AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Jeg som kvinne har alltid mislikt puppene mine, jeg kom tidlig i puberteten og ble ertet av jentene i klassen min for at jeg hadde pupper, på ungdomsskolen hørte jeg ofte kommentarer av gutter at jeg hadde store pupper. Høres kanskje litt overdramatisk ut, men det ble med meg til voksenlivet, hver gang noen kommenterer på puppene mine får jeg nesten panikk, og jeg kan ikke dra på BH-shopping uten å grine. Folk rundt meg sier alltid at jeg er heldig som har store pupper, men realiteten er at man får vondt i ryggen, saggy pupper, klær som er laget for folk med mindre pupper, uønsket oppmerksomhet og bli seksualisert av menn. Håperjeg ikke står alene om dette. Mister litt troa på menneskeheten hver gang noen avviser opplevelsene mine om temaet her 😅 Anonymkode: 91bde...6c0 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 JA! Hadde på flekken byttet ut mine digre med et par snertne middels/små bryster. Ser så og si ingen fordeler med store. Dyrt med sær bh-størrelse og klær sitter enten feil eller utringningen blir så drøy at man kan ikke gå sånn. Anonymkode: af2c4...f64 1
Gjest Kaiminator Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Sier dere ja. Gi meg en som er fornøyd med det uten ryggproblemer.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 Ingen undervurderer de praktiske utfordringene av å ha store, tunge pupper som sliter på rygg og holdning! Er en grunn til vi får dekket reduksjon av staten om problemet er "stort" nok. Har lite med estetikk å gjøre. Anonymkode: f0fcb...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 De fleste gutter jeg har møtt synes faste, runde pupper som passer akkurat i hånden er det mest sexy 😁 Anonymkode: 61ffa...d81 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå