AnonymBruker Skrevet 23. september #41 Del Skrevet 23. september Fint, men for meg er det et halvt navn. Jeg liler at man heter hele navnet, og så bruker man kjælenavn uformelt. Min grandtante het Wilhelmina, men ble kalt Mina i uformelle sammenhenger. Anonymkode: 8de26...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #42 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 17.35): Liker du navnet Mina? Anonymkode: a41a8...b90 nja, men det er veldig oppbrukt nå. Synes anhvert barn heter det nå... Anonymkode: 9ab5c...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #43 Del Skrevet 2. oktober Ser det er en gammel tråd som er hentet frem, så TS sin jente har nok for lengst fått navn... Men, kan svare at jeg liker navnet Mina. Vet ikke om noen i nærmiljøet som heter det, men får assosiasjoner til denne tøffe jenta fra et kjent friluftsprogram: Anonymkode: 7cf91...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #44 Del Skrevet 2. oktober Navn som for meg føyer seg inn i rekka av kjedelige navn, og et navn som MANGE har; Mina, Silje, Stine, Therese, Grete, Nora, Elin............. Anonymkode: 840d1...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #45 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Navn som for meg føyer seg inn i rekka av kjedelige navn, og et navn som MANGE har; Mina, Silje, Stine, Therese, Grete, Nora, Elin............. Anonymkode: 840d1...23d Grete, Elin og Therese er jo navn mange eldre personer har, Mina synes ikke jeg kan sammenlignes med dem. Anonymkode: 7cf91...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #46 Del Skrevet 2. oktober Kjedelig navn. Men kjenner en person som heter det og hun var dyktig i jobben sin og smilende. Anonymkode: 76cec...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå