Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg noe å gjøre på "datingmarkedet" som ufør dame i 30-årene? Jeg har god kontroll på økonomien og eier egen bolig. Pluss et håp om å bli i stand til å studere og jobbe, uten at det gjør noe med situasjonen akkurat nå 🤷

Anonymkode: 87d8e...793

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Burde jo ha ok sjanser, men er mye mindre kravstore på det punktet enn kvinner er. Men klart, det spørs jo på hva du selv krever, og hva du ellers kan tilby. Det er ingen fordel at du er ufør, men det behøver ikke være så stor ulempe heller.

Anonymkode: 03832...f24

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Burde jo ha ok sjanser, men er mye mindre kravstore på det punktet enn kvinner er. Men klart, det spørs jo på hva du selv krever, og hva du ellers kan tilby. Det er ingen fordel at du er ufør, men det behøver ikke være så stor ulempe heller.

Anonymkode: 03832...f24

Signerer denne. Spørs hvor deilig du er.

Anonymkode: 07055...4d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste menn er opptatt av er utseende, så ser du pen ut så har du gode sjanser. Det eneste som kan trekke ned er vel hvis du er alvorlig funksjonshemmet som å sitte i rullestol eller sånn. Men det høres ikke ut som du gjør det. Eller hvis du er klin gæren og innlagt på psykiatrisk avdeling for det meste. Det trekker jo ned for å si det sånn. Men hvis du ikke er av disse kategoriene skal du ha helt gode sjanser. Menn bryr seg ikke om utdanning, jobb og inntekt hos damene. Det spiller ingen rolle hvis du bare er slank, pent ansikt, langt hår, fin kropp osv. Da er du sikret en mann. 

Anonymkode: 632de...a4b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det eneste menn er opptatt av er utseende, så ser du pen ut så har du gode sjanser. Det eneste som kan trekke ned er vel hvis du er alvorlig funksjonshemmet som å sitte i rullestol eller sånn. Men det høres ikke ut som du gjør det. Eller hvis du er klin gæren og innlagt på psykiatrisk avdeling for det meste. Det trekker jo ned for å si det sånn. Men hvis du ikke er av disse kategoriene skal du ha helt gode sjanser. Menn bryr seg ikke om utdanning, jobb og inntekt hos damene. Det spiller ingen rolle hvis du bare er slank, pent ansikt, langt hår, fin kropp osv. Da er du sikret en mann. 

Anonymkode: 632de...a4b

Jeg kan signere på denne 😂 Jeg jobbet før og er nå ufør. Menn kunne ikke brydd seg mindre. 

k30

Anonymkode: b63fa...409

• Liker 1
Skrevet

Spørs jo hvor "ufør" du er? Hvis kroppen slett ikke fungerer er det en No-go. Ser du normal ut med en fungerende kropp bryr jeg meg ikke om du er ufør eller ikke

AnonymBruker
Skrevet

Hus, studier og jobb er fullstendig irrelevant. Som dame kan du velge og vrake. Er du pen kan du i tillegg velge fra øverste hylle.

Anonymkode: c9b0d...ada

AnonymBruker
Skrevet

Erfarer at menn bryr seg lite om sånt. Fungerer du ok, tar vare på deg selv og er et trivelig individ så har du helt greie sjanser på datingmarkedet.

Anonymkode: 4fd1f...e36

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har MS med synlige handikapp. Menn bryr seg ikke, slik jeg oppfatter det. 

Anonymkode: 3b6ca...376

AnonymBruker
Skrevet

Har skygget unna uføre damer med feks kronisk migrene og glad i piller . Såg hvordan det kom til å gå . Orket ikke da har hatt tidligere x med dette og aldri igjen . 

Anonymkode: edcd8...3d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

men er mye mindre kravstore

ikke min opplevelse.. hadde ingen sjangser i dating som jobbsøker. Nå er det ok ish. Og jeg har 500 k i lønn og 500 k i banken og er passe pen. ..fant meg en som er 8 år eldre enn meg og er da veldig glad for det. men er redd for at han skal dumpe meg.

Anonymkode: cb5d1...cc7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

ikke min opplevelse.. hadde ingen sjangser i dating som jobbsøker. Nå er det ok ish. Og jeg har 500 k i lønn og 500 k i banken og er passe pen. ..fant meg en som er 8 år eldre enn meg og er da veldig glad for det. men er redd for at han skal dumpe meg.

Anonymkode: cb5d1...cc7

Jeg tror man virker mer attraktiv om man ikke er usikker, og du kan virke litt usikker med at du går rundt med frykt av å bli dumpet av partner... Han har jo valgt deg! Og jeg tviler sterkt på at han liker deg fordi du har jobb. Og jeg tenker nok du er penere enn du tror 😊

Anonymkode: b63fa...409

AnonymBruker
Skrevet

Leste i en annen tråd at kvinner, bokstavlig talt, sitter på en gullgruve (😄), og dermed vil jeg si at det klart er sjanse for en ufør kvinne til å få en partner. Det er nok også en sannhet med litt modifikasjoner. Hva som "feiler" deg er nok også utslagsgivende for hvilke muligheter du har.

Når det er sagt så vil jeg si at uføre menn har større problemer enn uføre kvinner.

Lykke til! :)

Anonymkode: bb3ac...8ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 19.00):

Har jeg noe å gjøre på "datingmarkedet" som ufør dame i 30-årene? Jeg har god kontroll på økonomien og eier egen bolig. Pluss et håp om å bli i stand til å studere og jobbe, uten at det gjør noe med situasjonen akkurat nå 🤷

Anonymkode: 87d8e...793

Så lenge du tar vare på deg selv og fungerer noenlunde skal ikke det være noe problem. Syns det er verre å ha en som jobber mye og lite hjemme eller alltid sliten.

Anonymkode: b823f...b84

AnonymBruker
Skrevet

når det gjelder alle kommentarer om utseende er det i hovedsak kun unge uerfarne menn og menn  som er ute etter "kortvarige forhold" som bryr seg mest, det viktigste er personlighet hvis det er en kvinne du planlegger et langt forhold med. kontroll på økonomi og egen bolig er et stort pluss

Anonymkode: b19bd...ad6

AnonymBruker
Skrevet

Er du fysisk attraktiv? Er du feminin? Er du glad i sex? Er du lojal? Har du evne til å være fornøyd med ting? Klarer du vise takknemmelighet for det mannen gjør for deg?

Du må slutte å tro at menn ikke vil ha deg fordi du ikke har jobb eller penger. Det er damer som har et problem med menn som ikke har jobb / status. Menn er mer villige til å se en annen vei om du oppfyller de tingene jeg skrev over. Klart du finner noen som ikke vil date ufør, men det er langt lettere for en ufør kvinne å finne seg noen, enn det er for en ufør mann. 

Anonymkode: e72dd...8c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...