AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Var å tok røntgen på fredag av korsryggen/bekkenet. Bildene var tilgjengelig for å kjøpe samme dag. Når jeg så bildet ante jeg ikke at jeg hadde så skeiv rygg 😅 Men det er ofte brenn/svi smerter oppover ryggen. Venter såklart enda på svar fra legen. Vet ikke når legen får røntgensvaret. Noen som har skoliose? Er det noe som kan trenes opp? Anonymkode: 90409...15e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var å tok røntgen på fredag av korsryggen/bekkenet. Bildene var tilgjengelig for å kjøpe samme dag. Når jeg så bildet ante jeg ikke at jeg hadde så skeiv rygg 😅 Men det er ofte brenn/svi smerter oppover ryggen. Venter såklart enda på svar fra legen. Vet ikke når legen får røntgensvaret. Noen som har skoliose? Er det noe som kan trenes opp? Anonymkode: 90409...15e Anbefaler gruppen på facebook "Skoliosenettverket I Ryggforeningen I Norge". Anonymkode: f9a12...f2e 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anbefaler gruppen på facebook "Skoliosenettverket I Ryggforeningen I Norge". Anonymkode: f9a12...f2e Tusen takk for tips, har meldt meg inn nå 😊 Anonymkode: 90409...15e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var å tok røntgen på fredag av korsryggen/bekkenet. Bildene var tilgjengelig for å kjøpe samme dag. Når jeg så bildet ante jeg ikke at jeg hadde så skeiv rygg 😅 Men det er ofte brenn/svi smerter oppover ryggen. Venter såklart enda på svar fra legen. Vet ikke når legen får røntgensvaret. Noen som har skoliose? Er det noe som kan trenes opp? Anonymkode: 90409...15e Hva mener du med trenes opp? En skoliose kan ikke rettes opp om det er det du mener Anonymkode: 42a7e...7d7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva mener du med trenes opp? En skoliose kan ikke rettes opp om det er det du mener Anonymkode: 42a7e...7d7 Tenkte på om trening kunne bidra til at det kan rette seg opp 🙈😅 men da skjønner jeg. Kan ikke så mye om det 😊 skal høre med legen om det går ann å få tatt bilde av hele ryggen for å se. Har mye vondt 🙈 Anonymkode: 90409...15e
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 Mannen min har skoliose. Han brukte korsett som barn. Han er helt avhengig av mye og riktig trening for å holde ryggen i form. Anonymkode: 44df2...120
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #7 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva mener du med trenes opp? En skoliose kan ikke rettes opp om det er det du mener Anonymkode: 42a7e...7d7 Skoliose kan rettes opp jo, noen bruker en ryggskinne for å bedre det over tid Anonymkode: 82900...619 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #8 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skoliose kan rettes opp jo, noen bruker en ryggskinne for å bedre det over tid Anonymkode: 82900...619 Den kan ikke rettes opp ved trening nei som ta sprø om Anonymkode: 42a7e...7d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå