jabx Skrevet 20. mai 2021 #461 Del Skrevet 20. mai 2021 Volvespå skrev (7 minutter siden): Hun har vel blitt lei andres udugelighet da Irrelevant. Det er ikke greit å behandle folk som dritt slik hun har gjort. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvespå Skrevet 20. mai 2021 #462 Del Skrevet 20. mai 2021 (endret) Sally-Go-Round skrev (5 minutter siden): Ser du ble medlem i går. Ble du kun medlem på Kvinneguiden for å delta i denne tråden? Trolle litt kanskje? Jeg har ingen grunn til å trolle. Jeg bare ønsker å dele av erfaringer fra et langt arbeidsliv. Jeg ønsker bar å formidle at det er lett å være naiv. Jeg vet hva jeg snakker om, men heldigvis er det ikke slik alle plasser. Endret 20. mai 2021 av Volvespå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. mai 2021 #463 Del Skrevet 20. mai 2021 Apis skrev (1 minutt siden): Samtidig som hun har eierskap til sin personlighet, så sitter jeg med en følelse av at det er et lederskap på avdelingen som også har sviktet, som nå prøver å kaste henne under bussen uten å ta ansvaret selv. Ledelsen burde sikkert ha kastet denne personen på dør for lengst. Det skal de få smekk for. Det er ikke ledelsen som har gjort at hun har behandlet folk rundt seg som dritt. Det er ledelsen som ikke har tatt tak og kvittet seg med en giftig person som trakasserer de rundt seg. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. mai 2021 #464 Del Skrevet 20. mai 2021 Volvespå skrev (Akkurat nå): Jeg har ingen grunn til å trolle. Jeg bare ønsker å dele av erfaringer fra et langt arbeidsliv. Jeg ønsker bar å formidle at det er lett å være naiv. Jeg vet hva jeg snakker om, men heldigvis er det ikke slik alle plasser. Det fremstår ikke som du har noen erfaring i det hele tatt, siden du forsvarer det å behandle andre som dritt. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvespå Skrevet 20. mai 2021 #465 Del Skrevet 20. mai 2021 jabx skrev (1 minutt siden): Irrelevant. Det er ikke greit å behandle folk som dritt slik hun har gjort. Det er jo det hennes motpart ønsker å framstille det som, men er neppe den fulle sannheten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvespå Skrevet 20. mai 2021 #466 Del Skrevet 20. mai 2021 jabx skrev (2 minutter siden): Ledelsen burde sikkert ha kastet denne personen på dør for lengst. Det skal de få smekk for. Det er ikke ledelsen som har gjort at hun har behandlet folk rundt seg som dritt. Det er ledelsen som ikke har tatt tak og kvittet seg med en giftig person som trakasserer de rundt seg. Kanskje enkelte i ledelsen bare opptrer symbiotisk med med de som ønsker henne ut. Man må ikke være naiv... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. mai 2021 #467 Del Skrevet 20. mai 2021 (endret) jabx skrev (17 minutter siden): Men hvis du da kom på jobb når det passet deg, og da bestemte for å ta over alt og bestemme alt og snu opp-ned på alle forberedelsene de på jobben hadde gjort i lengre tid, og til og med kjeftet og rakket ned på alle sammen... Er det greit? OK, er du nødt til å sykmelde deg så vær sykmeldt. Men ikke begynn å komme inn og bare ta over alt fra de som har jobbet med noe hele denne tiden. Vær ydmyk. Og ikke behandle folk som dritt. Ja, oppi all elendigheten så gir dette faktisk ingen mening. Når man blir sykemeldt over tid, og herav får andre til å ta oppgavene dine, samt at teamet du arbeider med jobber iherdig over lang tid for å få til et godt produkt, så kommer du ikke rekende inn fra "nowhere" og tråkker på verken lederen som jobber for deg eller teamet ditt. Ydmykhet, takknemlighet, raushet og anstendighet er normalt å vise når man kommer tilbake etter sykdom. Det kalles å tilpasse seg jobben som har blitt gjort mens du har vært borte. Ingen i arbeidslivet er uerstattelig. Alle kan erstattes. Det er umulig å tro at lederen og teamet, som for øvrig er erfarne bransjefolk, hadde gjort en så dårlig jobb at det var nødvendig å lage "3. verdenskrig", som Rolfsrud sa. Ansatte må gå på tå hev, tør ikke uttale seg, lever i uvisshet og redsel... Det er rett og slett uverdige arbeidsforhold som i høyeste grad må taes tak i av arbeidsgiver. Endret 20. mai 2021 av Ctrl 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvespå Skrevet 20. mai 2021 #468 Del Skrevet 20. mai 2021 jabx skrev (4 minutter siden): Det fremstår ikke som du har noen erfaring i det hele tatt, siden du forsvarer det å behandle andre som dritt. Det er verre å være drittsekk i det skjulte.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 20. mai 2021 #469 Del Skrevet 20. mai 2021 Når LA er så ekstrem dyktig, alle andre er bare udugelige og jxxxx idioter, kan ikke hun bare gjøre hele jobben selv da, akkurat som hun vil ha det?!!!! får hun stå på skjermen og skinne til evighet. Men Helt seriøst!! Til de som mener at hennes kompetanse gjør at andre må tåle hennes væremåte: ingen arbeidstaker i dette landet må tåle slik oppførsel, NEI!! Nei!!! Nei!!! LA kan gjøre hele jobben selv , da slipper hun å være frustrert mot de udugelige folk rundt henne, rett og slett! La LA tar over NRK sport, ferdig med saken. De udugelige folk får finne en annen jobb hvor kun de udugelige jobber sammen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvespå Skrevet 20. mai 2021 #470 Del Skrevet 20. mai 2021 jabx skrev (6 minutter siden): Det fremstår ikke som du har noen erfaring i det hele tatt, siden du forsvarer det å behandle andre som dritt. Jeg kjenner til tilfeller hvor de snilleste individer er blitt beskyldt for å være monstre. Det er bare å rotte seg sammen, koordinere det som sies og til slutt å ha støtte i ledelsen... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 20. mai 2021 #471 Del Skrevet 20. mai 2021 2 minutter siden, Volvespå said: Jeg kjenner til tilfeller hvor de snilleste individer er blitt beskyldt for å være monstre. Det er bare å rotte seg sammen, koordinere det som sies og til slutt å ha støtte i ledelsen... Mulig det, men hva får deg til å tro det er tilfellet her? Man er ikke spesielt snill hvis man kaller andre "jævla idioter" og for "udugelig" og hvis man får andre til å gråte pga kjeftingen sin. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 20. mai 2021 #472 Del Skrevet 20. mai 2021 Jeg synes denne saken er så ekstremt pinlig! Hun er jo helt blotta for selvinnsikt. Sånn jeg kjenner bransjen så går det faktisk ikke an å oppføre seg som hun gjør. Hun har vært veldig privilegert i å ha en sånn jobb, men hun klarer ikke å oppføre seg og respektere hierarkiet som er en stor del av bransjen. Da får hun rett og slett jobbe med noe annet. Det er nok over og ut for henne som programleder uansett kanal, ingen har tid til å jobbe med sånne! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 20. mai 2021 #473 Del Skrevet 20. mai 2021 Volvespå skrev (8 minutter siden): Jeg kjenner til tilfeller hvor de snilleste individer er blitt beskyldt for å være monstre. Det er bare å rotte seg sammen, koordinere det som sies og til slutt å ha støtte i ledelsen... Dette er den eneste gangen jeg kommer til å kommentere dine innlegg: I denne saken finnes det rikelig med dokumentasjon på hvordan individet har oppført seg. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. mai 2021 #474 Del Skrevet 20. mai 2021 Thaila skrev (Akkurat nå): Da får hun rett og slett jobbe med noe annet. Det er nok over og ut for henne som programleder uansett kanal, ingen har tid til å jobbe med sånne! Etter denne rettssak-fadesen, så vil det ikke være greit for Line Andersen å finne noe annet å jobbe med. Så mulig arbeidslivstoget nå har forlatt perrongen for hennes del. Uansett om hun søker hos TV2, Strix, Dagbladet, Oslo Kommune avd. uteseksjon eller Rema 1000. Rettssaken har blitt et karriereselvmord. Og dette skulle hun ha tenkt på før hun kjørte NRK i retten. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 20. mai 2021 #475 Del Skrevet 20. mai 2021 Just now, Thaila said: Jeg synes denne saken er så ekstremt pinlig! Hun er jo helt blotta for selvinnsikt. Sånn jeg kjenner bransjen så går det faktisk ikke an å oppføre seg som hun gjør. Hun har vært veldig privilegert i å ha en sånn jobb, men hun klarer ikke å oppføre seg og respektere hierarkiet som er en stor del av bransjen. Da får hun rett og slett jobbe med noe annet. Det er nok over og ut for henne som programleder uansett kanal, ingen har tid til å jobbe med sånne! Såååå enig!! LA dummer seg ut fullstendig. Hvem vil ha en sånn person med i teamet ??!! Uansett hvor dyktig mann er, med mindre mann gjør hele jobben selv fra A til Å. Så lenge det er et team rundt seg, er det verst å ha en sånn person med på laget. maken til manglede selvinnsikt. Hele saken for LA handler kun en ting - LA selv, hennes programleder jobb hvor hun skal stå på skjermen og skinne. Hvem orker å se på den damen når vi vet hvor frekk hun har vært mot sine kollega ?!! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvespå Skrevet 20. mai 2021 #476 Del Skrevet 20. mai 2021 mandel92 skrev (7 minutter siden): Mulig det, men hva får deg til å tro det er tilfellet her? Man er ikke spesielt snill hvis man kaller andre "jævla idioter" og for "udugelig" og hvis man får andre til å gråte pga kjeftingen sin. Nettopp. Line er nok mer intelligent enn som så. Det er noe som ikke rimer og det kan fort være noe muffens her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvespå Skrevet 20. mai 2021 #477 Del Skrevet 20. mai 2021 Vestlandlove skrev (Akkurat nå): Såååå enig!! LA dummer seg ut fullstendig. Hvem vil ha en sånn person med i teamet ??!! Uansett hvor dyktig mann er, med mindre mann gjør hele jobben selv fra A til Å. Så lenge det er et team rundt seg, er det verst å ha en sånn person med på laget. maken til manglede selvinnsikt. Hele saken for LA handler kun en ting - LA selv, hennes programleder jobb hvor hun skal stå på skjermen og skinne. Hvem orker å se på den damen når vi vet hvor frekk hun har vært mot sine kollega ?!! Nettopp. Så dum er hun ikke og det må nok være noe muffens her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 20. mai 2021 #478 Del Skrevet 20. mai 2021 jabx skrev (26 minutter siden): Men hvis du da kom på jobb når det passet deg, og da bestemte for å ta over alt og bestemme alt og snu opp-ned på alle forberedelsene de på jobben hadde gjort i lengre tid, og til og med kjeftet og rakket ned på alle sammen... Er det greit? OK, er du nødt til å sykmelde deg så vær sykmeldt. Men ikke begynn å komme inn og bare ta over alt fra de som har jobbet med noe hele denne tiden. Vær ydmyk. Og ikke behandle folk som dritt. Absolutt ikke. Dritten må hun ta ansvar for. Mitt innlegg handlet utelukkende om sykefraværet rundt hennes mors dødsfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvespå Skrevet 20. mai 2021 #479 Del Skrevet 20. mai 2021 vintage skrev (4 minutter siden): Dette er den eneste gangen jeg kommer til å kommentere dine innlegg: I denne saken finnes det rikelig med dokumentasjon på hvordan individet har oppført seg. Bevis og bevis. Det er opp til retten å dømme. Jeg er sikker på at saken tar en helomvending når hun legger fram nye bevis/ tumfkort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlsenHansen Skrevet 20. mai 2021 #480 Del Skrevet 20. mai 2021 Newbie007 skrev (1 time siden): Kaller du det å trakassere ansatte for å «ta plass»? Dette er ikke en debatt Pm kjønn! Trakasserer fotballtreneren spillerne sine når han kjefter dem huden full i pausen? Nei? Så hva er forskjellen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå