Gå til innhold

Nattpose spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et par ganger nå når jeg har sjekket baby har han hatt dyna over hodet. Jeg legger alltid dyna ned under ermene/oppå brystet men han drar den opp uansett 

I natt skal vi prøve pose for første gang. Holder det med bomullspysj oppi? Ikke sokker? Vi har ca 18 grader på soverommet og posen er TOG 2

Er det veldig tungvint å skifte bleie med posen? 

Anonymkode: b58ef...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere må nesten bare kjenne på hendene og nakken til baby ila kvelden for å finne ut om temperaturen er ok. Vi har hatt ullpysj inni posen om vinteren, og bomull ellers. Aldri sokker. 

Bleieskift går veldig greit. Bare å trekke opp glidelåsen og brette posen vekk før dere skifter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder i massevis med bare bomullspysj. 

Jeg foretrekker å ta posen av for skift, siden min liker å tisse i vilden sky i det bleien er av. Men er jo bare å glide den opp og skifte ellers.

Anonymkode: 05c15...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnbuefisk skrev (14 timer siden):

Dere må nesten bare kjenne på hendene og nakken til baby ila kvelden for å finne ut om temperaturen er ok. Vi har hatt ullpysj inni posen om vinteren, og bomull ellers. Aldri sokker. 

Bleieskift går veldig greit. Bare å trekke opp glidelåsen og brette posen vekk før dere skifter. 

Hendene?? Hender til babyer kan være mye kalde de første ukene.

sjekk nakken og magen.

Anonymkode: 2ccc2...d11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...