GĂ„ til innhold

Psykisk sliten. medisinsk abort, utskrapning.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.. Lang historie kort 🙈

Jeg tok medisinsk abort pÄ sykehuset i 9 april. Resten tok jeg hjemme 12 april 

Ble ikke bra etterpÄ fikk vondt i kroppen og generelt fÞlte meg dÄrlig 

14 april ble jeg tatt inn pÄ sjekk de sÄ det var rester sÄ jeg mÄtte prÞve cytotec igjen denne gangen svelge 2 og 2 nede.. Da slutta alt av blÞdninger og smerter. Spurte om jeg ikke kunne fÄ utskrapning fordi jeg begynte Ä bli psykisk sliten

15 april ringte jeg de for Ä si ifra og de ba meg komme inn pÄ sjekk fortsatt rester sÄ de satte meg opp pÄ utskrapning. 

Havnet pÄ legevakta 18 april fikk Voltaren. 

19 april begynte magen Ä gjÞre vondt viste seg det var pÄbegynt magesÄr..

Gikk med vondt og fÞlte meg ikke tatt pÄ alvor av verken legen min, legevakta eller kalnes.. 

Torsdag den 29 ble det utskrapning, de sa alt gikk bra. FÞlte meg kjempe bra i 2 dager sÄ kom smertene. 

Ringte sykehuset for Ä snakke med gynekolog. Fikk beskjed om Ä ringe igjen om 1 time.. FÞltes ut som at jeg skulle dÞ. Verre enn fÞdsel fÞltes ut som noen stakk ev i livmora mo.. 

Havnet pÄ akutten hvor jeg fikk vann og smertestillende intravenÞst.. 

Jeg ble sjekket og hadde rester igjen.. Pluss en infeksjon oppÄ det hele nÄ..  

NÄ 4 mai har jeg fortsatt vondt etter antibiotika kur og infeksjonsdrepende tabletter, gÄr pÄ paralgin forte og paracet og tabletter mot magesÄr.. Skal inn igjen i morgen pÄ sjekk.. Men nÄ er jeg sÄ psykisk sliten.. 

Har noen noe tips til meg? 

Har ogsÄ vÊrt 100% sykemeldt og 50% sykemeldt hele denne perioden.. Var en uke med 50% sykemelding hvor jeg jobbet 2 dager.. FÞlte meg svimmel og sliten.. 

 

 

Anonymkode: 8d2bf...4bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...