AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Jeg treffer to. Han ene er en jeg må jakte, han kommer ikke når jeg knipser, er mye med kompiser og driver med hobbyen sin....Jeg tenker på han hele tiden, han tenner meg sjukt, deilig sex... irriterer meg grønn gjør han også, fordi han er litt utilgjengelig. Vi er sammen når han kan og vil. Han andre solid kar, hel ved, oppslukt i meg, oppmerksom, pratsom, hjelpsom, veldig kjekk, sammenfallende interesser....Men jeg tenner ikke på han på samme måte, og jeg er ikke "vill" etter han på samme måte. Kan komme når jeg knipser... Vi har ikke hatt sex. Hvorfor er livet så vanskelig. Hvorfor vil vi ha de vi "ikke kan få".Mens de som står klar på trappa er mindre interessant.?? Anonymkode: cd25a...57d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Fordi du selv er emosjonellt utilgjengelig så velger du å løpe ettet han kalde. Anonymkode: 2fab6...e92 16
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Tenning og seksuell tiltrekning forsterkes av oppførselen til han du kaller «hel ved». Ville gitt han en sjanse. Dette som gjør et forhold liv laga. Om han kommer når du knipser er sjansen stor for at han gjør det han kan for å tilfredstille deg i senga også! Try it! Anonymkode: a1532...d6e 10
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Har tidligere løpt etter emosjonelt utilgjengelige, de har vel sett på meg som du ser på han andre, noe trygt og kjedelig. Men har skjedd et fåtall av ganger at det har blitt mer seriøst med dem, og har da merket at slike menn er uforenelig med et godt samliv. Du må tenke fremover og langsiktig. Og jeg syns du er kjempeheldig, skulle ønske en solid kar likte meg også for det skjer aldri. Ha sex og se om ikke det endrer ting til det positive. Anonymkode: 05f6e...44b 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 Svaret er enkelt. Han du er forelsket i, selvfølgelig. Dersom han ikke er tilgjengelig: Ingen av dem. Duh. Anonymkode: f9d82...fed 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Skrevet 3. mai 2021 Har lest denne tråden før. Anonymkode: 60daa...ec3 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 Jeg tiltrekkes også av utilgjengelig badboy 🙈 Men det er litt forde jeg har vært med en kontrollerende mann som oppsøkte meg og «underholdt» meg hele tiden. Så nå liker jeg jakten litt... Anonymkode: 0008b...c65
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tiltrekkes også av utilgjengelig badboy 🙈 Men det er litt forde jeg har vært med en kontrollerende mann som oppsøkte meg og «underholdt» meg hele tiden. Så nå liker jeg jakten litt... Anonymkode: 0008b...c65 Ja, den jakten..... morsomt og frustrerende. Tidkrevende. Badboy skal komme ikveld, en eller annen gang. jeg vet ikke når. kanskje nå straks. kanskje kl 01. Jeg sitter her nydusjet og klar og bruker hele kvelden på å vente. Om han kommer , så er det verdt det. Om han ikke kommer, så er det my bad. Herr Hel Ved har spurt om vi skal gjøre noe...men jeg sa jeg skulle si fra om jeg fikk tid. skikkelig kjip er jeg. Uff. Anonymkode: cd25a...57d 2
Tor P Skrevet 3. mai 2021 #9 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, den jakten..... morsomt og frustrerende. Tidkrevende. Badboy skal komme ikveld, en eller annen gang. jeg vet ikke når. kanskje nå straks. kanskje kl 01. Jeg sitter her nydusjet og klar og bruker hele kvelden på å vente. Om han kommer , så er det verdt det. Om han ikke kommer, så er det my bad. Herr Hel Ved har spurt om vi skal gjøre noe...men jeg sa jeg skulle si fra om jeg fikk tid. skikkelig kjip er jeg. Uff. Anonymkode: cd25a...57d Og i mellomtiden binder du opp Herr Hel Ved og hindrer ham i å finne lykken med en person som genuint liker ham og ønsker å satse på ham... Synes du at det er grei måte å behandle en annen person? La Mr Hel Ved få komme seg videre med livet sitt, så kan du fortsette å være selvdestruktiv med badboyen din. 19
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 Tor P skrev (3 minutter siden): Og i mellomtiden binder du opp Herr Hel Ved og hindrer ham i å finne lykken med en person som genuint liker ham og ønsker å satse på ham... Synes du at det er grei måte å behandle en annen person? La Mr Hel Ved få komme seg videre med livet sitt, så kan du fortsette å være selvdestruktiv med badboyen din. Ja, jeg vet. Jeg har det ikke godt med dette. Jeg tror nok herr Hel Ved må få lov å gå. Jeg må bare finne en måte å si det, for han er jo SÅ oppslukt i meg. Han blir nok knust...men det går over da. Anonymkode: cd25a...57d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 Kjenner meg igjen i den «jakten» som er så spennende. Satt hjemme og venta. Brukte så mange år på en som til syvende og sist ikke ville ha mer. Hadde jeg valgt på nytt, så hadde jeg valgt ham bort sånn at jeg kunne fått opp øynene for de som faktisk kunne gi meg det jeg ville ha: trygghet! du må gjøre det som er rett for deg, men hva gjør du den dagen han ikke vil lengre og avslutter uten noe om og men? Anonymkode: d4a9e...b4a 2
Gjest TheCatLady Skrevet 3. mai 2021 #12 Skrevet 3. mai 2021 Jeg ville helst ha hatt han solide typen, for jeg blir usikker og trekker meg unna sånne som virker utilgjengelige. Har vel aldri likt en eneste bad boy, men har søkt etter og følt behov for trygghet så da skjærer det seg veldig med en typisk bad boy. Bedre med en som viser at han er interessert, er en bra fyr og stiller opp.
Tor P Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjenner meg igjen i den «jakten» som er så spennende. Satt hjemme og venta. Brukte så mange år på en som til syvende og sist ikke ville ha mer. Hadde jeg valgt på nytt, så hadde jeg valgt ham bort sånn at jeg kunne fått opp øynene for de som faktisk kunne gi meg det jeg ville ha: trygghet! du må gjøre det som er rett for deg, men hva gjør du den dagen han ikke vil lengre og avslutter uten noe om og men? Anonymkode: d4a9e...b4a Kommer til å ende opp uten noen av dem, men det har vel TS skjønt for lengst... Endret 3. mai 2021 av Tor P 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #14 Skrevet 3. mai 2021 Tor P skrev (Akkurat nå): Kommer til å ende opp uten noen av de, men det har vel TS skjønt for lengst... Tor P, er du en Hel Ved, som har mistet en dame til en badboy? Anonymkode: cd25a...57d
Tor P Skrevet 3. mai 2021 #15 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tor P, er du en Hel Ved, som har mistet en dame til en badboy? Anonymkode: cd25a...57d Hehe, er i "hel ved"-familien, men ikke mistet noen 😁 3
Tor P Skrevet 3. mai 2021 #16 Skrevet 3. mai 2021 (endret) Driver og tester ut "5:2 dietten" for tida, sikkert derfor jeg er litt irritabel. 😂 Endret 3. mai 2021 av Tor P 3
Kålfrid Skrevet 3. mai 2021 #17 Skrevet 3. mai 2021 Du svarer jo forsåvidt på det selv i overskriften: Han ene er en UTILGJENGELIG badboy. Utilgjengelig. Hvorfor bruke tid på noen som er utilgjengelige? Han blir neppe tilgjengelig med det første. Spør hva du er ute etter. Er du ute etter et stabilt forhold med gjensidig interesse, går du for han som er tilgjengelig. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #18 Skrevet 3. mai 2021 Spørsmål dere som syns det er gøy med jakt, er dere egentlig klare for et forhold? Har dere tenkt på hva som skjer om dere faktisk skulle fått mannen på kroken? Det er dørgende kjedelig og gir ingenting annet enn god sex. For hvis dere tror han bare er «redd» og blir en drømmemann straks dere har han tar dere feil. Få barn med en sånn mann? Lykke til Anonymkode: 05f6e...44b 5
Truly Skrevet 3. mai 2021 #19 Skrevet 3. mai 2021 Ingen av de. "Badboyen" vil ikke ha deg, og du vil ikke ha "hel ved". 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #20 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Spørsmål dere som syns det er gøy med jakt, er dere egentlig klare for et forhold? Har dere tenkt på hva som skjer om dere faktisk skulle fått mannen på kroken? Det er dørgende kjedelig og gir ingenting annet enn god sex. For hvis dere tror han bare er «redd» og blir en drømmemann straks dere har han tar dere feil. Få barn med en sånn mann? Lykke til Anonymkode: 05f6e...44b Jeg vil ha forhold m han jeg jakter på, absolutt. Men tror ikke han er like badboy som han til TS.. Anonymkode: 0008b...c65
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå