Gå til innhold

Skammer du deg over noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ganske fornøyd med livet mitt... MEN jeg skammer meg over at jeg sitter her på KG når jeg er på jobb og faktisk burde jobbe... Jeg har jo en bra jobb, og burde være supermotivert hele tida, men arbeidslysten kommer og går, gitt... He he!

Skulle ønske jeg var like megaeffektiv nå som jeg var for tre år siden, da jeg var ny i jobben... Men det er vel bare å ta seg selv i nakkeskinnet, lukke KG og JOBBE nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skammer meg over at jeg alltid har det rotete hjemme. Rydder selvfølgelig da jeg vet det kommer besøk, men... Det er så absolutt tålelig rent her, men rotete :forvirret: Og da det er rot alle steder er det vanskelig å begynne.

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med at jeg har havnet på YA. Er over tretti, ingen jobb,,ingen kjærste eller barn. Leier leilighet- vil gjerne eie. Dette drar meg ned :tristbla:

Men jeg er glad for at jeg har min familie, gode venner, mat i skapet, tak over hodet og store fremtidsmuligheter!

Skrevet

Kjære Laban og andre som skammer seg over rot hjemme som dere ikke orker/har tid til å få gjort noe med!

http://www.flylady.net/

Jeg kan anbefale dette nettstedet som hjelper deg å komme i gang, men poenget er å gjøre bare litt hver dag, ikke planlegge rydde/vaskemaraton!

:) Jeg har fått god coaching der!

Skrevet

jeg er 24 år

har ikke tatt førerkortet

håret ser helt tørt og forferdelig ut

er tynn som en anorektiker

må bruke sovepiller for å sove

er separert fra mannen, men bor sammen med en ny en som bruker pengene mine, slår og røyker andre ting enn sigaretter men elsker meg høyt

har bare to venninner, men ingen i samme by som meg

går aldri ut på byen og gjør aldri annet enn å jobbe og vaske og lage mat

jobber gratis overtid, underbetalt og jobber dobbelt så mye som andre men får mindre lønn...

drømmer om et enklere, bedre liv eller en ny start, mens jeg burde vært takknemlig for alt jeg tross alt har...

Skrevet

Skam er vel feil ord, eg er oppgitt over at eg ikkje er strålande fornøgd med livet mitt når eg har alt... Flott familie (sjølv om eg kranglar med dei så er dei det), fast, solid jobb, god inntekt, eigen leilighet sentralt i Oslo, god utdanning, god helse, ser bra ut, kan ete kva eg vil uten å legge på meg osv. Eg har alt det de saknar, til og med lappen ;) , og likevel er det noko som manglar. Og det er faktisk ganske skammeleg å tenke sånn når så mange berre vil ha det eg alt har. Kanskje eg rett og slett er ein av dei som ikkje blir fornøgd uansett? :roll:

Skrevet

Ikke for å ødelegge noe her, men jeg tror faktisk ikke jeg har noe å skamme meg over. Har hus, mann, bil og karriere. Men, livet er ikke perfekt av den grunn. Skammen kommer jo oftest av at du tror andre ser ned på deg e.l, vær flink til å ta i mot ros og gi ros. Ikke slurv det vekk, men si takk hvis noen roser deg. Husk at kunsten i å være lykkelig består i å gjøre sine gleder enkle. :)

Skrevet
Om hyblekaninene har sans for humor er jo det flott også.

Og om man er på bunnen kan det jo bare gå en vei. Oppover.

(eller bortover da, men det ser vi bort i fra her)

:ler::ler: AH! så herlig!

Bortover..! :ler: den har jeg ikke hørt før!

Deilig med en god latter!

..selv om dette i grunnen ble en trist tråd!! :klem:

Jeg synes det er bedre å fokusere på de tingene som er bra,

og jobbe med de tingene som gjør at man ikke har det så bra som man kunne..

Skrevet

Jeg skammer meg over at jeg er en tiltaksløs latsekk, men prøver dog å fokusere på de positive tingene.

Som f.eks at jeg er en super oppdretter av hybelkaniner :eeeh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...