AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Noen som har prøvd happn? Er det verdt å bruke 1500 kr/år? Må man betale for å se matchene? Jeg har nettopp begynt så vet ikke om jeg har fått match, men får opp push melding for eks.: Ingrid er rush på deg. Klikker jeg på push ser jeg profilen. Klikker jeg vekk og går inn på app så ser jeg ikke profil, da må man betale. Hva er forskjell på ventende rush og interesserte? Hvorfor står profilen på ventende crush som borte, har de slettet eller uncrushet? Føler ikke denne appen gir mye før man må betale, burde jo få litt nytte av noe før man investerer i bruk av appen. Men slik de holder på så frister det ikke. Og er de som krysset reelle? Er det lenger avstander i virkeligheten enn de opererer med? Gutt 40 Anonymkode: 5f442...848
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Har truffet et par stykker via Happn, men ville aldri brukt penger på det. Anonymkode: 452d9...348 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har truffet et par stykker via Happn, men ville aldri brukt penger på det. Anonymkode: 452d9...348 Takk for svar. Nå er det 12 timer til neste gang jeg kan like eller betale. Nå er det 7 stykker som Vistnok skal være interessert. Har jo liket en god del, veldig rart at ikke noen av dem matcher. Tror dette her er litt scam som både Tinder og andre. Anonymkode: 5f442...848
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Slutt å ver så desperat. Om du har maksa ut likes og må vente 12 timar så får du finne deg noko anna å gjere i mellomtida. Eg og har ukjente likes på happn, men kan no trygt anta at dei ikkje er damer eg er interessert i. Mann Anonymkode: c22ab...8ca
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 Fikk en match og sendte melding, fikk svar og svarte, så ble det stille.... Tragisk når jenter er på app, men ikke gidder å kommunisere. Anonymkode: 5f442...848
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fikk en match og sendte melding, fikk svar og svarte, så ble det stille.... Tragisk når jenter er på app, men ikke gidder å kommunisere. Anonymkode: 5f442...848 Ja nei for det gjelder på ingen måte menn 🤭 Anonymkode: 42bd0...f66 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja nei for det gjelder på ingen måte menn 🤭 Anonymkode: 42bd0...f66 Nei så klart ikke frøken Nå fikk jeg endelig kontakt med noen jenter Anonymkode: 5f442...848
Gjest Kaiminator Skrevet 5. mai 2021 #8 Skrevet 5. mai 2021 Du kan trygt gå utifra at du ikke går glipp av noe av å ikke betale for å se dine likes, ifra føkkings kina, eller andre typer av scamlikes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå