AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Føler alle har en såkalt roteskuff i huset sitt, vet ikke om det gjelder på kg da jeg føler alle her har det så ryddig og greit rundt seg men om du har det, hvilke skatter gjemmer seg i skuffen? For min del: - en påskeduk som aldri kom seg sammen med påskepynten - En juleduk som aldri seg sammen med julepynten -3 julekort - en reserve comecast -diplomet fra 7 fjellsturen - øretelefon ettueiet mitt -2 tennisballer - 3 diy prosjekt innvolvert gamle smykker -5 skruer - 2 ledninger til noe jeg ikke aner hva Anonymkode: f99f5...f92 1
enkefru Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Har en på kjøkkenet som har kvitteringer, Skrutrekkere, batterier, strikker, tommestokk, paracet, nøkler... og kanskje litt annet «smårusk»
skreppamedleppa Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Gummistrikker, strykejern, gipsformer, en ubrukt skolisse, noen penner, noen skruer og noen mutere samt en gammel "Freia vanilje sukker" boks, (sånn som den så ut i min opovekst på begynnelsen av 90 tallet). Et par flamingo rørepinner
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Spørsmålet burdet heller ha vært hva den ikke inneholder 😅 Nåler, batteri, fyrstikker, tyggis, gamle julekort/invitasjoner, bruksanvisninger, tannpirkere, refleks and so on... Anonymkode: 2cd58...fec 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 Alt mulig rart som ikke har noe annet logisk sted å bo. Anonymkode: 78d6a...991 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 Nei, faktisk så har jeg ikke det. Jeg har hatt, men kjøpte meg minikommoder på IKEA, så nå har jeg sortert rotet i hver sin lille skuff. Anonymkode: dd9ae...e45
AntiBullshit Skrevet 4. mai 2021 #7 Skrevet 4. mai 2021 Jeg driver å pusser opp her hjemme og jeg har kvittet meg med mye som typisk havner i roteskuffer, men nattbordskuffen min har blitt en diverse-skuff: - Lite mini-sysett + to trådsneller (svart og hvit) - Bankbrikken min - Et kjempehyggelig kort med fine ord som jeg fikk av en kollega for en stund siden - Gnagsårplaster - Tigerbalsam - En liten boks med medaljer fra jeg var liten (turn, svømmeknapper osv) - En enda mindre boks med visdomstanna mi haha!! - Diverse ladere, penner, hårstrikk, brilleetui og andre "vanlige" nattbord-ting
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #8 Skrevet 4. mai 2021 Jepp, har en skikkelig roteskuff der jeg putter alt mulig som jeg ikke orker å rydde vekk fra benken. Måtte ta en titt, her er innholdet: Brev, ledninger, et tomt påskeegg, pengebok, kronestykker, hammer, en deodorant, lyspære, batterier, sløyfebånd, gavebånd, lommelykter, julekort, bommulspads, ballongpumpe, påskepynt, blyanter, kvitteringer, sprettball, gammelt lekeslim, passet mitt?, reklame, wonderbaum, gaffateip, brannvarsler terninger, skrujern, stjerneskudd, viskelær, steiner, nøkler, en del til bilen, kakelys, ring, skruer, blomsterpynt, klokke, bursdagsfløyte, kredittkort, saks, USB, kroker, notatark, teip, serviett, lapper til klesplagg og simkort. Alt i en vanlig kjøkkenskuff. Den MÅ ryddes nå, har veldig god orden i resten av huset. 🙈 Anonymkode: 6232d...465 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #9 Skrevet 4. mai 2021 Lommelykter, gavekort, pass, batterier, Usb-sticks, reservenøkler, mc-papirer, ørepropper Anonymkode: 8ab6f...125
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #10 Skrevet 5. mai 2021 Ja 😄 Innholdet skiftes hele tiden, så det er vanskelig å skrive hva det er. Men små ting som ikke har egnet plass et annet sted i huset, men som jeg vet er i akkurat denne skuffen 😄 Anonymkode: 08d91...e9d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #11 Skrevet 5. mai 2021 Ja! Der ligger det ting jeg trenger, men ikke har fast plass til, eller ting som egentlig skal andre plasser. Feks utgåtte pass som må leveres inn. Ett par gavekort, kvitteringer (som egentlig skal i kvitteringsboksen). Julekort og takkekort som enda ikke har kommet i sin boks. Legodeler, viskelær, penner, mobil deksler, klokkereimer fra ebay, brikker til div pusslespill Anonymkode: 6d601...c8d
sicario Skrevet 5. mai 2021 #12 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Føler alle har en såkalt roteskuff i huset sitt, vet ikke om det gjelder på kg da jeg føler alle her har det så ryddig og greit rundt seg men om du har det, hvilke skatter gjemmer seg i skuffen? For min del: - en påskeduk som aldri kom seg sammen med påskepynten - En juleduk som aldri seg sammen med julepynten -3 julekort - en reserve comecast -diplomet fra 7 fjellsturen - øretelefon ettueiet mitt -2 tennisballer - 3 diy prosjekt innvolvert gamle smykker -5 skruer - 2 ledninger til noe jeg ikke aner hva Anonymkode: f99f5...f92 I min har jeg batteri og stålull. Liker å leve farlig.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #13 Skrevet 5. mai 2021 den dingsen jeg åpner iphone sim-luken med. Ipaden min som nesten ikke lenger brukes. Laderen. Notater. Gamle betalingskort. Lommebok med gamle kort. Leppepomade. Kvitteringer jeg har måttet ta vare på. Anonymkode: ccfb1...4f8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #14 Skrevet 5. mai 2021 Jeg har faktisk ikke roteskuff lenger, av en eller annen grunn opphørte behovet når jeg ble skilt. Alt har sin faste plass, og legges på sin faste plass, så trenger ingen mellomstasjon. Anonymkode: 6a866...4b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå