Gå til innhold

Fast ansatt og heltidsansatt

Fremhevede innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg irriterer meg sånn over at så mange ikke skjønner at det går an å være fast ansatt selv om man er deltidsansatt! Når jeg sier jeg jobber deltid går folk automatisk ut i fra at jeg ikke er fast ansatt! Jeg er fast ansatt i en deltidsjobb, har vært det lenge. Men når jeg nå er tilbudt å begynne i 100% stilling, da er folk glade på mine vegne over at jeg endelig har blitt fast ansatt! :overrasket::roll::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ærlig talt ikke fatte at det er noe å irritere seg over. Det er da bare å forklare forskjellen, er det ikke?

Skrevet
Jeg irriterer meg sånn over at så mange ikke skjønner at det går an å være fast ansatt selv om man er deltidsansatt! Når jeg sier jeg jobber deltid går folk automatisk ut i fra at jeg ikke er fast ansatt! Jeg er fast ansatt i en deltidsjobb, har vært det lenge. Men når jeg nå er tilbudt å begynne i 100% stilling, da er folk glade på mine vegne over at jeg endelig har blitt fast ansatt! :overrasket:  :roll:  :ler:

Hehe, forstår godt hva du mener jeg. Utrolig mange som ikke klarer å forstå forskjellen på det der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...