Gå til innhold

Beste forsikring på katt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal få en katt og lurer på hvor er best å forsikre katten? Hvem er best og billigst?

Anonymkode: 9f143...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har agria og er fornøyd

Anonymkode: 78205...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns Gjensidige er desidert best for meg. Etter erfaring er det som oftest småskader som koster mest i løpet av livet, og Gjensidige har prosentvis egenandel (25%). Det vil si at vi må opp mot utgifter på 4000kr for at det skal lønne seg med noen andre som feks har egenandel på 1000kr. De fleste skadene mine katter har vært utsatt for har vært små bittskader som har kostet typ 1000kr etc. Da betaler man bare 250kr med Gjensidige. I tillegg er de billige og har utrolig god kundeservice. Det er aldri noe problem å melde inn skader. 

Du får også gode rabatter om du har AniPlan etc.

Anonymkode: 224ec...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Agria er den beste forsikringen, men bare om du forsikrer katten før den er 4 mnd. Dvs at om du forsikrer den når den er 5 mnd så mister du en hel del av de godene forsikringer har. 
Det er også en av de dyreste om ikke den aller dyreste?

Vi så litt frem og tilbake på forsikrer og det var egentlig ikke så mye som skilte på de fleste forsikringene, du må lese avtalene og sammenligne og prøve å tenke deg frem til hva dere får bruk for, selv om det ikke er så lett. 

Vi har tryg, aldri hatt behov for å bruke den så vet ikke helt om vi er fornøyd eller ikke. Sparebanken og gjensidige virker bra og.

Anonymkode: 6a007...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...