AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Dette gjelder en kollega, medleder, samme nivå, ingen bryr seg om noen finner tonen på jobb. Så det er ikke en stor greie evt. Jeg har uansett et utgangspunkt om at denne jobben er midlertid for min del, max to år. Uansett. Vi har kjent hverandre i 2 mnd, av og til flørting, enkelte dager ikke. Ringer for å gi en jobbrelatert beskjed og ender opp en time på telefon om alt mellom himmel og jord. Samme med møter bare vi to, gjør unda det vi kom for å gjøre, så blir vi sittende i timesvis å snakke, lese avisen til hverandre, osv. Nå ringte han om noe jobbgreier, jeg var midt i legging av barn så samtalen ble selvfølgelig kort. Skal jeg ringe han opp igjen nå når småen har lagt seg? Og alt dette andre, kan han være interessert? Hele han lyser opp når han smiler og vi ser på hverandre. Lurer på om jeg holder på å få følelser for han.... 🙄 Tanker? Anonymkode: c2128...ff2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Tror de fleste menn ønsker en kvinne istand til å ta egne beslutninger. Ring om du vil. Hvis ikke, la være. Anonymkode: 9a954...e16 1
Gjest ABM Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dette gjelder en kollega, medleder, samme nivå, ingen bryr seg om noen finner tonen på jobb. Så det er ikke en stor greie evt. Jeg har uansett et utgangspunkt om at denne jobben er midlertid for min del, max to år. Uansett. Vi har kjent hverandre i 2 mnd, av og til flørting, enkelte dager ikke. Ringer for å gi en jobbrelatert beskjed og ender opp en time på telefon om alt mellom himmel og jord. Samme med møter bare vi to, gjør unda det vi kom for å gjøre, så blir vi sittende i timesvis å snakke, lese avisen til hverandre, osv. Nå ringte han om noe jobbgreier, jeg var midt i legging av barn så samtalen ble selvfølgelig kort. Skal jeg ringe han opp igjen nå når småen har lagt seg? Og alt dette andre, kan han være interessert? Hele han lyser opp når han smiler og vi ser på hverandre. Lurer på om jeg holder på å få følelser for han.... 🙄 Tanker? Anonymkode: c2128...ff2 Klart det er potensiale der:) Ring du!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå