Gå til innhold

Hvordan begynte dere talen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med begynnelsen på talen min. Den blir liksom litt keitete... Har dere noen tips??? :ironi::sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nuwanda_*
Skrevet

Jeg startet med "Kjære alle sammen" - og så takket jeg alle som var til stede sammen med oss på dagen, så gikk jeg videre til mine svigerforeldre, deretter mine foreldre og så min mann :)

Skrevet

Jeg ville begynnt min tale slik:

"Heisann og velkommen til dere alle, takk for at dere er her for å dele dagen med oss... blablabla"

Skrevet

Planen var vel å begynne med å takke...

Men...

Jeg begynte vel med noe sånn som " så var det min tur.."

Var vanvitig mange bra taler fær min, så jeg ble litt smånervøs...

MEN det gikk veldig bra! gråt endel.. men er VELDIG glad for at jeg gjorde det!!

Skrevet

...et italiensk ordspråk sier: Den som elsker meget, taler lite. Det jeg har å si i dag gjenspeiler dette...

Skrevet (endret)

"Min tale er først og fremst til X men det er noen personer jeg vil takke først." En liten takk til foreldrene mine, så svigers og til slutt venninnen min som introduserte meg for min kjære ektemann. Så begynte jeg "Kjære x".

Endret av Heidi76
Skrevet

Jeg begynte med noe sånt som dette: "Siden tommelinemannen nå har takket for brura, får jeg si velbekomme..." (da ble det litt latter, og da var jeg på en måte i gang)

Fortsatte med at det var en spesiell dag blablabla, men før jeg ville si noe mer til min mann ville jeg si noe til mine foreldre. Og så begynte jeg med en liten tale til dem, så mine svigerforeldre og så min kjære.

Skrevet

utrolig mange bra tips!!! Takk! Takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...