Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk vann i øret for noen uker siden. Jeg sto bøyd over badekaret for å skylle ut hårfarge da vannet kom inn og som ikke kommer ut igjen. Jeg har håpet at det skulle komme ut av seg selv eller fordampe på noen måte, men det har ikke skjedd. Nå begynner det å gjøre litt vondt og jeg skjønner at jeg må komme meg til lege.

Jeg gruer meg, derfor lurer jeg på om noen her har vært hos lege for å fjerne vann i øret, og var det i såfall vondt/ubehagelig? Og hvordan gjøres det?

Takknemlig for svar :)

Anonymkode: ce4d8...1aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan nok hende legen forsiktig fjerner væske med en q tips, og kanskje du får noen øredråper for å fikse en evt infeksjon

jeg tror ikke du har noe å grue deg til 😊 det går nok fint, legen må også være forsiktig siden det er inni øret det er snakk om 

Anonymkode: 02c83...cdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kan nok hende legen forsiktig fjerner væske med en q tips, og kanskje du får noen øredråper for å fikse en evt infeksjon

jeg tror ikke du har noe å grue deg til 😊 det går nok fint, legen må også være forsiktig siden det er inni øret det er snakk om 

Anonymkode: 02c83...cdb

Tusen takk for svar. Det var betryggende å høre at legen må være forsiktig siden det er inni øret. Jeg er nok litt pingle og er så redd det skal gjøre vondt. Q tips har jeg prøvd selv, men kanskje legen har en annen måte å gjøre det på. Jeg vet ikke.

Men, takk igjen for svar, veldig takknemlig for det :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen, det er det enkleste. Ikke greit å begynne å rote rundt inni ørene på egenhånd. 

Anonymkode: ed94f...ddd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Gå til legen, det er det enkleste. Ikke greit å begynne å rote rundt inni ørene på egenhånd. 

Anonymkode: ed94f...ddd

Takk, ja jeg skal det. Bare lurte på om noen her har vært til lege for det samme og hva legen gjorde for å få vannet ut.

Jeg gruer meg skjønner du :(

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...