Gå til innhold

Hvor store pupper har du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har størst av de jeg kjenner. Minus min tante sine, mener å huske at jeg har hørt at hvert bryst veide 8 kg. Mine veier kanskje rundt 1 kg hver? 

Anonymkode: 7c514...674

Mine veier rundt 2,8 kg hver når jeg legger dem på Kjøkkenvekt, men siden de sitter festet på kroppen min bærer jeg naturligvis litt av vekta når jeg veier de, så den reelle vekta er nok høyere enn 2,8. Er størrelse 85K.

Anonymkode: 7a36b...91b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

80B med silikon. Jeg ønsket meg ikke silikon, bare litt pupper. Det er bedre enn «ingenting»

Anonymkode: 6fbc4...f4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor lenge er det siden du tok reduksjon? Tok det selv for noen år siden, nå har dem «vokst» og i overkant store, så vurderer en ny reduksjon.

Anonymkode: 4bc6b...7c3

Tok i august. Har også ei venninne som måtte ta på nytt. De bare este ut igjen selv om hun var vektstabil. Det var helt merkelig. 

AnonymBruker
Skrevet

På grensen til å ikke være joggbare. Dvs helt passe.

Anonymkode: 134dc...4a3

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Er usikker. Kjøper alltid for smått 😂 ikke silikon 

Mulig D - ett eller annet? 

Anonymkode: b7876...31f

Endret av Elaine Marley
Skrevet

Tråden er ryddet for bilde med seksualisert innhold. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet
addict skrev (4 timer siden):

Tok i august. Har også ei venninne som måtte ta på nytt. De bare este ut igjen selv om hun var vektstabil. Det var helt merkelig. 

Jeg merker selv at om jeg legger på meg litt så går det rett på puppene, er normalvektig.... men puppestr er vel avhengig av ang fettceller her. Vet noen kirurger fettsuger brystene under reduksjon. Jeg kjenner også ei som tok ny operasjon, hennes pupper este ut.

Anonymkode: 4bc6b...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...