Pilleville Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Eg er som overskrifta seier, liker ikj sateng( for mykt og glatt. Bomull blir for grovt. Klør av krepp og flanell blir for varmt. Kjøpte eit av blanding av lin og bomull forrige veke men kom meg såvidt gjennom første natta og så av med det. Det einaste eg liker er godt utvaska( fleire år) lyse bommulssengklær. Har ikj så mange av dei så bruker oppatt dei same heile tida. Har kjøpt mest på prinsess og kid. Nokon som har forslag til sære meg?🥺
Sjela Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Hm, hva med steinvaska bomull? Da får man litt følelsen av den myke bomullen som er utvaska du liker. Var inne på Høie sine nettsider og så selv for en tid tilbake i og med andre på forumet har skrytt av disse. Kanskje noe for deg? 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Kan sengetøyet fra Beach House være noe? Det er i bomullsjersey, men mykt og godt, litt sånn «utvasket T-skjorte»-følelse. Anonymkode: 98958...f68 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Helt enig. Bruker de samme to settene med sengetøy om hverandre. Er viktig at man bruker tørketrommel på de, maks sentrifuge. Anonymkode: d3fad...41f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Du vet at sateng kan lages av mange forskjellige materialer? Sateng er bare måten det er vevd på. Anbefaler å gå på litt dyrere butikker. Georg Jensen, Elegante bed linens, Mille notti og Lexington er noen eksempler på sengetøy av god kvalitet. Selv liker jeg bomull og lin, flanell om vinteren. Jeg liker krepp og sateng. Silke liker jeg ikke så godt. Anonymkode: 98e3e...187
Snølle Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 Har du forsøkt sengetøy fra Myyk? Har prøvd mye forskjellig, men dette er det mykeste sengetøyet jeg har funnet og kan absolutt sammenlignes med "utvasket sengetøy" i mykhet og komfort. Synes alt annet er stivt og hardt å ligge i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå