Gå til innhold

Line Andersen NRK Konflikt?

Mintbird

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, norw said:

Jeg frykter et forlik som innebærer at NRK også er villig til å gi litt i denne saken, som virker helt feil. Dette løpet bør NRK fullføre mtp hvor sterk sak de har. 

Men er forlik kan ende med at hun slutter. Dersom NRK vinner saken jobber hun fortsatt der så problemet er jo ikke løst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er de litt kyniske kan de love henne å prøve å få henne tilbake på skjermen, men blir ikke akkurat OL sendinger nei. 

men ikke sikkert Line skjønner det ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje terapi for sinnemestring kunne være en forutsetning for å komme tilbake eller annen relasjonsterapi ? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gliffy skrev (19 minutter siden):

Men er forlik kan ende med at hun slutter. Dersom NRK vinner saken jobber hun fortsatt der så problemet er jo ikke løst. 

Det virker absolutt som en fordel om hun slutter, men NRK skal ikke betale hennes saksomkostninger eller gi noe som helst (som å lønne henne i en periode uten at hun jobber og deretter slutter). Denne saken må NRK sørge for å vinne fullt og helt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeusNe skrev (14 minutter siden):

Kanskje terapi for sinnemestring kunne være en forutsetning for å komme tilbake eller annen relasjonsterapi ? 

Men hun kan neppe komme tilbake som programleder for NRK eller andre. Hun må evt få andre oppgaver i en redaksjon. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra de forhandler, hele rettsaken er som å følge et togkrasj i slowmo, en vil helst ikke se, men kan ikke la være, og absolutt ingenting godt kan komme ut av det.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Kavorka skrev (1 time siden):

Vet ikke, men på wikipediasiden hans står det:
"Siden 2000 har Saaliti vært kjæreste med NRK-profilen Line Andersen, de er bosatt på Ullevål."

Jeg tenker det må vel være ham siden de har holdt sammen i over 20 år? (som de refererer til som "tidligere samboer", altså)

Takk. Da er det ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Tenk å feilvurdere så massivt. Man kan si mye om det som kommer frem, men jeg kjenner på sympati for noen som står så ribbet tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (2 minutter siden):

Tenk å feilvurdere så massivt. Man kan si mye om det som kommer frem, men jeg kjenner på sympati for noen som står så ribbet tilbake. 

I etterkant av dette tenker jeg at det er flere som må gå grundig i seg selv. Feks advokatene til Line Andersen.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvespå skrev (16 timer siden):

Det er jo det hennes motpart ønsker å framstille det som, men er neppe den fulle sannheten

Det er det som er kommet frem i saken.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje enkelte i ledelsen bare opptrer symbiotisk med med de som ønsker henne ut. Man må ikke være naiv...

Hvordan kan de opptre symbiotisk med de som ønsker henne ut når de burde ha kastet henne ut for lenge siden?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verre å være drittsekk i det skjulte....

Begge deler er uakseptabelt. Men du mener vel at teknikerne som ble utskjelt og rakket ned på hadde vært drittsekker i det skjulte og fortjente det kanskje?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til tilfeller hvor de snilleste individer er blitt beskyldt for å være monstre. Det er bare å rotte seg sammen, koordinere det som sies og til slutt å ha støtte i ledelsen...

Det er åpenbart ikke det som har skjedd her, siden vedkommende tydeligvis har rakket ned på og oppført seg som en dritt overfor mange andre, inkludert stakkars teknikere som bare gjør jobben sin i bakgrunnen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp. Line er nok mer intelligent enn som så. Det er noe som ikke rimer og det kan fort være noe muffens her

Dette har ikke noe med intelligens å gjøre, men med alminnelig folkeskikk og hvordan det er greit å oppføre seg mot andre.

Intelligens sier ikke noe om man er et godt menneske eller ikke. Mange onde mennesker er svært intelligente.

Jeg kan ikke se at det er noe som ikke rimer her. Hun har til og med selv innrømmet drittsekkoppførsel overfor andre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Så dum er hun ikke og det må nok være noe muffens her

Hun er neppe dum. Faktisk er hun sannsynligvis veldig smart. Men hun har kanskje også blitt høy på seg selv og tenkt at hun står over alle andre og kan behandle andre som dritt fordi det er bare hun som betyr noe.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent på dette trumfkortet jeg da, som det var noen her inne som påsto at hun måtte ha. :sjenert: Siste dag i retten i dag. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
OlsenHansen skrev (16 timer siden):

Trakasserer fotballtreneren spillerne sine når han kjefter dem huden full i pausen? Nei? Så hva er forskjellen?

Ja, det gjør han. Det er ikke akseptabel oppførsel. Bare fordi det har vært godtatt så betyr ikke det at det er greit.

Akkurat som det tidligere har vært "greit" for menn med makt i underholdninsgbransjen å klå på eller til og med voldta kvinner under seg i hierarkiet. Men så kom #metoo.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke LA skjønner hvor dårlig hun har framstått i retten, etter hvert som hennes oppførsel har blitt rullet opp. Hun har jo hatt store vanskeligheter med å sette seg inn i andre menneskers situasjon, så hun er fremdeles superkvinnen i egne øyne. Jeg tror ærlig talt at hun mangler selvinnsikt, og har et kjempestort ego.

Så nå prøver NRK å få til forlik, og LA tror forlik betyr at hun skal få alt hun krever.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (1 minutt siden):

Ja, det gjør han. Det er ikke akseptabel oppførsel. Bare fordi det har vært godtatt så betyr ikke det at det er greit.

Akkurat som det tidligere har vært "greit" for menn med makt i underholdninsgbransjen å klå på eller til og med voldta kvinner under seg i hierarkiet. Men så kom #metoo.

Akkurat som det i alle tider har vært lov å ligge seg til posisjoner som kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker sykelig opptatt av å få være på skjermen, stort oppmerksomhetsbehov og ego? Men aner ikke om det betyr at hun er ufin mot kollegaene.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...