fungerer, lyd, bilder, osv. De som jobber med disse tingene er viktigere enn de som står foran kamera og kjører intervju. Om det var Kongen Harald som intervjuer Magnus Karlsen etter Sjakk VM, det er hva Magnus har å si som interessere meg enn hvem som intervjuer ham. LA, du er en dyktig journalist, ikke gjør deg selv viktigere enn det du egentlig er i NRK sport. Det er tross alt selv SPORT folk vil se, ikke trynet ditt, dessverre. Litt brutalt, men det er realiteten vi alle må forholde oss til. NRK sport har eksistert lenge før LA kom inni, og nrk sport vil stå lenge etter LA forsvinner. Det norske folk har vært og vil være like glad i nrk sport pga program med høyt kvalitet! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 23. mai 2021 #793 Del Skrevet 23. mai 2021 Vestlandlove skrev (23 minutter siden): Som en vanlig person som ser på NRK sport inni mellom, hva som er det viktigst for meg: 1. jeg vil se Magnus Karlsen, våre alpin heltene, ski-heltene, friidrett heltene, osv, osv… deres presentasjon blir vist på tv !! Det er disse folk jeg vil se og høre. Ikke noen andre. 2. alle tekniske elementer fungerer, lyd, bilder, osv. De som jobber med disse tingene er viktigere enn de som står foran kamera og kjører intervju. Om det var Kongen Harald som intervjuer Magnus Karlsen etter Sjakk VM, det er hva Magnus har å si som interessere meg enn hvem som intervjuer ham. LA, du er en dyktig journalist, ikke gjør deg selv viktigere enn det du egentlig er i NRK sport. Det er tross alt selv SPORT folk vil se, ikke trynet ditt, dessverre. Litt brutalt, men det er realiteten vi alle må forholde oss til. NRK sport har eksistert lenge før LA kom inni, og nrk sport vil stå lenge etter LA forsvinner. Det norske folk har vært og vil være like glad i nrk sport pga program med høyt kvalitet! Veldig enig. Og de virkelig gode, som Arne Scheie, Kjell Kristian Rike og Jon Herwig Carlsen var mer opptatt av å levere kunnskap, fakta, og være gode kommentatorer, enn å stikke fjeset sitt i kamera til en hver tid. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 23. mai 2021 #794 Del Skrevet 23. mai 2021 heavyheart skrev (På 21.5.2021 den 15.48): Man betaler ikke lisens lenger, kan du trøste deg med. Man betaler lisens, bare endret innbetalingsmetode. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 23. mai 2021 #795 Del Skrevet 23. mai 2021 12 minutter siden, Era Vulgaris said: Veldig enig. Og de virkelig gode, som Arne Scheie, Kjell Kristian Rike og Jon Herwig Carlsen var mer opptatt av å levere kunnskap, fakta, og være gode kommentatorer, enn å stikke fjeset sitt i kamera til en hver tid. Helt helt sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 23. mai 2021 #796 Del Skrevet 23. mai 2021 trodde rettsaken handlet om å få tilbake skjermtid på tv og lede sendinger. Så hvorfor akseptere en sum som kun dekker advokatregningene? finnes det kilde til at advokatregningene faktisk kostet så mange millioner? eller er det kun sleivspark fra forumet at advokat regningene var på det nivået? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelso Skrevet 23. mai 2021 #797 Del Skrevet 23. mai 2021 Egenskap skrev (21 minutter siden): trodde rettsaken handlet om å få tilbake skjermtid på tv og lede sendinger. Så hvorfor akseptere en sum som kun dekker advokatregningene? finnes det kilde til at advokatregningene faktisk kostet så mange millioner? eller er det kun sleivspark fra forumet at advokat regningene var på det nivået? Anbefaler deg å bruke 2 sekunder på google.no før du kommer med sånne påstander. Hva har forumet å tjene på å lyve om det? https://www.tv2.no/a/14013280 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pleneier Skrevet 23. mai 2021 #798 Del Skrevet 23. mai 2021 (endret) Egenskap skrev (33 minutter siden): trodde rettsaken handlet om å få tilbake skjermtid på tv og lede sendinger. Så hvorfor akseptere en sum som kun dekker advokatregningene? finnes det kilde til at advokatregningene faktisk kostet så mange millioner? eller er det kun sleivspark fra forumet at advokat regningene var på det nivået? Partene har selv uttalt at NRK betaler 750 tusen av Andersens advokatutgifter, og at dette er noe under halvparten av Andersens utgifter. Så mellom 1.6 og 2 mill er nok riktig. Andersens advokater har selvfølgelig skjønt at man var på vei til å tape saken. Endret 23. mai 2021 av Pleneier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 23. mai 2021 #799 Del Skrevet 23. mai 2021 så å få tilbake riktig stillingsbeskrivelse forstod hun hun ikke vil få under rettsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pleneier Skrevet 23. mai 2021 #800 Del Skrevet 23. mai 2021 Egenskap skrev (1 minutt siden): så å få tilbake riktig stillingsbeskrivelse forstod hun hun ikke vil få under rettsaken? Ingen kan kreve å være på TV-skjermen. Saken har i praksis alltid dreiet seg om penger og ære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå