Gå til innhold

Dagbok, vektnedgang, ozempic og diverse


Tran09

Anbefalte innlegg

Kat70 skrev (2 timer siden):

Hei. Jeg har vært på Ozempic for å slakke meg i tre uker nå. Jeg begynte på 81 kg( er bare 1.60) og skal ned til 65. Det var moro å finne noen tråder her inne om temaet 😊Hvordan går det med deg?

Får du den på blåresept?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tran09 skrev (På 6/13/2021 den 23.16):

Spennende, oppdater meg gjerne med hvordan det går med deg! 

Jeg får Ozempic bare for vektnedgang, har ikke diabetes og er foreløpig ikke i faresonen. 

Masse lykke til du også!

Hvor høy bmi hadde du? Får du den på blåresept resept?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solstikk skrev (20 timer siden):

Hvor høy bmi hadde du? Får du den på blåresept resept?

32 i bmi ca. Jeg fikk den ikke på blå resept. 1500 i mnd koster mye mindre enn masse annet jeg har «slanket»meg med 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solstikk skrev (På 4.2.2022 den 0.59):

Hvor høy bmi hadde du? Får du den på blåresept resept?

Jeg tror BMIen min var 32, fikk den ikke på blåd resept. Men som Kat70 skriver over så er 1500 kr i mnd billigere enn all maten jeg kjøpte før. Det er hvertfall ikke dyrere 😊 

Jeg har stagnert på ca 75 kg, men stresser ikke lenger med å gå ned. Skal på sikt få inn mer trening og mer fornuftige næringsstoffer enn bare å spise lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annasin skrev (På 29.1.2022 den 1.20):

Hei!

Hvordan går det med vekten?

Jeg startet desember på 83.9 kg., og veier nå 79.9, men skal ned til 65( ozempic uten diab)

Håper du står i det, har det bra og lykkes!

Hilsen Anna

Takk for fine ord, og gratulerer med vektnedgang! Vi kan gå ned resten  "sammen" 😃

Kat70 skrev (På 3.2.2022 den 22.18):

Lurer også på hvordan det går med trådstarter.

Hilsen Katja

 

Det går bra, men har stagnert på ca 75 kilo. Skal måle meg i helga for å se hvordan kroppen håndterer det, men tenker at det er like greit å ikke gå ned "hele tiden". 

Jeg glemte faktisk sprøyta da jeg dro hjem på juleferie og kjente at sulten kom krypende mellom dag 8-9. Fortsatte på samme dose da jeg kom hjem, og måtte jobbe med søtsuget. 

Har dessverre ikke vært så flink til å prioritere sunn mat, sprøyta gjør det kanskje litt for lett å "bare" spise mindre. Når denne uka er ferdig skal jeg begynne å fokusere mer på hvilke næringsstoffer jeg spiser. 

Treningen falt jeg helt av på. Byttet jobb og begynte på studie, så da kommer unnskyldningene krypende vettu 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...