Gå til innhold

Hvor ofte har dere kontakt med venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har venner som jeg har veldig periodevis kontakt med. Noen ganger kan vi tekste flere ganger i uka, og andre ganger en gang i uka også kan det ta måneder der det er stille også kommer kontakten plutselig igjen. 

Bare lurer på om dette er normalt. Har innsett at det er slik kontakt med alle mine venner. 

Hvor ofte har dere kontakt med venner? 

Anonymkode: 1a878...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 3.5.2021 den 12.06):

Jeg har venner som jeg har veldig periodevis kontakt med. Noen ganger kan vi tekste flere ganger i uka, og andre ganger en gang i uka også kan det ta måneder der det er stille også kommer kontakten plutselig igjen. 

Bare lurer på om dette er normalt. Har innsett at det er slik kontakt med alle mine venner. 

Hvor ofte har dere kontakt med venner? 

Anonymkode: 1a878...593

Samme som deg. 

Anonymkode: ca638...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har to veninner jeg mld med en gang i uken(ca) og treffes ca hver 14.dag.

så har jeg to som mld meg fra morgen til kveld nesten daglig. og helst vil prates annenhver dag som et minimum. foretrekker de to første😅

Anonymkode: 28796...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4-5 venner som jeg treffer kanskje 2 ganger i året. En som bor nærmere treffer jeg kanskje 4-6 ganger. En venninne snakker jeg med i telefonen ca en gang i uka og 2-3 andre chatter jeg jevnlig med (ikke  hver dag, men såpass ofte at jeg ikke teller). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig.

Anonymkode: 8e244...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen så jeg slipper å bruke tid på det. 

Anonymkode: 0b5a2...fae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/3/2021 at 1:06 PM, AnonymBruker said:

Jeg har venner som jeg har veldig periodevis kontakt med. Noen ganger kan vi tekste flere ganger i uka, og andre ganger en gang i uka også kan det ta måneder der det er stille også kommer kontakten plutselig igjen. 

Bare lurer på om dette er normalt. Har innsett at det er slik kontakt med alle mine venner. 

Hvor ofte har dere kontakt med venner? 

Anonymkode: 1a878...593

Samme her :) Er slik jeg foretrekker det også.

Anonymkode: b81c7...6b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ukentlig, noen månedlig og noen årlig. De som bor nærmest er i de to første kategoriene og de som bor lengre unna i de to siste kategoriene. Det er også forskjell på personlighet, men er like god venn med alle. 

Anonymkode: b66b1...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ca 4 minutter fra begge mine nærmeste venner.. vi har en egen snap gruppe oss tre, der vi poster randoms memes, sære ting og vanlige trivialiteter ganske ofte. Meg og hun ene er veldig glad i å gå tur så vi gjør det alt i fra et par ganger i uken til 2-3 ganger i måneden. Og alle 3 er glade i naturopplevelser (gjekk aurlandsdalen sammen for 2 år siden, brenne bål, lage mat på stormkjøkken, telte )  Ellers så samles vi over lette måltider, en pils på trappen, småsnop og film eller bare "stikker innom" alt ifra en gang annen hver måned til 3-4 ganger i måneden..

Jeg er introvert, men disse to gir meg masse energi, og vi kan bare sløve sammen uten at det er noe form for pes🤩 Vennskap rett og slett..

Og så har jeg noen barndomsvenniner, som jeg vet alltid er der, men det er mer sporadisk kontakt og mer fjernt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett par venner som jeg snapper med ca 1 gang i uken. Ei venninne melder meg hver dag. Hun jobber ikke, så har god tid til å opplyse meg om hva hun gjør 🤣

Liker best å ikke ha kontakt hver dag 

Anonymkode: cfd6c...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saph

Har ei venninne jeg tekster hver dag, så noen jeg tekster flere ganger i uka og noen mere sporadisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ett par venner som jeg snapper med ca 1 gang i uken. Ei venninne melder meg hver dag. Hun jobber ikke, så har god tid til å opplyse meg om hva hun gjør 🤣

Liker best å ikke ha kontakt hver dag 

Anonymkode: cfd6c...4b6

haha enig. jeg føler lite behov for å vite hva andre gjør eller tenker gjennom hele dagen...🤭☺️foretrekker å meldes iblant. ikke fra kl 07 til 23😣

Anonymkode: 28796...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2-3 stk hvor vi snakkes daglig, også et par hvor det er noen lange meldinger iløpet av en mnd. Ellers har jeg ikke flere venner, det klarer jeg ikke holde styr på😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heletiden, er min egen bestevenn :) 

Anonymkode: 86a23...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...