AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Jeg har en venninne som har en del tatoveringer. Jeg syns de er stygge, men sett fra et objektivt perspektiv er det jo egentlig ganske greie tatoveringer. Ikke sånn som alle har tatovert, skiller seg litt ut. Svart og grått, hun har hele ene armen og litt på den andre, og så har hun noe på leggene og lårene, og på nakken/halsen. Ingenting på ryggen, puppene, magen osv. Har hele tiden hørt at menn ikke liker tatoveringer på damer men hun har skikkelig draget, de få gangene hun er med på byen sammen med oss andre i gjengen rotter mennene seg sammen rundt henne, og spesielt bad guys faller alltid for henne. Er en mann i byen her som har rykte på seg for å være ganske bad og litt ustyrlig, god i senga osv, og han blir som et lam rundt henne, har lyst til å være kjæreste med henne osv, de driver på nå. Jeg og venninnene mine har sikla etter han lenge, så vi er naturligvis litt sjalu.. Jeg er mye mer feminin og penere enn henne også. Syns han er altfor kjekk for henne. Hva er greia her?? Drar man menn bedre om man er tatovert og litt mer alternativ? Anonymkode: da249...981
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Hun har nok en bra personlighet, i forhold til.... Anonymkode: b6275...9f3 31
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har hele tiden hørt at menn ikke liker tatoveringer på damer Anonymkode: da249...981 Hvor har du hørt dette? Jeg har erfart det motsatte. Og det har jo du også nå. Anonymkode: 59571...381 5
Hedda-78 Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Noen gjør, andre ikke. Det er ikke sikkert at det er tatoveringene som gjør at hun har draget, det er nok hele pakka som er attraktiv. Hva som får akkurat denne mannen til å sikle, vet bare han. 6
kisskissbangbang Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 Ew, glad du ikke er mi "venninne". Er for øvrig ei tatovert dame sjøl, har aldri hatt noe problem med å tiltrekke meg menn. Sikkert dels fordi mange menn digger tatoverte damer, og dels fordi mange menn ser forbi tatoveringer når dama er kul nok. 15
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 Tatovering kan være litt sexy og gir signaler om at du er ei litt sprelsk dame, så lenge det ikke er overdrevet. Anonymkode: fec55...a50 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #7 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun har nok en bra personlighet, i forhold til.... Anonymkode: b6275...9f3 De ser jo ikke personligheten hennes de som legger an på henne for første gang. Fin personlighet har hun men likevel.. Anonymkode: da249...981
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #8 Skrevet 4. mai 2021 Jeg vet ikke hvor du har det fra, men med tanke på hvor mange tattoverte det er av begge kjønn, så må det jo være mange menn som generelt liker det? Hvis det kom frem at de var sjanseløse til å få seg type, så vil det jo etterhvert bare bli traktorlesbene som tattoverer seg. Anonymkode: 19be3...9bf 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #9 Skrevet 4. mai 2021 Det stemmer kanskje at flertallet av menn ikke foretrekker tatoveringer på kvinner (og kanskje ikke - jeg kjenner ikke statistikken på dette), men det eksisterer fortsatt en andel menn som like tatoveringer eller synes andre faktorer veier tyngre. Så klart har ikke alle menn nøyaktig samme preferanse. Anonymkode: 2b1ea...b8c
Anonymburker Skrevet 4. mai 2021 #10 Skrevet 4. mai 2021 (endret) I min bok er tatoveringer et maskulint trekk(i alle fall ved store og mange), så nei takk. Endret 4. mai 2021 av Expandable86
Hr. Aktiv Skrevet 4. mai 2021 #11 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har en venninne som har en del tatoveringer. Jeg syns de er stygge, men sett fra et objektivt perspektiv er det jo egentlig ganske greie tatoveringer. Ikke sånn som alle har tatovert, skiller seg litt ut. Svart og grått, hun har hele ene armen og litt på den andre, og så har hun noe på leggene og lårene, og på nakken/halsen. Ingenting på ryggen, puppene, magen osv. Har hele tiden hørt at menn ikke liker tatoveringer på damer men hun har skikkelig draget, de få gangene hun er med på byen sammen med oss andre i gjengen rotter mennene seg sammen rundt henne, og spesielt bad guys faller alltid for henne. Er en mann i byen her som har rykte på seg for å være ganske bad og litt ustyrlig, god i senga osv, og han blir som et lam rundt henne, har lyst til å være kjæreste med henne osv, de driver på nå. Jeg og venninnene mine har sikla etter han lenge, så vi er naturligvis litt sjalu.. Jeg er mye mer feminin og penere enn henne også. Syns han er altfor kjekk for henne. Hva er greia her?? Drar man menn bedre om man er tatovert og litt mer alternativ? Anonymkode: da249...981 Nå har jo disse badboysa tattiser de også. Like barn leker best. Selv liker jeg det ikke.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #12 Skrevet 4. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Nå har jo disse badboysa tattiser de også. Like barn leker best. Selv liker jeg det ikke. ja, han mannen jeg nevnte er tatovert fra topp til tå omtrent. Men det er menn uten tatoveringer også som prøver seg på henne. hun liker litt tøffe tatoverte menn selv da så hun ender sjeldent opp med noen som ikke har tatoveirnger selv. Anonymkode: da249...981
marleneK92 Skrevet 4. mai 2021 #13 Skrevet 4. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har en venninne som har en del tatoveringer. Jeg syns de er stygge, men sett fra et objektivt perspektiv er det jo egentlig ganske greie tatoveringer. Ikke sånn som alle har tatovert, skiller seg litt ut. Svart og grått, hun har hele ene armen og litt på den andre, og så har hun noe på leggene og lårene, og på nakken/halsen. Ingenting på ryggen, puppene, magen osv. Har hele tiden hørt at menn ikke liker tatoveringer på damer men hun har skikkelig draget, de få gangene hun er med på byen sammen med oss andre i gjengen rotter mennene seg sammen rundt henne, og spesielt bad guys faller alltid for henne. Er en mann i byen her som har rykte på seg for å være ganske bad og litt ustyrlig, god i senga osv, og han blir som et lam rundt henne, har lyst til å være kjæreste med henne osv, de driver på nå. Jeg og venninnene mine har sikla etter han lenge, så vi er naturligvis litt sjalu.. Jeg er mye mer feminin og penere enn henne også. Syns han er altfor kjekk for henne. Hva er greia her?? Drar man menn bedre om man er tatovert og litt mer alternativ? Anonymkode: da249...981 Har jeg aldri hørt, men denne fyren høres alternativ ut selv. Såklart de liker en partner som også er alternativ (ikke nødvendigvis, altså. Kan svinge begge veier) Jeg er alternativ selv. Metalkvinne å har datet ikke metal folk også, men jeg trives jo best å liker meg best sammen med andre metal & rock interesserte folk. Det tenker jeg disse mennene gjør også. Liker å kunne dele den verden med dem. Musikk er ofte en veldig veldig stor del av livet for Metalgjengen ☺️ Endret 4. mai 2021 av marleneK92 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #14 Skrevet 4. mai 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: De ser jo ikke personligheten hennes de som legger an på henne for første gang. Fin personlighet har hun men likevel.. Anonymkode: da249...981 Jeg tenkte på det du skrev nederst i HI. Anonymkode: b6275...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #15 Skrevet 4. mai 2021 marleneK92 skrev (2 minutter siden): Har jeg aldri hørt, men denne fyren høres alternativ ut selv. Såklart de liker en partner som også er alternativ (ikke nødvendigvis, altså. Kan svinge begge veier) Jeg er alternativ selv. Metalkvinne å har dater ikke metal folk også, men jeg trives jo best å liker meg best sammen med andre metal & rock interesserte folk. Det tenker jeg disse mennene gjør også. Liker å kunne dele den verden med dem. Musikk er ofte en veldig veldig stor del av livet for Metalgjengen ☺️ Hun er også sånn metalchick. er ikke så ofte hun er ute med meg og gjengen min, men vi har det ganske gøy sammen når vi først er sammen, vi er alle litt ulike og annerledes men hun er den som skiller seg mest ut. Hun er ikke sånn kjempe musikkinteressert men hun blir alltid gira når hun møter noen med samem musikksmak og det er ikke så ofte, haha Anonymkode: da249...981
Truly Skrevet 4. mai 2021 #16 Skrevet 4. mai 2021 Jeg har ekser som ikke liker tatoveringer. Jeg er likevel tatovert. Mennesker er ikke såå firkanta. "Å du er supersnill, pen, ålreit og vi har mye til felles, men håret ditt er 4 grader mørkere enn det jeg foretrekker, så dette går ikke" Det er jo ikke slik verden fungerer. 7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #17 Skrevet 4. mai 2021 Truly skrev (Akkurat nå): Jeg har ekser som ikke liker tatoveringer. Jeg er likevel tatovert. Mennesker er ikke såå firkanta. "Å du er supersnill, pen, ålreit og vi har mye til felles, men håret ditt er 4 grader mørkere enn det jeg foretrekker, så dette går ikke" Det er jo ikke slik verden fungerer. Jaja men nå er det ikke snakk om et par tatoveringer og en rose her og der, det er snakk om ganske mye. man ser at hun er tatovert når hun går i vanlige klær. Betviler sterkt at en fyr som ikke liker tatoveringer hadde blitt sammen med noen som har så mange tatoveringer, på så synlige plasser. Anonymkode: da249...981
marleneK92 Skrevet 4. mai 2021 #18 Skrevet 4. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun er også sånn metalchick. er ikke så ofte hun er ute med meg og gjengen min, men vi har det ganske gøy sammen når vi først er sammen, vi er alle litt ulike og annerledes men hun er den som skiller seg mest ut. Hun er ikke sånn kjempe musikkinteressert men hun blir alltid gira når hun møter noen med samem musikksmak og det er ikke så ofte, haha Anonymkode: da249...981 Nå vet ikke jeg, men jeg virker ikke veldig musikk interessert for mange andre jeg heler. Fordi jeg interesserer meg bare for rock & metal stort sett. Da er jeg engasjert. Så hadde jeg vært ute med gjengen på et helt vanlig sted med skikkelig kjedelig musikk 😛 så ja.. Metal folka er ofte ikke så høytidlige lenger. (skal stå heler ikke lenger) Jeg er sammen med en metalfyr nå, og det er kjempeherlig når vi bare kan slå oss løs sammen. Vi båndet blandt over at vi syns vennene våres spiller grusom musikk på fest å at vi allerhelst har lyst til å dra 😂 Endret 4. mai 2021 av marleneK92
marleneK92 Skrevet 4. mai 2021 #19 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaja men nå er det ikke snakk om et par tatoveringer og en rose her og der, det er snakk om ganske mye. man ser at hun er tatovert når hun går i vanlige klær. Betviler sterkt at en fyr som ikke liker tatoveringer hadde blitt sammen med noen som har så mange tatoveringer, på så synlige plasser. Anonymkode: da249...981 Det er ikke noe å betvile. Vi er mennesker å vi kan ikke få 100% av det vi ønsker oss i noen andre. Kompromisser er endel av greia. Man overveier hva som er viktigst ovenfor hverandre å om man kan leve med det eller ikke. Elsker man noen så gjør man det uten at utseendet spiller så stor rolle. Det er ihvertfall for min del den delen at en person betyr så utrolig mye for meg som gjør de vakker ☺️
sicario Skrevet 4. mai 2021 #20 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva er greia her?? Drar man menn bedre om man er tatovert og litt mer alternativ? Anonymkode: da249...981 I min krets gjør man i hvert fall ikke det. Her sees tatoveringer på som litt for Harry og main stream.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå