sommerbad Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Hei, Jeg vurderer sterkt å ta brystreduksjon, da jeg har veldig store bryster. Blir ikke plaget så mye av ryggsmerter, men har fått en veldig dårlig holdning og synes visse treningstyper (løping, hopping etc.) er veldig ubehagelig. Samtidig synes jeg det er ubehagelig å f.eks bade offentlig. Jeg er bare 21 år gammel, men har allerede blitt skrevet opp på venteliste til operasjon av lege. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med å ta brystreduksjon før barn. Legen min sa at mange ofte trenger en ny brystreduksjon etter barn, og at disse ofte ikke blir like fine som den første. Er det noen her som har opplevd dette, hva gjorde evt at dere følte for å ta en ny brystreduksjon etter graviditet? Tar også gjerne i mot generelle tips til hvorfor/hvorfor ikke jeg burde ta brystreduksjon før barn. Takk på forhånd for svar 1
..julie.. Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Hei! Jeg ligger på sofaen på dag 5 etter brystreduksjon, og jeg er også 21 år!! Jeg vil 100% anbefale deg og gjøre det, fikk se brystene mine for første gang i går da jeg fikk lov og dusje, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd!! Det er tull og tøys at folk trenger en bryst reduksjon nr 2 etter barn, MEN jeg vet mange foretrekker og vente til etterpå. Jeg fikk også spørsmål om jeg ikke ville vente. Men, vil jeg se ut som en på 45 som har ammet 3 barn, når jeg er i 20 årene? NEI😂 Drit i hva folk sier, bare gjør det!! 1
Maude Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Tok brystreduksjon da jeg var 23 år. Fikk barn da jeg var 32 år. Amming fungerte fint. Har hatt null behov for ny operasjon. Brystene er ikke like faste som de var før barn, men de er heller ikke noe særlig større enn de var etter operasjonen. Tyter litt hvis jeg skulle finne på å bruke en gammel bikini. Uansett, en operasjon eller to er absolutt verdt det om du sammenlikner med ryggplager resten av livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå