AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Jeg har tenkt veldig mye på dette lenge. Da jeg var 15 år og skulle ha sex for første gang, så var jeg med på det. Men når vi var ferdige ville han absolutt ha analsex med meg og jeg sa nei flere ganger, og til slutt måtte jeg bare gå med på det for han tok ikke nei for et nei. Jeg husker det gjorde så vondt. Nå er jeg snart 29 år, og har lurt på i mange år om dette var voldtekt eller ikke siden jeg måtte gå med på det til slutt selv om jeg ikke ville? Anonymkode: b4a5d...b14
Silva Pluvialis Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Ja. Du sa nei, men han manipulerte og presset deg til sex du ikke samtykket til. Var han eldre også? Over den seksuelle lavalder? 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Nei, du sa til slutt ja. Det er hva som teller, uheldigvis. Anonymkode: ab269...7e9 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, du sa til slutt ja. Det er hva som teller, uheldigvis. Anonymkode: ab269...7e9 Nei. Press er også voldtekt. Anonymkode: 1594a...2c9 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Press er også voldtekt. Anonymkode: 1594a...2c9 Hun samtykket til slutt. Ferdig snakka. Anonymkode: 4a85a...339 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #7 Skrevet 4. mai 2021 28 minutter siden, Gjenferdet said: Ja. Du sa nei, men han manipulerte og presset deg til sex du ikke samtykket til. Var han eldre også? Over den seksuelle lavalder? Nei han var like gammel som meg Anonymkode: b4a5d...b14
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #8 Skrevet 4. mai 2021 Noe er gått veldig galt når 15 år gamle gutter ikke er fornøyd med vaginal sex. Analsex første gang jenta har sex også... 😬 Tror vi som har tenåringer bør begynne å snakke mer om sex til de unge og uerfarne, så de ikke påfører seg selv og andre ubehag i ren dumskap. Ja ts, slikt press regnes også som voldtekt, og likevel tror jeg at du skal ha i tankene at han var 15 år. En umoden idiot, som av umodent idioti gjorde en veldig feil. Slik du også av umodenhet gjorde, da du sa ja til noe du ikke ville. Jeg håper dere begge to har modnet bort fra slike feil, og synes det er synd at det ble din første erfaring med å ha sex. Det er trist! ❤ Anonymkode: 86290...4e4 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #9 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hun samtykket til slutt. Ferdig snakka. Anonymkode: 4a85a...339 Hun gikk ikke med på det fordi hun ville, men fordi hun ble presset/manipulert. Da er det ikke samtykke. Den ene parten ville og den andre ville ikke. Så enkelt er det. Anonymkode: 2b431...695 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #10 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun samtykket til slutt. Ferdig snakka. Anonymkode: 4a85a...339 Nei, ikke ferdig snakka. Han som voldtok meg, flere ganger, gjorde det ikke med makt. Når jeg sa nei sa han "hvorfor sårer du meg sånn", "hvorfor gjør du deg så vanskelig", "er du ikke glad i meg", "nei vel, da orker jeg ikke med deg mer". Han kunne slutte å snakke med meg, snakke åpenbart stygt til meg med andre mens jeg var til stede, slå bort hendene mine når jeg forsøkte å stryke han osv osv. Alt dette gjorde at jeg sa ja når jeg egentlig mente nei. Press og manipulering er også voldtekt. Anonymkode: 31741...225 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #11 Skrevet 4. mai 2021 Nei så lenge du samtykket så var det ikke voldtekt, og du sa ja. Anonymkode: afadc...684 1
Gjest Robin666 Skrevet 4. mai 2021 #12 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun gikk ikke med på det fordi hun ville, men fordi hun ble presset/manipulert. Da er det ikke samtykke. Den ene parten ville og den andre ville ikke. Så enkelt er det. Anonymkode: 2b431...695 😂😂😂 Ta deg sammen. Hvordan i all verden skal han vite at hun ikke vil når hun sier ja og er med på det? Alle damer sier først nei for å gjøre seg litt kostbare. Så enkelt er det.
Gjest Robin666 Skrevet 4. mai 2021 #13 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, ikke ferdig snakka. Han som voldtok meg, flere ganger, gjorde det ikke med makt. Når jeg sa nei sa han "hvorfor sårer du meg sånn", "hvorfor gjør du deg så vanskelig", "er du ikke glad i meg", "nei vel, da orker jeg ikke med deg mer". Han kunne slutte å snakke med meg, snakke åpenbart stygt til meg med andre mens jeg var til stede, slå bort hendene mine når jeg forsøkte å stryke han osv osv. Alt dette gjorde at jeg sa ja når jeg egentlig mente nei. Press og manipulering er også voldtekt. Anonymkode: 31741...225 Hvordan er dette relevant i ts sitt tilfellet? Han maser så lenge at hun sier ja til analsex. Det er ikke straffbart.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #14 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, ikke ferdig snakka. Han som voldtok meg, flere ganger, gjorde det ikke med makt. Når jeg sa nei sa han "hvorfor sårer du meg sånn", "hvorfor gjør du deg så vanskelig", "er du ikke glad i meg", "nei vel, da orker jeg ikke med deg mer". Han kunne slutte å snakke med meg, snakke åpenbart stygt til meg med andre mens jeg var til stede, slå bort hendene mine når jeg forsøkte å stryke han osv osv. Alt dette gjorde at jeg sa ja når jeg egentlig mente nei. Press og manipulering er også voldtekt. Anonymkode: 31741...225 Det der er IKKE voldtekt. Når man samtykker så er det ikke voldtekt. Anonymkode: afadc...684 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #15 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, ikke ferdig snakka. Han som voldtok meg, flere ganger, gjorde det ikke med makt. Når jeg sa nei sa han "hvorfor sårer du meg sånn", "hvorfor gjør du deg så vanskelig", "er du ikke glad i meg", "nei vel, da orker jeg ikke med deg mer". Han kunne slutte å snakke med meg, snakke åpenbart stygt til meg med andre mens jeg var til stede, slå bort hendene mine når jeg forsøkte å stryke han osv osv. Alt dette gjorde at jeg sa ja når jeg egentlig mente nei. Press og manipulering er også voldtekt. Anonymkode: 31741...225 Hadde han truet med å drepe deg dersom du ikke hadde sex med han ville det vært voldtekt. Det du ble utsatt for er derimot bare en sleip fyr som vet hvordan han får damer i sengs 😗 Anonymkode: afadc...684 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #16 Skrevet 4. mai 2021 Mange voldteksmenn I denne tråden tydeligvis.... Når man sier nei om igjen og om igjen og gir ett med ett ja til slutt, er det voldtekt. Anonymkode: 1594a...2c9 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #17 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Mange voldteksmenn I denne tråden tydeligvis.... Når man sier nei om igjen og om igjen og gir ett med ett ja til slutt, er det voldtekt. Anonymkode: 1594a...2c9 Nei. Så lenge man frivillig er med på sexen så er det ikke voldtekt. Har man sagt ja så er man med på det. Vil man ikke så kan man bare gå vekk. Anonymkode: afadc...684 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #18 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mange voldteksmenn I denne tråden tydeligvis.... Når man sier nei om igjen og om igjen og gir ett med ett ja til slutt, er det voldtekt. Anonymkode: 1594a...2c9 Og det finnes mange voldektsOFRE der ute om masing om sex = voldtekt 😅 Anonymkode: afadc...684 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #19 Skrevet 4. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Mange voldteksmenn I denne tråden tydeligvis.... Når man sier nei om igjen og om igjen og gir ett med ett ja til slutt, er det voldtekt. Anonymkode: 1594a...2c9 Greit. Da stikker jeg og anmelder ekskonen min for voldtekt. Takk for avklaringen. Anonymkode: 9bd6f...40c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå