AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Jeg siter for tiden med spenninger generelt, kjeven og spesielt nakke. Må til tider minne meg selv på å puste.. I natt våknet jeg av at jeg lå helt i spenn, så nå har det tydeligvis eskalert og kroppen slapper ikke av når jeg sover. Våkner med hodeverk. Jeg prøver å meditere litt selv, men trenger tips til hva som kan hjelpe utenom. Jeg blir utslitt av dette her... Anonymkode: 09014...e89
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg siter for tiden med spenninger generelt, kjeven og spesielt nakke. Må til tider minne meg selv på å puste.. I natt våknet jeg av at jeg lå helt i spenn, så nå har det tydeligvis eskalert og kroppen slapper ikke av når jeg sover. Våkner med hodeverk. Jeg prøver å meditere litt selv, men trenger tips til hva som kan hjelpe utenom. Jeg blir utslitt av dette her... Anonymkode: 09014...e89 Henger meg på her, sliter med det samme. Kronisk anspent til og med i søvne. Anonymkode: 6189a...5e1
Mezzosoprena Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg siter for tiden med spenninger generelt, kjeven og spesielt nakke. Må til tider minne meg selv på å puste.. I natt våknet jeg av at jeg lå helt i spenn, så nå har det tydeligvis eskalert og kroppen slapper ikke av når jeg sover. Våkner med hodeverk. Jeg prøver å meditere litt selv, men trenger tips til hva som kan hjelpe utenom. Jeg blir utslitt av dette her... Anonymkode: 09014...e89 Lege... Det finnes medisiner mot dette...
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Teatrica skrev (1 minutt siden): Lege... Det finnes medisiner mot dette... Hva slags medisiner da? Muskelavslappende? Det er jo en kortsiktig løsning er det ikke det? Anonymkode: 6189a...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags medisiner da? Muskelavslappende? Det er jo en kortsiktig løsning er det ikke det? Anonymkode: 6189a...5e1 Lurer også på hvilke medisiner det er snakk om. Anonymkode: 67001...0ab
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 Jeg gjør også dette, har hypermobilitetssyndrom og det antas det er for å holde leddene på plass at musklene spenner seg når de egentlig skulle slappet av 😅 Anonymkode: 682c5...ca7
Mezzosoprena Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva slags medisiner da? Muskelavslappende? Det er jo en kortsiktig løsning er det ikke det? Anonymkode: 6189a...5e1 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lurer også på hvilke medisiner det er snakk om. Anonymkode: 67001...0ab Muskelavslappende ja - det er kanskje lov til å si merke hvis jeg ikke sier noe om dosering? Jeg bruker Sarotex og det gjør jeg fast... Har kronisk sykdom da, men får det som muskelavslappende og at en bivirkning av det er at man blir trøtt så da hjelper det på nattesøvnen også.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gjør også dette, har hypermobilitetssyndrom og det antas det er for å holde leddene på plass at musklene spenner seg når de egentlig skulle slappet av 😅 Anonymkode: 682c5...ca7 Samme. Våkner helt ødelagt. Har blitt mye dårligere med årene. Har du funnet noe som hjelper? Anonymkode: 03012...4b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå